SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh ja die heb ik ook!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef CnMaster_ het volgende:
Ik heb elke dag een mobiele powerbank uit China in me zak, en ik leef nog. Héééél tevreden voor die 7 euries. Die zullen vast niet ontploffen? Of hebben jullie andere verhaaltjes?
Ik heb er één van drie grootte en één van 2600mah (7 euries). Die laatste gebruik ik altijd omdat die erg klein is, en dus makkelijk mee te nemen isquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef eleganza het volgende:
[..]
Oeh ja die heb ik ook!zo'n 12000mah ding van 15 euro. Topding! Niks rook of iets, doet waar ie voor gemaakt is
That reminds me, ik heb ook van die kleintjes, met microusb van 2000mah voor aan telefoon en een 1900mah voor mn ipod. die kostten me denk ik nog geen 5 euro per stukquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Ik heb er één van drie grootte en één van 2600mah (7 euries). Die laatste gebruik ik altijd omdat die erg klein is, en dus makkelijk mee te nemen is
Werkt goed. Meer dan 100%.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Martijn93 het volgende:
Werken die een beetje die powerbanks? Hoeveel % kan je je telefoon er ongeveer mee opladen? Ik heb een paar dagen geleden een zonnenlader aangeschaft via bic voor in de zomer, maar zo'n powerbank is ook wel handig.
Heb je toevallig nog een link? (weet ik zeker dat ik een goed werkende heb)quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Werkt goed. Meer dan 100%.
En eleganza, klint bekend
Ik heb deze. Niet van mij trouwens.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een link? (weet ik zeker dat ik een goed werkende heb)
quote:BIC COUPONS stand 20-2-2013
5%THANKS • 5% eenmalige korting
5%eBay2012 • 5% eenmalige korting
5BELLEZA • 5% korting, t/m 28 februari 2013 twee keer te gebruiken
5FeBay2013 • 5% korting, t/m 31 december 2013 twee keer te gebruiken
2Dropper2013 • 2% korting, onbeperkt bruikbaar t/m 31 december 2013
Klopt. Heb ze + meteen linkje naar www.chinaprices.ru/coupons.php erbij gemikt.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef RobertNL het volgende:
Nog even het overzicht van Coupons van BIC uit het vorige topic (met dank aan Shiz).
[..]
Senic G4 7.1 USB Detail lights ook besteld. Ben benieuwd naar je mening over die andere headsets.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:28 schreef shiznuts het volgende:
Mja, de Bingle B326 est arrivée.
[ afbeelding ]
Alleen nog geen second pay mogelijk of iets.
Is gelukkig wel eentje waar ik zo'n beetje het meeste naar uitkijk en wel wat van verwacht.
Ziet er ook top uit moet ik zeggen. Deens design schijnbaar.
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd naar de Senic ST-1636. Vond ik er ook niet verkeerd uitzien.
[ afbeelding ]
Die andere headset die bij MisterTao besteld is, is de Cosonic CT-833, maar daar heb ik een beetje spijt van.Is toch niet helemaal mijn ding. Maar goed, Cosonic moet je ook een keer geprobeerd hebben zullen we maar denken.
Op AliExpress dan de Senic G4 7.1 USB Detail lights die dan al onderweg is.Ben geen gamer, dus zulke flitsende dingen kan ik meestal niet echt waarderen, ben ook niet zo van de Alienware en Qosmio e.d. maar eerder van het stijlvol business doch vlot-achtige. Maar goed, om voor een koopje de ervaring van een 7.1CH headset te missen, now wai natuurlijk.
Bij Ali ook de E-3LUE Cobra besteld omdat 'ie er gewoon geil uitzag ook.
Voor?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef 0wen het volgende:
Even 2 RMA's bij fasttech uitgezet, beide over crappy apple kabels.
Ik ben nog steeds opzoek naar 'goede' apple kabels, die ik nu heb gaan steeds 2/3 maand mee en dan kappen ze d'r mee,
Vind ze ook nog best duur (5 a 6 euro ps)
Ik zoek 2 dingen,quote:
Vopr welke device bedoel ikquote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef 0wen het volgende:
[..]
Ik zoek 2 dingen,
-Goede 2 of 3 Meter normale apple kabel
-Goede Lightning naar normaal apple kabeltje (deze hield het slechts 2 maandjes vol, ik gebruik ze gewoon normaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop