Heb er toch maar 1 gekocht. Zo vaak gebruik ik het niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Allemaal oplichterij, gewoon de goedkoopste pakken. Ik krijg het altijd tussen de 5/10 dagen binnen uit Amerika. Hoewel ik $24 wel duur vind voor een stel dopjes, Amerikanen zijn niet erg consistent qua verzendkosten.
[..]
Ja, kut ding. Omdat het pinnetje niet goed vast zat is de ketting losgeschoten en mijn derailleur hanger kapot getrokken.... toch een duur kut ding gewordenEcht zitten stoeien met dat rotapparaat
Daarna 1 in Nederland gekocht van tacx, soepel, super, vergeet de goedkope troep![]()
[ afbeelding ]
Niks over te zeggen, binnen 4 weken meestal wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Ik heb bij DealExtreme een voltmeter besteld, de voltmeter was op voorraad en was op 7 februari om 5:16:55 AM verzonden. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Waarschijnlijk voor het einde van het jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Ik heb bij DealExtreme een voltmeter besteld, de voltmeter was op voorraad en was op 7 februari om 5:16:55 AM verzonden. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Dat snap ik, maar ik dacht ik vraag het hier. Want mij track en trace code werkt niet, en ik dacht misschien dat jullie weten hoelang de verzend tijd is op dit moment.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef maartend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het einde van het jaar.
tot nog toe zijn mijn ervaringen met DX dat het in ~3 weken binnen is..quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Bedankt! Hoop het deze week binnen te krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nog toe zijn mijn ervaringen met DX dat het in ~3 weken binnen is..
Tussen de 7 en 90 dagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Reken er nog maar minimaal 1 week bij.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:40 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
Bedankt! Hoop het deze week binnen te krijgen.
Bedankt! Nog even wachten dus.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tussen de 7 en 90 dagen.
Mijn glazen bol geeft aan dat je pakketje tijden Chinees nieuw jaar niet is aangeraakt door een Chinees en dat het wellicht daarom iets langer kan duren.
10 dagen is bij DX uberhaupt redelijk optimistisch. Ga daar eerder maar uit van 15-20 dagen na verzenden.
[..]
Reken er nog maar minimaal 1 week bij.
Speciaal voor jou en zulke figuren de OP (OpeningsPost) nog meer idiotproof gepoogd te maken door het volgende toe te voegen:quote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef pazara het volgende:
ik heb via ebay deze tracking nummer gekregen. 3090646. waar kan ik die volgen? ze zeggen dat ze het via hk post versturen in airmail.
En mensen met vragen over de verzendduur... dat staat ook al in de OP:quote:Valid trackformat
Is je bestelling opgestuurd door middel van (free) registered shipping, dan kun je deze met behulp van de sites in de alinea hieronder traceren. Let wel op dat je een geldige trackcode gebruikt. Deze herken je aan de eerste twee letters die staan voor de vorm van shipping (voorbeelden: RA, RB, RF, RR, RX), gevolgd door de unieke identificatiecode van je zending die uit cijfers bestaat. De code wordt afgesloten met twee letters die verraden met welke postdienst de zending verstuurd is. Is je zending opgestuurd met registered airmail van China Post verwacht je een trackcode als RA123456789CN. Mocht je pakketje met een Hong Kong Post of bijvoorbeeld Singapore Post verzonden zijn verwacht je op de plek van de postdienst identifier respectievelijk HK of SG. Heb je een code gekregen die niet aan dit format voldoet is het naar alle waarschijnlijkheid ook niet te tracken en heb je een ordernummer of behandelings-ID van een intermediate postdienst gekregen, waar je niks mee kunt. In zulke gevallen neem je contact op met de verkopende partij en vraagt om een trackcode die wél geldig is.
Veel preciezer dan dat is het toch niet te zeggen...quote:Doorsnee duur: 7 - 21 dagen, vrij onwaarschijnlijk dat het sneller gaat, goed mogelijk dat het zelfs langer dan een maand duurt
Nogmaals, track en trace werkte niet en ik dacht omdat jullie bij DealExtreme bestellen, dat jullie misschien weten hoelang de verzend tijd is op dit moment is.quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en zulke figuren de OP (OpeningsPost) nog meer idiotproof gepoogd te maken door het volgende toe te voegen:
[..]
En mensen met vragen over de verzendduur... dat staat ook al in de OP:
[..]
Veel preciezer dan dat is het toch niet te zeggen...
Waar zie je ons voor aanquote:Op zondag 17 februari 2013 22:57 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
en ik dacht omdat jullie bij DealExtreme bestellen,
Ik had dat stuk gelezen over de powerbanks. Heb jij een Yoobao binnen?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef CnMaster_ het volgende:
Net mijn powerbank binnen. Gisteren gehad. Werkt perfect![]()
(Ik hoop dat de link naar 1 à 2 pagina's terug niet al te lastig te leggen is voor onze autistische FOK!ers)
Je moet het adres van de stream invoeren, niet het web-adres. Bijna iedere IP camera heeft dat keuzemenu en toch werken ze goed met mijn Synology dus dat is niet het probleem.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:18 schreef mickeyD het volgende:
maargoed, heb t aan de praat, das belangrijk..
nu het recorden: das een probleem!
de software die bij de camera zit heeft maar 2 standen, opnemen of niet opnemen, geen mogelijkheden om in te stellen of tie moet gaan opnemen als er beweging is of zoiets..
heb ispy geprobeerd, maar krijg t niet aan de praat, en ik denk dat dat komt door dat irritante browser keuze menu wat in de camera zit ingebakken..
ispy kan best een login en ww invoeren, maar op een keuze menu drukken, dat werkt dus niet..
Qnap idem dito, die meuk ip cams zijn doorgaand prima te gebruiken (los van de kwaliteit)quote:Op maandag 18 februari 2013 10:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bijna iedere IP camera heeft dat keuzemenu en toch werken ze goed met mijn Synology dus dat is niet het probleem.
Ja leek mij ook wel handig voor in de slaapkamerquote:Op zondag 17 februari 2013 20:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die luchtverfrisser/multi apparaat ding ziet er wel nice uit. Misschien ook maar eens zoiets aanschaffen.
Nooit meer iets van gehoord idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Was het trouwens in dit topic dat die 1 cent e-cig werd gelinkt?
Heeft iemand daar iets van gehoord verder?
edit: http://www.victoryecigs.com/category_s/28.htm die site bedoel ik.
Lekker "opgelicht" dusquote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nooit meer iets van gehoord idd.
Voor een 1 cent deal gebruik jij je creditcard op een website welke je niet kent uit het buitenland?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lekker "opgelicht" dus.
Fijn, nu hebben ze m'n email, adres en cc gegevens.
http://h3069.vipcam.orgquote:Op maandag 18 februari 2013 10:07 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je moet het adres van de stream invoeren, niet het web-adres. Bijna iedere IP camera heeft dat keuzemenu en toch werken ze goed met mijn Synology dus dat is niet het probleem.
Heb je ook nog een foto van de kwaliteit (en een link van de camera?)
Dat zou wel nice zijn. Anders gaat m'n vriendin weer zeuren dat ik weer troep gekocht hebquote:Op maandag 18 februari 2013 13:19 schreef relativity het volgende:
[..]
Ja leek mij ook wel handig voor in de slaapkamerIk zal wel eens rapporteren hoe het werkt als ik hem binnen heb
http://[IP Hier]/snapshot.cgi?user=visitor&pwd=visitorquote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://h3069.vipcam.org
login: visitor
ww: visitor
kijk zelf maar
ik heb alle modellen, versies, opties, adressen etc al geprobeerd, krijg steeds: fout camera 1
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou wel nice zijn. Anders gaat m'n vriendin weer zeuren dat ik weer troep gekocht heb
Ik wacht geduldig af, het heeft geen haast.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef relativity het volgende:
[..]Haha, dat komt mij bekend voor!
Het moet nog wel verzonden worden dus
cool, thanks, ga ik vannacht ff proberen, moet zo naar mn werkquote:Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
http://[IP Hier]/snapshot.cgi?user=visitor&pwd=visitor
of:
http://[IP Hier]/snapshot.cgi?
en dan ww en user gewoon invoeren in het programma
Haha ik heb mijne ook verslingerd gemaakt aan china-shoppingquote:Op maandag 18 februari 2013 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af, het heeft geen haast.
Dan kan ze eerst bijkomen van de andere dingen die ik laatst besteld heb die nog binnen moeten komen.
Ik zal het hier ook eens proberen met die testcameraquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef mickeyD het volgende:
[..]
cool, thanks, ga ik vannacht ff proberen, moet zo naar mn werk
Jup.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor een 1 cent deal gebruik jij je creditcard op een website welke je niet kent uit het buitenland?
Ah, handig voor mijn macro filterquote:Op maandag 18 februari 2013 16:47 schreef monkeybrain het volgende:
5 van dit soort tasjes in verschillende maten/kleuren gekocht, eens vergelijken met de mofi tas.
Dit kunnen weleens zeer goede zakjes zijn voor kostbare elektronica, zoals lenzen etc.
Van 3 tot 10 inch voor onder de 2 euro![]()
[ afbeelding ]
Dan moet je wel de link erbij zetten hè, anders kunnen blijft de rest achter met bestellenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:47 schreef monkeybrain het volgende:
5 van dit soort tasjes in verschillende maten/kleuren gekocht, eens vergelijken met de mofi tas.
Dit kunnen weleens zeer goede zakjes zijn voor kostbare elektronica, zoals lenzen etc.
Van 3 tot 10 inch voor onder de 2 euro![]()
[ afbeelding ]
Nope, merkloos. Werkt perfect, was echt goedkoop.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:55 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik had dat stuk gelezen over de powerbanks. Heb jij een Yoobao binnen?
cool!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zal het hier ook eens proberen met die testcameraDM je het resultaat wel even
Veel makkelijker kan ik het niet maken:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon fout advies van Shizquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef fissure het volgende:
Glowsticks binnen gekregen, blijkt dat me ma er wel 200 kan gebruiken maar helaas uitverkocht:( nu maar hopen dat ze dan nog een keer op voorraad komen.
En het lijkt erop dat mijn 2e paar awei's gaat overlijden, misschien toch maar dopjes zoeken die minder last hebben van kabelbreuk etc. Of is het gewoon pech?
Shiz vindt Meelecs niets omdat ik ze altijd adviseer, webshop alfa mannetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb dikke plezier van m'n Awei's heur.
Gewoon netjes en rustig oprollen en in een pouch bewaren, niet aan het koord trekken enz. Niks aant handje.
Laatst had ik juist iemand die aanklopte voor nieuwe dopjes omdat z'n Brainwavz kapot waren.
Sowieso willen mensen geen 20 euro uitgeven, dus halen ze iets dat vier keer zo goedkoop is. Logischerwijze is duurder vaak beter. Hoewel, qua klank niet veel in de buurt komt zelfs in een wat hogere prijsklasse.
Die Meelecs die ik laatst ontvangen heb ga ik trouwens waarschijnlijk niet gebruiken. Vind ze niezo. Gelukkig was de rest van de kit goed bruikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |