Dat is wel te hopen want niet iedereen hoeft te weten over mijn muziek luister praktijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zijn we daar ook niet veilig?
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zijn we daar ook niet veilig?
ehm muziek geluisterd, op de laptop gekloot, geslapen, de hond vervelen, de kat vermaakt, tax verveelt en straks met de hond naar het bosquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
laten we het hopen
Maar heb jij nog iets leuks gedaan, of plannen voor vandaag?
Klinkt als een leuk weekendquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm muziek geluisterd, op de laptop gekloot, geslapen, de hond vervelen, de kat vermaakt, tax verveelt en straks met de hond naar het bos
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielwant ik ben ook een enge stalker
hahaha ja hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk weekend
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielwant ik ben ook een enge stalker
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Gotquote:Op zondag 17 februari 2013 10:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog andere aanraders?
[..]
Alle mensen weten het toch.
net als met turn aroundquote:
Thrift shop is een goed nummerquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Got
zeker welquote:
Er zijn nou eenmaal nummers waarin hij over wel zinvolle dingen rapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
zeker wel
snap niet dat mensen het niet leuk vinden
Niet elk nummer hoeft een betekenis te hebben toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal nummers waarin hij over wel zinvolle dingen rapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |