ik denk dat er wel meer niet goed zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zit er ook een chromosoompje niet goed.
Opgeven voor dit programma Pheen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
help. Mijn hamster begint te huilen als een wolf. Wat moet ik doen?
SBS heeft toch ook X-factor ofzo?quote:
Ik heb het geluid van mijn externe boxen afgehaald...in hifi stereo is het echt vreselijkquote:
Camping smokings FTWquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Zelfs een dergelijke montage moeten ze jatten bij de buren. Wat een topzender is dit toch.
Frituren in zonnebloemolie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
help. Mijn hamster begint te huilen als een wolf. Wat moet ik doen?
SBS jat alles, zelfs aids.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Goh waar heb ik dit eerder gezien, een compilatie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geluid van mijn externe boxen afgehaald...in hifi stereo is het echt vreselijk
We zijn de jongens van de bouw...quote:
Nu denk ik aan Mental Theoquote:
xfactor, idols en the voice = RTL toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
SBS heeft toch ook X-factor ofzo?
Dit is gewoon weer ouderwets een kansarmen wedstrijd?
nope, eenschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het wel meer naar Idols neigen dan Popstars. Of is dat schelden in de kerk hier?
Nee dat vind ik ook. Gisteren zag ik die Idols compilatiedingesshow en precies dit hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het wel meer naar Idols neigen dan Popstars. Of is dat schelden in de kerk hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |