Vanmiddag al een paar uur in het zonnetje gezeten achter in de tuin.quote:
Ja wat was het alweer lekker he?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Vanmiddag al een paar uur in het zonnetje gezeten achter in de tuin.
Zwemmen kan, midden in het bos ligt onder meer een geweldige waterpartij, waar je kan zwemmen, waterfietsen, bootje varen, etc. etc. en wat let je om na het skeeleren door te rijden naar Zandvoort of IJmuiden, daar zit je dan vlakbijquote:Op zondag 17 februari 2013 16:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maar ik moet eerlijk bekennen dat mijn eerste gedachte was of daar ook geocaches zouden liggen.Het lekkerste vind ik het op een zomeravond, na mijn werk. Of naar het strand om nog even te zwemmen.
Ik houd van de zomer.
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
Coos! Nog even en je kan weer met je blote kont aan het strand liggen!
Gezellig met z'n allen terugquote:Op zondag 17 februari 2013 16:58 schreef Coos het volgende:
Hahaha....moest stiekum wel een beetje lachen. Gert die denkt op zeker `s een middagje te kunnen juichen.![]()
Mijn god wat moet die treinreis vanuit het Siberië van Nederland lang duren!
Ik zal het onthouden, misschien dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Zwemmen kan, midden in het bos ligt onder meer een geweldige waterpartij, waar je kan zwemmen, waterfietsen, bootje varen, etc. etc. en wat let je om na het skeeleren door te rijden naar Zandvoort of IJmuiden, daar zit je dan vlakbijVan die geocaches weet ik niet, dat is niet zo m'n terrein
Tante Ronald moet gewoon niet zo zeuren want die laatste paar stuiptrekkingen van de winter overleen we ook wel weer, want de lente is er al bijna!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef Coos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tante Ronald zat al te bellen vanmiddag. Dat die teringwinter nog zo lang duurt en dat het op het eind van de week weer gaat vriezen.
Der wil der vast wel 1 met de auto der un beetje achteraan hobbellen .. das ook makkelijk voor de terugwegquote:Op zondag 17 februari 2013 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden, misschien dat ik iemand zo gek krijg om mee te gaan.
Zeker weten en hij wordt ook steeds beter, ik hoop op enige concurrentie voor Sven, ook op de Olympische spelen!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:07 schreef Toverheks het volgende:
die Belg Bart is goed he Jian, denk dat we vaker van hem gaan horen en zien
Nou ja, hij kan altijd nog straks de stationsrestauratie van Amersfoort plunderen naar goed Rotterdams gebruik. Is het tóch geen verloren dag geweest.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Gezellig met z'n allen terugEigen schuld had ie maar harder moeten aanmoedigen!
Als Liesje, Coos een keertje lief aankijkt gaat ie morgen skeelers kopenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Der wil der vast wel 1 met de auto der un beetje achteraan hobbellen .. das ook makkelijk voor de terugweg
ja, want gun het Sven echt van harte, hij is en blijft de beste maar een beetje concurrentie mag ook wel weer eens een keer, waar is Davis eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten en hij wordt ook steeds beter, ik hoop op enige concurrentie voor Sven, ook op de Olympische spelen!
Ik denk niet dat dat Coos' zijn dingetje is.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Liesje, Coos een keertje lief aankijkt gaat ie morgen skeelers kopen
Zou best willen! Maar helaas!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat Coos' zijn dingetje is.
Gert, ouwe Vak S hooliganquote:Op zondag 17 februari 2013 17:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog straks de stationsrestauratie van Amersfoort plunderen naar goed Rotterdams gebruik. Is het tóch geen verloren dag geweest.
Ja juist zorgen dat hij de pot sudo creme niet in handen kan krijgenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Echt niet, ze moeten die troep opruimen
Nee het is een gezellig gezinnetje met 3 kindjesquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef Jian het volgende:
Wellicht kwam hij het kind ophalen voor het weekend en was het in de huiskamer van zijn ex en moet hij zich daar inhouden om niet in schaterlachen uit te barsten ..
Ah joh Coos, je kan daar heerlijk op een terrasje zitten, laat Lies maar lekker krauten ondertussen, die komt vanzelf terug als ze moe is. Had ik al verteld dat Spaarnwoude ook een nichtenmekka is, echt waar hoor!quote:
Ik weet dat Coos ontzettend nichterig over komt maar volgens mij valt hij op vrouwen hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah joh Coos, je kan daar heerlijk op een terrasje zitten, laat Lies maar lekker krauten ondertussen, die komt vanzelf terug als ze moe is. Had ik al verteld dat Spaarnwoude ook een nichtenmekka is, echt waar hoor!
Die heb je er ook genoeg, maar het is nu eenmaal een befaamde homo-ontmoetingsplaatsquote:Op zondag 17 februari 2013 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat Coos ontzettend nichterig over komt maar volgens mij valt hij op vrouwen hoor.
V Halst zei vorige week al tegen Koeman bij studio voetbal, dat feyenoord zou gaan verliezen!quote:Op zondag 17 februari 2013 17:44 schreef Jian het volgende:
Ajax 2-0, waar Feyenoord afhaakt, haken wij aan bij PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |