doe mij er maar 10quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:41 schreef G.R.S. het volgende:
Gebruikte inlegkruisje, tampons:
5 euro per stuk
ik verkoop ze voor 3,50 per stuk incl. verzendkosten
Die pedoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:39 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ga er gelijk een paar bestellen.
Het is op dit moment niet op voorraad. Je moet helaas 2 weken wachten.quote:
Kan geregeld worden!quote:
mygodquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is op dit moment niet op voorraad. Je moet helaas 2 weken wachten.
yummm wat bied je nog meer aan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het is op dit moment niet op voorraad. Je moet helaas 2 weken wachten.
[..]
Kan geregeld worden!
Past er zoooooveeeel in een DM tegenwoordigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
DM's mogen niet openbaar gemaakt worden TS! Ik heb even een TRetje gemaakt
apart, maar doe maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:58 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Citroensmaak met een vleugje zure room.
Inderdaad, hoezo crisis?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat stringetjes en dergelijke bij de Zeeman voor een habbekrats ga kopen, die volschijt en -pis en vervolgens voor het tienvoudige verkoop. Als ik zo naar de prijzen kijk zit daar best een handeltje in.
ff pissen :pquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Het zou een ander verhaal zijn wanneer het over tongs Hema onderbroeken ging.
Dat is toch alleszins billijkquote:Gedragen schoenen (Nikes) vraag ik 30 euro voor inclusief verzenden.
Daar ga je spijt van krijgen, binnenkort had je toch gewild dat je zo'n gedragen string gekocht hadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Report as spam en nu krijg ik ze niet meer
Ik kan ze beter verkopenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen, binnenkort had je toch gewild dat je zo'n gedragen string gekocht had
FOK! Mod + gedragen strings. Ik zie een hele nieuwe sectie van V&A ontstaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan ze beter verkopenKan ik nog rijk worden.
Ik moet dan wel heel erg blut zijn wil ik dat gaan doen hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
FOK! Mod + gedragen strings. Ik zie een hele nieuwe sectie van V&A ontstaan
Economische crisis, zware tijden enzo. Toch altijd handig als je wat achter de hand hebt, kan je iig ergens op terugvallenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet dan wel heel erg blut zijn wil ik dat gaan doen hoor
Dus je sluit het niet uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet dan wel heel erg blut zijn wil ik dat gaan doen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |