Dan heeft ie vrij spel jaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Copycat het volgende:
Je kind Salomon noemen is straf voor eeuwig.
Ik zou best zen blijvendst dat hoeft dat ettertje niet te wetenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo beheerst en vriendelijk als die vader reageert als je ziet hoe erg alles er onder zit. Ik zou dan echt niet zen zijn hoor
Of hij praat zo vervormd omdat hij zijn tanden op elkaar klemt in een uiterste poging om niet te schreeuwen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
Wellicht kwam hij het kind ophalen voor het weekend en was het in de huiskamer van zijn ex en moet hij zich daar inhouden om niet in schaterlachen uit te barsten ..
Hij had spijt dat het potje leeg wasquote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Deisyy het volgende:
Je kon op het laatst duidelijk zien dat Salomon spijt had![]()
Wat een kutkind!
Dit dus! Ik liet hem de rest van het potje leegvreten.quote:
Dan was hij snel klaar, want dat potje was volgens mij leeg!quote:Op zondag 17 februari 2013 15:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit dus! Ik liet hem de rest van het potje leegvreten.
Het is puur vet, troep dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Dan was hij snel klaar, want dat potje was volgens mij leeg!![]()
Toen mijn zoon een jaar of 2 was dacht hij dat het gel was, man wat een baggerzoon is die sudocreme.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was hij snel klaar, want dat potje was volgens mij leeg!![]()
Toen mijn zoon een jaar of 2 was dacht hij dat het gel was, man wat een baggerzoon is die sudocreme.
Dat was een typoquote:
Dit dus!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:00 schreef Copycat het volgende:
De tyfus slaan. Of beseffen dat je kleine kinderen niet alleen moet laten met een potje zalf en jezelf de tyfus slaan.
Sander had een enorme bos krullen. Ik moet er niet aan denken, die troep in zijn haar.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:58 schreef Deisyy het volgende:
Stekels, Beequeen, dus het zat bovenop zijn hoofd zat het vol met die plaktroep,
Wel schattig dat die kleine Salomon helemaal zelf de deksel van het potje heeft gekregenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:00 schreef Copycat het volgende:
De tyfus slaan. Of beseffen dat je kleine kinderen niet alleen moet laten met een potje zalf en jezelf de tyfus slaan.
Dat heb ik wel even overwogen, maar dat heb ik hem bespaard.quote:
Nou ja, haar heeft als voordeel dat het weer groeit.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb ik wel even overwogen, maar dat heb ik hem bespaard.
Maar die tv, volgens mij komt dat nooit meer goed
Kun je het roken?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef beequeen het volgende:
Mijn zus en ik hebben in de bosjes lopen struinen. Dit is de oogst.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |