Johnny jackson nog een sterke bber/pler.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:27 schreef seto het volgende:
Ja met Coleman kies je er dan ook wel één uit, voormalig powerlifter enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout C:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op of aanmerking?
[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 18-02-2013 18:03:55 ]Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
http://brekend.nl/2013/02/18/hoe-zien-200-calorieen-eruit/
Leuk! 'Hoe zien 200 kcals eruit' gesorteerd van laagste energiedichtheid (eerste foto, selderij) naar de hoogste energiedichtheid (laatste foto, boter).
Geeft supergoed inzichtZie je gelijk waarom Paleo-mensen moeilijk dik kunnen worden op zo'n dieet, tenzij ze boter/noten/pindakaas naar binnen blijven schransen.
Confidence through competence![]()
Pindakaas, chips, nootjes, nice.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
http://brekend.nl/2013/02/18/hoe-zien-200-calorieen-eruit/
Leuk! 'Hoe zien 200 kcals eruit' gesorteerd van laagste energiedichtheid (eerste foto, selderij) naar de hoogste energiedichtheid (laatste foto, boter).
Geeft supergoed inzichtZie je gelijk waarom Paleo-mensen moeilijk dik kunnen worden op zo'n dieet, tenzij ze boter/noten/pindakaas naar binnen blijven schransen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 18:40:41 ]![]()
Heeft er iemand ervaring met Dexaprine?You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Ja niet aan te raden als je slecht tegen caffeine kan of een zwakke blaas hebt.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef leeroy het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Dexaprine?
Toen ik nog een noob was kreeg ik een dexaprine sample bij mijn Whey, ik dacht dat het iets als dextrose was en nam het s'avonds na de workout. Ik stond vervolgens 12 uur lang strak (dus pas rond 10 s'ochtends begon het uit te werken) Of het ook daadwerkelijk helpt in de cut weet ik net zo nog niet. Ik gebruik liever geen supps speciaal voor de cut![]()
Als je het zo leest wat er op internet staat klinkt het allenmaal leuk en aardig, maar ik ben net met mijn creatine kuur begonnen dan is het vast niet handig om ook nog dexaprine te gaan gebruiken denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja niet aan te raden als je slecht tegen caffeine kan of een zwakke blaas hebt.
Toen ik nog een noob was kreeg ik een dexaprine sample bij mijn Whey, ik dacht dat het iets als dextrose was en nam het s'avonds na de workout. Ik stond vervolgens 12 uur lang strak (dus pas rond 10 s'ochtends begon het uit te werken) Of het ook daadwerkelijk helpt in de cut weet ik net zo nog niet. Ik gebruik liever geen supps speciaal voor de cutYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Sinds wanneer kuur je creatine?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef leeroy het volgende:
[..]
Als je het zo leest wat er op internet staat klinkt het allenmaal leuk en aardig, maar ik ben net met mijn creatine kuur begonnen dan is het vast niet handig om ook nog dexaprine te gaan gebruiken denk ik.![]()
Je kan het gedurende het hele jaar creatine nemen zonder bijwerkingen, creatine loaden is broscience en je zou het kunnen combineren met dexaprine![]()
Creatine kuur, not sure if..
Ik krijg er heerlijke energie van. Heb zelfs dexa gebruikt op een feest (uiteraard shirtloos)
Deathlift or Die.![]()
De werking verschilt per persoon. Ik heb een paar keer dexaprine genomen en merk geen enkel effect.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja niet aan te raden als je slecht tegen caffeine kan of een zwakke blaas hebt.
Toen ik nog een noob was kreeg ik een dexaprine sample bij mijn Whey, ik dacht dat het iets als dextrose was en nam het s'avonds na de workout. Ik stond vervolgens 12 uur lang strak (dus pas rond 10 s'ochtends begon het uit te werken) Of het ook daadwerkelijk helpt in de cut weet ik net zo nog niet. Ik gebruik liever geen supps speciaal voor de cut![]()
Is dat een PWO? Het enige moment wanneer ik die neem is idd wanneer ik op vrijdag na m'n workout een feest heb een ik anders te kapot benquote:Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef Ethanolic het volgende:
Creatine kuur, not sure if..
Ik krijg er heerlijke energie van. Heb zelfs dexa gebruikt op een feest (uiteraard shirtloos).
![]()
Het is een fatburner, deze geeft je meer energie en onderdrukt de honger.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat een PWO? Het enige moment wanneer ik die neem is idd wanneer ik op vrijdag na m'n workout een feest heb een ik anders te kapot ben.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Gewoon hetzelfde effect als pep dus?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Het is een fatburner, deze geeft je meer energie en onderdrukt de honger.![]()
![]()
Probeer het de volgende keer wanneer je naar de gym gaatquote:Op maandag 18 februari 2013 19:54 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde effect als pep dus?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Verbosity het volgende:
Heb nu een nieuw programma samengesteld voor mezelf aangezien ik de DL,Squat en BP over dagen wil splitsen. En de powerclean toegevoegd samen met muscle-ups(Deed voorheen 1 á 2 sets muscle up en 2 sets pull ups). Het ziet er nu als volgt uit:
Workout A:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout C:Ziet er kek uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op of aanmerking?![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Verbosity het volgende:
Heb nu een nieuw programma samengesteld voor mezelf aangezien ik de DL,Squat en BP over dagen wil splitsen. En de powerclean toegevoegd samen met muscle-ups(Deed voorheen 1 á 2 sets muscle up en 2 sets pull ups). Het ziet er nu als volgt uit:
Workout A:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout B:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Workout C:Ziet er allround goed uit, flink veel compounds en zwaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog op of aanmerking?![]()
Ik merk in de spiegel wel dat het cutten werkt maar ik kom maar niet onder de 90kg op de weegschaal. Is 2900 training 2700 rust dan toch nog te hoog? @ 1.90cm 91kg![]()
wat is je vetpercentage dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik merk in de spiegel wel dat het cutten werkt maar ik kom maar niet onder de 90kg op de weegschaal. Is 2900 training 2700 rust dan toch nog te hoog? @ 1.90cm 91kg![]()
Ik heb hetzelfde, ik kom niet van de 97 - 98 kilo vandaan. (1,83 hoog) Maar ik zie wel steeds meer definitie en aders tevoorschijn komen. Ik stap dus maar gewoon niet op de weegschaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik merk in de spiegel wel dat het cutten werkt maar ik kom maar niet onder de 90kg op de weegschaal. Is 2900 training 2700 rust dan toch nog te hoog? @ 1.90cm 91kg
Hier 1.91.
2550 rust in de cut nu.
Niet afvallen > kcal inname verder verlagen.![]()
kcal inname verder verlagen of verbruik omhooggooien idd
Geen zwarte magie aan
Confidence through competence![]()
Geen idee, nooit mee bezig gehouden en ik weet nog steeds niet wat de beste manier is om het te meten.quote:
Heb de oplossing trouwens al gevonden, ga wat minder rijst eten (zit nu op 100g) zit ik ook gelijk niet meer over mijn carb macro heen![]()
Als je 1.90 bent is 90kg een mooi gewicht toch beetje aan de lichte kant zelfs.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niet als je pas een half jaar traint en net klaar bent met bulkenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Als je 1.90 bent is 90kg een mooi gewicht toch beetje aan de lichte kant zelfs.![]()
Bah denk ff een dagje met een maat mee te trainen krijg ik daar te horen 'dat alle begeleiders bezet zijn en dat dus niet kan'.
Bij hoog en laag proberen uit te leggen dat ik al langer dan vandaag train en weet ik wat maar het mocht niet baten dus nu onverrichter zake thuis. grmbl.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Wie kan mij het bulken en cutten eens even kort (maar krachtigquote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet als je pas een half jaar traint en net klaar bent met bulken) uitleggen?
Wanneer/waarom doe je wat etc etc?![]()
Energie overschot is mits je voldoende bouwstoffen binnen krijgt zorgt voor maximale spieropbouw is bulk. Met als bij effect dat je vaak ook vet aanmaakt.
Energie deficit daar val je vanaf maar door slim te eten
(de juiste bouwstoffen binnen te krijgen) kan je spier afbraak voor een groot deel voorkomen. is cut..![]()
Ik defineer het als volgt:quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wie kan mij het bulken en cutten eens even kort (maar krachtig) uitleggen?
Wanneer/waarom doe je wat etc etc?
Bulken is 500~ kcal boven je behoefte eten met als doel rond een 0,5kg per week aan te zetten. Je lifts zullen makkelijker omhoog gaan omdat je meer spieren aanzet maar ook meer vet.
Cutten is 500~ kcal beneden je behoefte eten met als doel rond de 0,5kg per week af te vallen om zo het vetpercentage te verminderen dat je er bij hebt gekregen met de bulk en wat je al had te verminderen. Zolang je je macro's (dagelijke behoefte eiwitten,koolhydraten en vetten) blijft halen zullen je lifts nog steeds omhoog gaan maar niet zo snel.
Deze twee processen wissel je constant af waardoor je uiteindelijk steeds meer droge spiermassa hebt met een lager vetpercentage.
Meeste mensen bulken na de zomer en beginnen met cutten rond deze tijd.![]()
Herkenbaar idd. Tijden van (actief) op de weegschaal meten zijn voor mij voorbij gezien ik niet meer over de 100kg zit, spiegel en progressiefoto's zijn de nieuwe leidraad. Moet binnenkort maar een vetmeting gaan doen (heb zelf zo'n accumeasure plastic geval maar die kan nooit echt accuraat zijn).quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Snakey het volgende:
Ik heb hetzelfde, ik kom niet van de 97 - 98 kilo vandaan. (1,83 hoog) Maar ik zie wel steeds meer definitie en aders tevoorschijn komen. Ik stap dus maar gewoon niet op de weegschaal.Bij wat voor gare gym train jij dan? Waarom zouden er begeleiders nodig moeten zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef VASND het volgende:
Bah denk ff een dagje met een maat mee te trainen krijg ik daar te horen 'dat alle begeleiders bezet zijn en dat dus niet kan'.
Bij hoog en laag proberen uit te leggen dat ik al langer dan vandaag train en weet ik wat maar het mocht niet baten dus nu onverrichter zake thuis. grmbl..
En op een verder wat unrelated note. Goede gain op de deadlift vergeleken met de vorige week, squat minder tot geen gain, maar dat is omdat ik mijn form heb verbeterd en dieper ga en dat dus een stuk zwaarder is. Naast krachtgains ook in BF gezakt afgaande van foto's van een maandje terug. 4 pack abs zijn nu ietwat zichtbaar maar de onderste 2 en mijn heupen zijn nog omhuld met vet, nog een lange weg te gaan dus
.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Normaal in Nijmegen bij het USC wat dikke prima is maar ik ben recent verhuisd vanwege stage en ben hier in Alphen a/d Rijn aan het rondkijken naar een fijne tent. Jawi gaat 'm dus niet worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Bij wat voor gare gym train jij dan? Waarom zouden er begeleiders nodig moeten zijn.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Hoop wel dat die squatbips wat minder wordt in de cut, chicks miren wel maar ik vind het zelf niet staan![]()
Zo, Nederland gaat de cut in, maar Australië gaat maar eens voorzichtig aan beginnen met bulken
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Bulken - energieoverschot, vetopslag, goed hormonaal milieu voor spiergroei
Cutten - energietekort, vetafname, slechter hormonaal milieu voor spiergroeiConfidence through competence![]()
Duidelijk. Dankquote:Op maandag 18 februari 2013 21:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik defineer het als volgt:
Bulken is 500~ kcal boven je behoefte eten met als doel rond een 0,5kg per week aan te zetten. Je lifts zullen makkelijker omhoog gaan omdat je meer spieren aanzet maar ook meer vet.
Cutten is 500~ kcal beneden je behoefte eten met als doel rond de 0,5kg per week af te vallen om zo het vetpercentage te verminderen dat je er bij hebt gekregen met de bulk en wat je al had te verminderen. Zolang je je macro's (dagelijke behoefte eiwitten,koolhydraten en vetten) blijft halen zullen je lifts nog steeds omhoog gaan maar niet zo snel.
Deze twee processen wissel je constant af waardoor je uiteindelijk steeds meer droge spiermassa hebt met een lager vetpercentage.
Meeste mensen bulken na de zomer en beginnen met cutten rond deze tijd.![]()
Het lijkt me niet dat bulken per se nodig is toch? Het lijkt me alleen dat je daardoor meer uit je training haalt en sneller progressie boekt?
Of raden jullie het toch wel aan? Ookal is het nu de tijd om te gaan cutter voor de meesten.![]()
Hangt er van af wat je doel is. Je kan ook massa aanzetten zonder te bulken maar dat gaat echt veel en veel langzamerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Duidelijk. Dank![]()
Het lijkt me niet dat bulken per se nodig is toch? Het lijkt me alleen dat je daardoor meer uit je training haalt en sneller progressie boekt?
Of raden jullie het toch wel aan? Ookal is het nu de tijd om te gaan cutter voor de meesten.![]()
Nouja het is wel de bedoeling om massa aan te zetten. Weeg nu 80 kg met 1.93m, dus naar de 90kg is tot dusver mijn doel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hangt er van af wat je doel is. Je kan ook massa aanzetten zonder te bulken maar dat gaat echt veel en veel langzamer![]()
Ik zou gewoon bulken en goed in de spiegel blijven kijken dat er niet te veel vet bijkomt. Als je er voor de zomer ripped uit wilt zien ben je toch te laat.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: