Cruisen, is dat wat voor lesbiennes? ja, ja, voor jou wel, maar ik bedoel voor de gemiddelde lesbienne zeg maar?quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.
Geen idee, ik ken weinig gemiddelde lesbiennesquote:Op zondag 17 februari 2013 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Cruisen, is dat wat voor lesbiennes? ja, ja, voor jou wel, maar ik bedoel voor de gemiddelde lesbienne zeg maar?
jammer, ik zat al vol met leuke ideeënquote:Op zondag 17 februari 2013 18:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken weinig gemiddelde lesbiennes
oh liesje lekker geskeelert. geen zooi op de weg?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Jian:
[ afbeelding ]
Zonder gevaarlijke remproblemen.
Hahaha....ik zie je al staan met je broek op je enkels in de struiken.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Stom eigenlijk.. Nederland loopt over van de homo-ontmoetingsplaatsen, maar lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn er niet of nauwelijks. Zelfs in de homo-scene hebben vrouwen nog een achterstand in te lopen.
Aan leuke ideeën bij mij ook geen gebrek, trust mequote:Op zondag 17 februari 2013 18:50 schreef Jian het volgende:
[..]
jammer, ik zat al vol met leuke ideeën
Je linkerbeen niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee maar kan wel mn rechterbeen in mn nek leggen
Der ook weer uithalen danquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee maar kan wel mn rechterbeen in mn nek leggen
Nee m'n linkerbeen is er te gespierd en te stijf voor lol M'n naam doet je aan Yoga denken? Leg uit??quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je linkerbeen niet?
Ik dacht aan je naam te zien dat je aan yoga doet![]()
quote:
Gelukkig maarquote:
Ik kan het ook alleen maar omdat m'n rechterpoot verlamd is hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Een jaar of 5 geleden kon ik dat ook nog, gaat nu niet meer lukken
Bendebiel-zenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee m'n linkerbeen is er te gespierd en te stijf voor lol M'n naam doet je aan Yoga denken? Leg uit??
Zo, jij bent wakker ha ha ha haquote:
Hoi Scrutzquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |