Dat is wel te hopen want niet iedereen hoeft te weten over mijn muziek luister praktijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zijn we daar ook niet veilig?
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Of zijn we daar ook niet veilig?
ehm muziek geluisterd, op de laptop gekloot, geslapen, de hond vervelen, de kat vermaakt, tax verveelt en straks met de hond naar het bosquote:Op zondag 17 februari 2013 11:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
laten we het hopen
Maar heb jij nog iets leuks gedaan, of plannen voor vandaag?
Klinkt als een leuk weekendquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm muziek geluisterd, op de laptop gekloot, geslapen, de hond vervelen, de kat vermaakt, tax verveelt en straks met de hond naar het bos
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielwant ik ben ook een enge stalker
hahaha ja hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk weekend
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik wel op jouw mobielwant ik ben ook een enge stalker
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Gotquote:Op zondag 17 februari 2013 10:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog andere aanraders?
[..]
Alle mensen weten het toch.
net als met turn aroundquote:
Thrift shop is een goed nummerquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Got
zeker welquote:
Er zijn nou eenmaal nummers waarin hij over wel zinvolle dingen rapt.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:23 schreef supersof het volgende:
[..]
zeker wel
snap niet dat mensen het niet leuk vinden
Niet elk nummer hoeft een betekenis te hebben toch.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal nummers waarin hij over wel zinvolle dingen rapt.
niet zo zeurenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:24 schreef Stuart het volgende:
Toch lastig hier met de NL tijd. Nu kom ik online en is er niemand meer 's nachts
Hele week tentamens leren en voor mondeling duitsquote:
Zulke vermoedens heb ik daar ook altijd al over gehadquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Wat voor publiek trekt de huishoudbeurs? Want twee vriendinnen van mij zijn daarheen. Maar volgens mij komen daar alleen maar huismoeders ofzo
mijn vriendinnen zijn er ook heen geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Wat voor publiek trekt de huishoudbeurs? Want twee vriendinnen van mij zijn daarheen. Maar volgens mij komen daar alleen maar huismoeders ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oudere vrouwen denk ikquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
Zo, dat is best lang zegquote:Op zondag 17 februari 2013 11:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Hele week tentamens leren en voor mondeling duitsmoet de maandag na de vakantie 15 minuten lang duits gaan lullen
Zou er niet heen willen hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 11:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zulke vermoedens heb ik daar ook altijd al over gehadvolgens mij wel inderdaad, aan de beelden te zien, die vaak op het nieuws nog wel eens uitgezonden worden.
Thanks, zou zo wel even luisterenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je van dat soort muziek houdt, moet je misschien eens Parachute opzoeken, met She, of Endlessly. Die heb ik gisteren ontdekt. En anders gewoon Thrift Shop en Love Is All I Got
quote:
Hoe vonden ze het?!quote:Op zondag 17 februari 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn vriendinnen zijn er ook heen geweest
Ik zou daar gek wordenquote:Op zondag 17 februari 2013 11:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Zou er niet heen willen hoortussen al die langzame vrouwen die overal bij gaan stil staan en dat je niet door kunt lopen
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks, zou zo wel even luisteren
[..]___!
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Hoe oud ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |