Ja juist zorgen dat hij de pot sudo creme niet in handen kan krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt niet, ze moeten die troep opruimen
Nee het is een gezellig gezinnetje met 3 kindjesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
Wellicht kwam hij het kind ophalen voor het weekend en was het in de huiskamer van zijn ex en moet hij zich daar inhouden om niet in schaterlachen uit te barsten ..
Ah joh Coos, je kan daar heerlijk op een terrasje zitten, laat Lies maar lekker krauten ondertussen, die komt vanzelf terug als ze moe is. Had ik al verteld dat Spaarnwoude ook een nichtenmekka is, echt waar hoor!quote:
Ik weet dat Coos ontzettend nichterig over komt maar volgens mij valt hij op vrouwen hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah joh Coos, je kan daar heerlijk op een terrasje zitten, laat Lies maar lekker krauten ondertussen, die komt vanzelf terug als ze moe is. Had ik al verteld dat Spaarnwoude ook een nichtenmekka is, echt waar hoor!
Die heb je er ook genoeg, maar het is nu eenmaal een befaamde homo-ontmoetingsplaatsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat Coos ontzettend nichterig over komt maar volgens mij valt hij op vrouwen hoor.
V Halst zei vorige week al tegen Koeman bij studio voetbal, dat feyenoord zou gaan verliezen!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:44 schreef Jian het volgende:
Ajax 2-0, waar Feyenoord afhaakt, haken wij aan bij PSV
Toch wel apart, PEC staat 15e of 16e, als je kampioen wil worden, moet je daar toch van winnen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
V Halst zei vorige week al tegen Koeman bij studio voetbal, dat feyenoord zou gaan verliezen!
Ja vanwege die druk zei V Halst, maar ze worden toch geen kampioen jammer is wel mijn cluppie Feyenoord, in Rotterdam heeft de schillenboer hoop werk morgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch wel apart, PEC staat 15e of 16e, als je kampioen wil worden, moet je daar toch van winnen.
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heb je er ook genoeg, maar het is nu eenmaal een befaamde homo-ontmoetingsplaats
Gat in de markt?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.
Cruisen, is dat wat voor lesbiennes? ja, ja, voor jou wel, maar ik bedoel voor de gemiddelde lesbienne zeg maar?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.
Geen idee, ik ken weinig gemiddelde lesbiennesquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Cruisen, is dat wat voor lesbiennes? ja, ja, voor jou wel, maar ik bedoel voor de gemiddelde lesbienne zeg maar?
jammer, ik zat al vol met leuke ideeënquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken weinig gemiddelde lesbiennes
oh liesje lekker geskeelert. geen zooi op de weg?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Jian:
[ afbeelding ]
Zonder gevaarlijke remproblemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |