Lekker meis, het is er weer voor, als het zo blijft (vooral droog) ga ik van de week ook weer voor het eerst, lekker vroeg in het jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:18 schreef liesje1979 het volgende:
Jian:
[ afbeelding ]
Zonder gevaarlijke remproblemen.
Normaal gesproken heb ik altijd polsbescherming.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker meis, het is er weer voor, als het zo blijft (vooral droog) ga ik van de week ook weer voor het eerst, lekker vroeg in het jaar.
Geen kniebeschermers zie ik, .. ik ook nooit hoorWel altijd, minimaal polsbeschermers hè
Geen bescherming is dom, maar het rijdt wel lekkerder, ik ben ook eigenwijs, maar polsbescherming, altijd doen. Het is het eerste wat breekt als je valt en omdat je handen meteen stil staan op het asfalt waar je op polsbeschermers doorglijdt, gaat als het tegenzit daarna meteen je elleboog aan gort om vervolgens (over je schouder) op je gezicht te landen, ik heb het meermalen gezien. Polsbescherming ALTIJD DOEN!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb ik altijd polsbescherming.Maar vandaag was een beetje een impulsieve opwelling en ik had geen zin om te zoeken.
Ik zal volgende keer tijd nemen om ze op te zoeken.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen bescherming is dom, maar het rijdt wel lekkerder, ik ben ook eigenwijs, maar polsbescherming, altijd doen. Het is het eerste wat breekt als je valt en omdat je handen meteen stil staan op het asfalt waar je op polsbeschermers doorglijdt, gaat als het tegenzit daarna meteen je elleboog aan gort om vervolgens (over je schouder) op je gezicht te landen, ik heb het meermalen gezien. Polsbescherming ALTIJD DOEN!
Ik heb ze gewoon laten staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef beequeen het volgende:
Mijn zus en ik hebben in de bosjes lopen struinen. Dit is de oogst.
[ afbeelding ]
Ik vergeef het je, ik heb een keer op een afgesloten snelweg die net geasfalteerd was in een korte wielrennersbroek met alleen wielrennershandschoentjes aan tegen de 40 km per uur gereden, als je dan valt kan je het helemaal schudden, echt idiotenwerkquote:Op zondag 17 februari 2013 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer tijd nemen om ze op te zoeken.
Oh die snelweg klinkt heerlijk zeg, geen last van rondvliegende kinderen die opeens voor je neus rennen enzo. Daar zou ik ook wel even testen hoe hard ik kan ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ik heb een keer op een afgesloten snelweg die net geasfalteerd was in een korte wielrennersbroek met alleen wielrennershandschoentjes aan tegen de 40 km per uur gereden, als je dan valt kan je het helemaal schudden, echt idiotenwerkMaar zonder gekheid je hoeft helemaal niet hard te rijden om heel verkeerd te vallen, met goede polsbeschermers kun je de schade dan vaak nog redelijk beperken, maar zonder, ai ai ai ai.
![]()
Wel lekker zeg, rij je door een bos of langs de weg?
Het wisselen ieder rondje .. dat maakt het bij Sven nog wel een beetje spannendquote:Op zondag 17 februari 2013 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, als ie valt weer opstaat en verder rijdt wint ie 'm nog
Als je er een keer tijd voor hebt moet je echt een keer gaan skeeleren in Spaarnwoude bij de Kanobaan in de buurt van Amsterdam, het skeelermekka van Nederland. Gewoon op een mooie zonnige dag met vrienden/vriendinnen met de auto heenrijden, ben je zo vanuit Den Haag. Mooie gladde banen(fiets/wandel/skeeler/paden) midden door de bossen, heel omvangrijk, met hier een daar een terrasje en een restaurantje om even uit te puffen, te drinken of te eten, je bent zo een dagje onderweg. Aanrader!quote:Op zondag 17 februari 2013 16:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh die snelweg klinkt heerlijk zeg, geen last van rondvliegende kinderen die opeens voor je neus rennen enzo. Daar zou ik ook wel even testen hoe hard ik kan ja.40 km zou ik denk ik niet halen.
Ik skate in het zuiderpark, daar ligt een hardloopbaan van 1 km, maar die wordt dus door iedereen gebruikt, fietsers, wandelaars, skaters etc dus erg druk. Maar wel heel fijn asfalt.
Klinkt goed! Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn eerste gedachte was of daar ook geocaches zouden liggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je er een keer tijd voor hebt moet je echt een keer gaan skeeleren in Spaarnwoude bij de Kanobaan in de buurt van Amsterdam, het skeelermekka van Nederland. Gewoon op een mooie zonnige dag met vrienden/vriendinnen met de auto heenrijden, ben je zo vanuit Den Haag. Mooie gladde banen(fiets/wandel/skeeler/paden) midden door de bossen, heel omvangrijk, met hier een daar een terrasje en een restaurantje om even uit te puffen, te drinken of te eten, je bent zo een dagje onderweg. Aanrader!
Vanmiddag al een paar uur in het zonnetje gezeten achter in de tuin.quote:
Ja wat was het alweer lekker he?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanmiddag al een paar uur in het zonnetje gezeten achter in de tuin.
Zwemmen kan, midden in het bos ligt onder meer een geweldige waterpartij, waar je kan zwemmen, waterfietsen, bootje varen, etc. etc. en wat let je om na het skeeleren door te rijden naar Zandvoort of IJmuiden, daar zit je dan vlakbijquote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn eerste gedachte was of daar ook geocaches zouden liggen.Het lekkerste vind ik het op een zomeravond, na mijn werk. Of naar het strand om nog even te zwemmen.
Ik houd van de zomer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Nog even en je kan weer met je blote kont aan het strand liggen!
Gezellig met z'n allen terugquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef Coos het volgende:
Hahaha....moest stiekum wel een beetje lachen. Gert die denkt op zeker `s een middagje te kunnen juichen.![]()
Mijn god wat moet die treinreis vanuit het Siberië van Nederland lang duren!
Ik zal het onthouden, misschien dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwemmen kan, midden in het bos ligt onder meer een geweldige waterpartij, waar je kan zwemmen, waterfietsen, bootje varen, etc. etc. en wat let je om na het skeeleren door te rijden naar Zandvoort of IJmuiden, daar zit je dan vlakbijVan die geocaches weet ik niet, dat is niet zo m'n terrein
Tante Ronald moet gewoon niet zo zeuren want die laatste paar stuiptrekkingen van de winter overleen we ook wel weer, want de lente is er al bijna!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Coos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tante Ronald zat al te bellen vanmiddag. Dat die teringwinter nog zo lang duurt en dat het op het eind van de week weer gaat vriezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |