Der wil der vast wel 1 met de auto der un beetje achteraan hobbellen .. das ook makkelijk voor de terugwegquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, misschien dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.
Zeker weten en hij wordt ook steeds beter, ik hoop op enige concurrentie voor Sven, ook op de Olympische spelen!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Toverheks het volgende:
die Belg Bart is goed he Jian, denk dat we vaker van hem gaan horen en zien
Nou ja, hij kan altijd nog straks de stationsrestauratie van Amersfoort plunderen naar goed Rotterdams gebruik. Is het tóch geen verloren dag geweest.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen terugEigen schuld had ie maar harder moeten aanmoedigen!
Als Liesje, Coos een keertje lief aankijkt gaat ie morgen skeelers kopenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Der wil der vast wel 1 met de auto der un beetje achteraan hobbellen .. das ook makkelijk voor de terugweg
ja, want gun het Sven echt van harte, hij is en blijft de beste maar een beetje concurrentie mag ook wel weer eens een keer, waar is Davis eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten en hij wordt ook steeds beter, ik hoop op enige concurrentie voor Sven, ook op de Olympische spelen!
Ik denk niet dat dat Coos' zijn dingetje is.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Liesje, Coos een keertje lief aankijkt gaat ie morgen skeelers kopen
Zou best willen! Maar helaas!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat Coos' zijn dingetje is.
Gert, ouwe Vak S hooliganquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog straks de stationsrestauratie van Amersfoort plunderen naar goed Rotterdams gebruik. Is het tóch geen verloren dag geweest.
Ja juist zorgen dat hij de pot sudo creme niet in handen kan krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt niet, ze moeten die troep opruimen
Nee het is een gezellig gezinnetje met 3 kindjesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
Wellicht kwam hij het kind ophalen voor het weekend en was het in de huiskamer van zijn ex en moet hij zich daar inhouden om niet in schaterlachen uit te barsten ..
Ah joh Coos, je kan daar heerlijk op een terrasje zitten, laat Lies maar lekker krauten ondertussen, die komt vanzelf terug als ze moe is. Had ik al verteld dat Spaarnwoude ook een nichtenmekka is, echt waar hoor!quote:
Ik weet dat Coos ontzettend nichterig over komt maar volgens mij valt hij op vrouwen hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah joh Coos, je kan daar heerlijk op een terrasje zitten, laat Lies maar lekker krauten ondertussen, die komt vanzelf terug als ze moe is. Had ik al verteld dat Spaarnwoude ook een nichtenmekka is, echt waar hoor!
Die heb je er ook genoeg, maar het is nu eenmaal een befaamde homo-ontmoetingsplaatsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat Coos ontzettend nichterig over komt maar volgens mij valt hij op vrouwen hoor.
V Halst zei vorige week al tegen Koeman bij studio voetbal, dat feyenoord zou gaan verliezen!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:44 schreef Jian het volgende:
Ajax 2-0, waar Feyenoord afhaakt, haken wij aan bij PSV
Toch wel apart, PEC staat 15e of 16e, als je kampioen wil worden, moet je daar toch van winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
V Halst zei vorige week al tegen Koeman bij studio voetbal, dat feyenoord zou gaan verliezen!
Ja vanwege die druk zei V Halst, maar ze worden toch geen kampioen jammer is wel mijn cluppie Feyenoord, in Rotterdam heeft de schillenboer hoop werk morgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch wel apart, PEC staat 15e of 16e, als je kampioen wil worden, moet je daar toch van winnen.
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heb je er ook genoeg, maar het is nu eenmaal een befaamde homo-ontmoetingsplaats
Gat in de markt?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |