OP.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef pazara het volgende:
ik heb via ebay deze tracking nummer gekregen. 3090646. waar kan ik die volgen? ze zeggen dat ze het via hk post versturen in airmail.
Mjah, het verschil met die 2e is meteen zo groot, en het verschil met DHL dan ook weer minder...quote:Op zondag 17 februari 2013 17:24 schreef Downstar het volgende:
[..]
Die goedkoopste optie is zegmaar net als ze airmail in china, soms heb je t binnen 5 dagen al binnen, andere keer is het 30-40 dagen..
90 lijkt me wel echt heel overdreven..
als je wat zekerheid wil van snelle levering, zou ik gewoon voor de 2de optie gaan.
Dat is geen HK post tracking nummer hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:38 schreef pazara het volgende:
ik heb via ebay deze tracking nummer gekregen. 3090646. waar kan ik die volgen? ze zeggen dat ze het via hk post versturen in airmail.
Dat is tegen de corrupte politie, om je te kunnen verdedigen. Verder zullen ze vast wel te krijgen zijn. http://www.aliexpress.com(...)&af=cj_4567219&vd=30quote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen,
Even zoeken op bijvoorbeeld "car pvr" en dan kom je genoeg tegen. Ik zou wel iets meer investeren in een HD versie.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen, kan ik die ook via china bestellen?
Kan kloppen, maar desbetreffende user geeft ook niet aan waarvandaan dat ie ebay spul verkoopt. Je mag verwachten uit China aangezien ie het in dit topic post, maar als ik dan de username weer zie dan, tsjah..quote:Op zondag 17 februari 2013 18:42 schreef davedavy het volgende:
[..]
Dat is geen HK post tracking nummer hoor.
Allemaal oplichterij, gewoon de goedkoopste pakken. Ik krijg het altijd tussen de 5/10 dagen binnen uit Amerika. Hoewel ik $24 wel duur vind voor een stel dopjes, Amerikanen zijn niet erg consistent qua verzendkosten.quote:Op zondag 17 februari 2013 17:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Weer een shipping-ervaringsvraagje.
Heeft iemand wel eens een pakket gekregen met de normale Amerikaanse USPS-First Class International Mail?
Kan blijkbaar 90 dagen duren....
Heb deze opties voor een setje oordopjes van $25 die normaal $80 kosten, fijn
Ja, kut ding. Omdat het pinnetje niet goed vast zat is de ketting losgeschoten en mijn derailleur hanger kapot getrokken.... toch een duur kut ding gewordenquote:Op zondag 17 februari 2013 17:09 schreef Miniem het volgende:
Iemand ervaring met kettingponzen uit China?
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item3f1a75f090
Heel toevallig van de week op gezocht, en deze sprak me wel erg aan:quote:Op zondag 17 februari 2013 19:34 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik las over een hype in Rusland om cameras op je dashboard te plaatsen, kan ik die ook via china bestellen?
Mijn interesse is ook gewektquote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heel toevallig van de week op gezocht, en deze sprak me wel erg aan:
http://www.focalprice.com(...)er.html#.USEqn2db4XE
Erg goedkoop in vergelijking met andere websites( zeker voor dit mode!)
en zeker ook de kwaliteit van de filmpjes eronder, valt me niks tegen!
Ziet er goed uit inderdaad! Prima kwaliteit.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heel toevallig van de week op gezocht, en deze sprak me wel erg aan:
http://www.focalprice.com(...)er.html#.USEqn2db4XE
Erg goedkoop in vergelijking met andere websites( zeker voor dit model!)
en zeker ook de kwaliteit van de filmpjes eronder, valt me niks tegen!
deze is met die GS1000B opgenomen ( wel ff in HD kijken!)
Klopt, en bij focalprice niet duur!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad! Prima kwaliteit.
En mét coupons?quote:Op zondag 17 februari 2013 20:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Klopt, en bij focalprice niet duur!
Check ook ff nachtzicht filmpje, naar mijn mening ook nog zeker prima te doen!:
en staan er nog wel meer op youtube!
goedkoopste op ebay is wat ik zo vond; 46$
bij focal zonder coupons dus 36$ ofzo!
geen ideequote:
http://www.aliexpress.com(...)Cam-G/635662863.htmlquote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet techmoan niet, heeft veel reviews met dit soort dingen.
Die luchtverfrisser/multi apparaat ding ziet er wel nice uit. Misschien ook maar eens zoiets aanschaffen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef relativity het volgende:
Zo'n powerbank is inderdaad wel handig voor die energie slurpende smartphones. Als je ze nodig hebt, zijn ze altijd bijna leeg haha.
Ik had nu een setje gehaald om horloges te repareren:
[ afbeelding ]
En een Aromatherapy Diffuser, Air Humidifier, Air Purifier, Air Ionizer, Color Changing Night Lamp) Ultrasonic Aromatherapy Atomizer:
[ afbeelding ]
Wat een mondvol zeg
al gezocht, maar kon van dit model niet zo wat vinden..quote:Op zondag 17 februari 2013 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
Vergeet techmoan niet, heeft veel reviews met dit soort dingen.
Heb er toch maar 1 gekocht. Zo vaak gebruik ik het niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Allemaal oplichterij, gewoon de goedkoopste pakken. Ik krijg het altijd tussen de 5/10 dagen binnen uit Amerika. Hoewel ik $24 wel duur vind voor een stel dopjes, Amerikanen zijn niet erg consistent qua verzendkosten.
[..]
Ja, kut ding. Omdat het pinnetje niet goed vast zat is de ketting losgeschoten en mijn derailleur hanger kapot getrokken.... toch een duur kut ding gewordenEcht zitten stoeien met dat rotapparaat
Daarna 1 in Nederland gekocht van tacx, soepel, super, vergeet de goedkope troep![]()
[ afbeelding ]
Niks over te zeggen, binnen 4 weken meestal wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Ik heb bij DealExtreme een voltmeter besteld, de voltmeter was op voorraad en was op 7 februari om 5:16:55 AM verzonden. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Waarschijnlijk voor het einde van het jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Ik heb bij DealExtreme een voltmeter besteld, de voltmeter was op voorraad en was op 7 februari om 5:16:55 AM verzonden. Wanneer denken jullie dat ik hem kan verwachten?
Dat snap ik, maar ik dacht ik vraag het hier. Want mij track en trace code werkt niet, en ik dacht misschien dat jullie weten hoelang de verzend tijd is op dit moment.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:02 schreef maartend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het einde van het jaar.
tot nog toe zijn mijn ervaringen met DX dat het in ~3 weken binnen is..quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Bedankt! Hoop het deze week binnen te krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
tot nog toe zijn mijn ervaringen met DX dat het in ~3 weken binnen is..
Tussen de 7 en 90 dagen.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:00 schreef AadBilnaat het volgende:
Reken er nog maar minimaal 1 week bij.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:40 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
Bedankt! Hoop het deze week binnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |