bronquote:SBS6: Terug naar pure talentenjacht
Met The Next Popstar en de terugkeer van Sterren dansen op het ijs mikt SBS6 vanaf 2013 op het aloude succes van het grote familieamusement.
Volgens zenderbaas Remko van Westerloo is er behoefte aan een tv-talentenjacht in zijn puurste vorm, zoals het vroegere Idols en Popstars, waarin jong en oud de kans krijgen hun vocale kwaliteiten te etaleren. „We gaan het oude opnieuw uitvinden”, zegt hij. „Want The Next Popstar wordt een gelikte 13-delige talentenshow vol verrassende elementen, compleet met auditieronden en liveuitzendingen. De afgelopen jaren heeft een versnippering plaatsgevonden van de zangshows, waaraan steeds vaker echte artiesten meedoen. Wij denken dat een moderne variant van de aloude talentenjacht zeker zal aanslaan bij een groot publiek. Kandidaten kunnen zich vanaf vandaag aanmelden bij SBS6.”
Met de nieuwe serie Sterren dansen op het ijs grijpt SBS6 terug op een beproefd succesnummer op het gebied van familieamusement. „We mikken in onze programmering voor 2013 op een uitgebalanceerde mix van nieuw en vertrouwd, maar dat laatste dan wel in een vernieuwde opzet.”
Ik kan nu iets over een ziekte zeggen, maar nee, dat gaat mij zelfs te ver.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Glennis heeft 10 zonnebankjes genomen
We zitten ook naast elkaar, nou ja bijnaquote:
Nee, maar dat heb ik met alles van Racoon.quote:
Jaquote:
Bij Glennis denk ik altijd, geeft die vrouw een boterhamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan nu iets over een ziekte zeggen, maar nee, dat gaat mij zelfs te ver.
Dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar dat heb ik met alles van Racoon.
Ik verbaas me dat ze bestaatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaas me telkens over de vorm van het gezicht van Stees...
owja, zo nog ff wat nummers zoekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
We zitten ook naast elkaar, nou ja bijna
Jaquote:
Stees wil ik ook graag een boterham gevenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
ik vind het irritantquote:
D'r vriend geeft haar denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Nee Erik... het zijn maten. Meteromaten with no futher intentions!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind altijd dat er iets enorm homoseksueels is aan groepjes heteromannen.
Leugens, ze zat tijdens de audities van X-Factor waar ik bij was te etenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jaze zegt zelf ook niet van eten te houden
Hooplus. de lie zat er niet eens aanquote:
quote:
Misschien was dat net die ene maaltijd per dag, per weekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Leugens, ze zat tijdens de audities van X-Factor waar ik bij was te eten
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Bescherm dat mens tegen zichzelf please
Ja, ik ben ook geïnteresseerd in atoomfysica maar zal er nooit iets mee te maken hebben. Dus dat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Renesite het volgende:
Zijn facebook zegt 'geinteresseerd in vrouwen'.
Uhuhhhh
Een mandarijntjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien was dat net die ene maaltijd per dag, per week
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:13 schreef Renesite het volgende:
Zijn facebook zegt 'geinteresseerd in vrouwen'.
Uhuhhhh
Dat kun je ook niet eten noemen hequote:
Ik denk dat het voor haar een 7 gangen menu isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet eten noemen he
Want zoveel partjes heeft een mandarijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor haar een 7 gangen menu is
quote:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Want zoveel partjes heeft een mandarijn?
Dat is hier ook op flatscreen. Mien godde!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf denken dat de oude beeldbuis hier de kleuren verkeerd heeft staan, maar alleen Glennis heeft een andere tint
Hier ook, maar zij auditeert voor de rol van oempa-loempaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf denken dat de oude beeldbuis hier de kleuren verkeerd heeft staan, maar alleen Glennis heeft een andere tint
Die Do wil ik weleens doen hoor.quote:
Do jou niet. Groetjes.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die Do wil ik weleens doen hoor.
Dat komt door de spanning joh.quote:
Ellen Versterquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Do heeft het kapsel van die ene kakker, hoe heet ze, die nu Jort Kelder neukt
Lauren Verster.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Do heeft het kapsel van die ene kakker, hoe heet ze, die nu Jort Kelder neukt
Ja ik moest 2 x kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Hey de ogen en brauwen van Trijntje
En dat zeg jijquote:
valt me eerlijk gezegd ook niet tegenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:16 schreef Stickertje het volgende:
ik vind Do best goed als presentatrice ... ze irriteert niet, ze is niet opvallend.. het is alsof ze er helemaal niet is...
Ditquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Dit is echt de SBS volksversie van de talentenshows en ik zie het pas 5 minuten
Nee naar de jury gooienquote:
Ook niet als hagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef Do ook niet of zo!!!!!!!____!!!!
toch vind ik dit stiekem weleen beetje leuk, weer van die morons ertussenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Adelante het volgende:
Dit is echt de SBS volksversie van de talentenshows en ik zie het pas 5 minuten
Nee, jij wilt jezelf alleen maarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoef Do ook niet of zo!!!!!!!____!!!!
Hooguit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet als hag? Lekka samen shoppa!
Ruud vindt meestal nergens iets aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ruud vindt er nu al geen flikker aan, dat weet je gewoon.
Whut?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, jij wilt jezelf alleen maar
Moet ik helpen die steen op te tillen? Of wacht, dat is je buik. Til hem toch maar eens op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, jij wilt jezelf alleen maar
Ja Xander en Glennis nasst elkaar....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:18 schreef Kally het volgende:
De jury is nog meer pauper dan de kandidaten, dat is al een prestatie op zich
Allemaal te spelen op één keyboardquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
Ook echt zo'n karaoke-bandje als muziekje.
Niet. Het is gewoon drie keer trekken en dan af. 60 sec uithouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Adelante het volgende:
Hoe werkt dat met die cijfers en de balk??
De cijfers zijn seconden en de balk is de tellert en als de juryleden na 60 minuten nog steeds geen oorbloedingen hebben mogen ze door.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Adelante het volgende:
Hoe werkt dat met die cijfers en de balk??
Dat is je moeder.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik helpen die steen op te tillen? Of wacht, dat is je buik. Til hem toch maar eens op.
en als een jurylid drukt of twee?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
De cijfers zijn seconden en de balk is de tellert en als de juryleden na 60 minuten nog steeds geen oorbloedingen hebben mogen ze door.
Dan nog niets, bij drie is af.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
en als een jurylid drukt of twee?
Je kan straks de walvis nog spottenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Uh wacht ik dacht dat het om half 9 begonIk zap toevallig.
1 maakt groenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan gaan ze dood, althans, dat hoop je, maar uiteindelijk moeten er twee niet getrokken hebben en dan mag de kandidaat door.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan zijn ze vergeten naar de WC te gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo ongeveer tot de rivier Styx.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Kally het volgende:
Als mensen dit al door laten gaan, hoe ver is het niveau dan eigenlijk gezakt door de jaren?
3 is toch stop?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
1 maakt groen
2 maakt oranje
3 maakt rood
4 is stop.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan gaan ze dood, althans, dat hoop je, maar uiteindelijk moeten er twee niet getrokken hebben en dan mag de kandidaat door.
Xander en Glennis willen geen concurrentie, anders verkopen die matige platen van hun helemaal niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Kally het volgende:
Als mensen dit al door laten gaan, hoe ver is het niveau dan eigenlijk gezakt door de jaren?
Zit wat inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Xander en Glennis willen geen concurrentie, anders verkopen die matige platen van hun helemaal niet meer
Ooooh. Weet ik niet. Maar een keer gebeurt - verder is het talent veelste groot in deze show...quote:
Boot ja, op zo'n schip. En dan af laten zinkenquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
Naast Glennis is Rachel Hazes een albino.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
Naast Glennis is Rachel Hazes een albino.
Nancy is 33 hèquote:
Meen jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand drukt, hoezo we willen per se bloopers
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Kunnen die mensen niet eerlijk zijn tegen familieleden die vals zingen.
en Henk-Janquote:
Ja niet zo heel gekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:24 schreef Symphonic het volgende:
GODVERDOMME,ze komt open mijn laptop crasht
ik ben bang van niet...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:24 schreef Pheno het volgende:
Goede casting SBS6Ik hoop toch dat het gecast is. Echt!
onderschat de retardatie van de algemene nederlandse bevolking nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:24 schreef Pheno het volgende:
Goede casting SBS6Ik hoop toch dat het gecast is. Echt!
Dit programma schreeuwt om een relnichtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een niet tactvolle homo maakt het zo gezellig
Hoi, je kent Fok!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo ver van de realiteit af kunnen staan.
Echt hèquote:
Hoi Karina.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
Zijn ze de hele tijd al zo politiek correct? Wat flauw.
MIquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Dat shirtje ook zo nonchalant in d'r kut gefrommeld bij Do.
Bij alledrie niet volgens mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zit er ook een chromosoompje niet goed.
Het is SBS. Big shot...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Adelante het volgende:
Zijn dit allemaal afvallers van overige talentenjachten?
ik denk dat er wel meer niet goed zitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
Uh volgens mij zit er ook een chromosoompje niet goed.
Opgeven voor dit programma Pheen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
help. Mijn hamster begint te huilen als een wolf. Wat moet ik doen?
SBS heeft toch ook X-factor ofzo?quote:
Ik heb het geluid van mijn externe boxen afgehaald...in hifi stereo is het echt vreselijkquote:
Camping smokings FTWquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
Zelfs een dergelijke montage moeten ze jatten bij de buren. Wat een topzender is dit toch.
Frituren in zonnebloemolie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Pheno het volgende:
help. Mijn hamster begint te huilen als een wolf. Wat moet ik doen?
SBS jat alles, zelfs aids.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
Goh waar heb ik dit eerder gezien, een compilatie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het geluid van mijn externe boxen afgehaald...in hifi stereo is het echt vreselijk
We zijn de jongens van de bouw...quote:
Nu denk ik aan Mental Theoquote:
xfactor, idols en the voice = RTL toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
SBS heeft toch ook X-factor ofzo?
Dit is gewoon weer ouderwets een kansarmen wedstrijd?
nope, eenschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het wel meer naar Idols neigen dan Popstars. Of is dat schelden in de kerk hier?
Nee dat vind ik ook. Gisteren zag ik die Idols compilatiedingesshow en precies dit hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind het wel meer naar Idols neigen dan Popstars. Of is dat schelden in de kerk hier?
En op tv gewoon ook zeggen. Straks zegt ie nog dat ie een baan zoekt.quote:
Of er naar gekekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef Stickertje het volgende:
drugs.. zeker een keer een jointje gerookt
wat had sbs dan? popstars?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
xfactor, idols en the voice = RTL toch?
Zit er wel inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En op tv gewoon ook zeggen. Straks zegt ie nog dat ie een baan zoekt.
Ja, volgens mij wel.quote:
er liep iemand aan de overkant van de straat en er kwam een vleugje van de geur aan zijn kant van de straatquote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er liep iemand aan de overkant van de straat en er kwam een vleugje van de geur aan zijn kant van de straat
Hij liep langs een coffeeshopquote:
Hou op hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
Dit programma is net een korstje...je wilt er niet naar kijken maar ik weet nu al dat ik alle afleveringen (in elk geval audities) ga zien
Windowshoppingquote:
ik ben er ook bang voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
Dit programma is net een korstje...je wilt er niet naar kijken maar ik weet nu al dat ik alle afleveringen (in elk geval audities) ga zien
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Pheno het volgende:
Glennis heeft de nacht doorgehaald? Zelfs de wallen in Amsterdam zijn niet zo groot.
Glennis heeft de nacht doorgehaald? Zelfs de wallen in Amsterdam zijn niet zo groot.
Ik zit me rot te blazen naar jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is allemaal best okee.. maar niet dat ik uit mijn stoel word geblazen.
Flinke scheet laten, dan lukt dat welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is allemaal best okee.. maar niet dat ik uit mijn stoel word geblazen.
deze kan niet heel hard uithalen, beetje gejank iddquote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:31 schreef Renesite het volgende:
Maar doe ajb geen Sandra Nieuwlandje... Dat langzame gejammer volhouden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |