die twee in één zin noemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze weer zo'n Go Back To The Zoo/Kensington ding waren
"Kodaline is eveneens bevestigd voor Lowlands 2013."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iers bandje.
[..]
Verkeerde topic, dit is Lowlands
Allereerste naam die bekend was, misschien zelfs al in 2012.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef µ het volgende:
[..]
"Kodaline is eveneens bevestigd voor Lowlands 2013."
Of wisten we dat al?
Dat verklaartquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allereerste naam die bekend was, misschien zelfs al in 2012.
Tja tis tegenwoordig meer dubstep wat de klok slaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:19 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia zou wel weer eens een ouderwets d&b nachtje willen @ Lowlands
Ja, op de vloer tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, maar zijdoen 't gewoon op 't podium, mét microfoon! 't Gore lef!quote:
Oh. Emsie's. Meh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, op de vloer tegenwoordig de normaalste zaak van de wereld, maar zijdoen 't gewoon op 't podium, mét microfoon! 't Gore lef!
99%..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:24 schreef Ang3l het volgende:
MC'sAlleen te pruimen als ze het echt heel goed doen en het publiek kunnen opzwepen.... maar buiten dat: verschrikkelijk irritant. 90% van de gevallen dus.
Er hoeft er maar 1 (per ongeluk) tegen mij aan te stoten en de pleuris is on you know!!?..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:32 schreef µ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dat we een pit moeten beginnen kan ik zelf ook wel verzinnen.
* moshpitsimulator erbij paktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:34 schreef Tism het volgende:
[..]
Er hoeft er maar 1 (per ongeluk) tegen mij aan te stoten en de pleuris is on you know!!?..
Australie/Nieuw Zeeland momenteelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:48 schreef indiaantje89 het volgende:
The Offspring? Touren die weer ja?
quote:Was 2 jaar geleden wel vet, maar ik zie liever toch iets anders. Zou Tegan & Sara een kanshebber zijn? Of is dat te poppy voor Lowlands? Laatste album is erg fijn!
Daarnaast zijn The National ook weer van harte welkom.
Eigen voorkeur? Of komt het lijstje ergens vandaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Namen om in de gaten te houden voor LL:
The Knife (SE)
James Blake (UK)
Azealia Banks (US)
Tame Impala (AU)
Solange (US)
Rodriguez (US)
Angel Haze (US)
Danny Brown (US)
Electric Wizard (UK)
Foxygen (US)
Haim (US)
METZ (CA)
Mount Kimbie (UK)
SKATERS (US)
..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Namen om in de gaten te houden voor LL:
Tame Impala (AU)
Staan in Augustus op het Øya festival in Noorwegen. Meestal ook wel wat overlap met Lowlands.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef µ het volgende:
[..]
Eigen voorkeur? Of komt het lijstje ergens vandaan?.
Koelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staan in Augustus op het Øya festival in Noorwegen. Meestal ook wel wat overlap met Lowlands.
quote:Blur en Kraftwerk headlinen daar, maar ik denk dat we dat, net als Kanye West vorig jaar, maar moeten vergeten.
Die is al uitverkochtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds van overtuigd dat Nick Cave op Lowlands staat, maar dat zullen ze echt niet bekend maken voordat die HMH show goed loopt.
Dan kunnen ze het binnenkort bekend maken.quote:
Donderdagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan kunnen ze het binnenkort bekend maken.
Tuurlijk, Festivalinfo, Graz 2.0, RockBlog o.a.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef µ het volgende:
Wordt er eigenlijk nog op andere plekken over lowlands geforum'd?
Ja, maar da's meer blog/nieuwsachtig toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, Festivalinfo, Graz 2.0, RockBlog o.a.
Nee hoor, hebben ook allen een forum.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef µ het volgende:
[..]
Ja, maar da's meer blog/nieuwsachtig toch?
Ik zie het. 80 posts ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, hebben ook allen een forum.
De Pinkpop Chat (IRC) was ook briljant jaren geledenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[opavertelt]Vroegah zat iknog wel eens op het forum van Lowlands.nl zelf. met Bahama Mama en de
Badmeester.[/opavertelt]
Het gaat niet om de hoeveelheid.quote:
Qua geouwehoer lopen we hier voorop denkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat dit toch het best bezochte Lowlands topic is. Op Graz, Lowlove, en Lowlandsforum is het allemaal vrij rustig.
Ah, daar is graz gebleven, ik kon ze niet vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tuurlijk, Festivalinfo, Graz 2.0, RockBlog o.a.
Virussen op de andere server en Marc (muziekagenda) wilde er geen geld meer instoppen m.b.t. Graz. Was al een paar jaar aflopende zaak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, daar is graz gebleven, ik kon ze niet vinden
Waarom zijn ze overgestapt?
Tis nog vroeg in het seizoen, dat hier bij elke kleine verandering gelijk 18 topics vol geluld wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Op Graz 2.0 hebben ze het ook niet zo Lowlands
Is toch leuk johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tis nog vroeg in het seizoen, dat hier bij elke kleine verandering gelijk 18 topics vol geluld worden
En het meest actieve hier denk. Maar ook door een aardig select gezelschap hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is toch leuk joh.
Bedoel dat je daar aan de opmerkingen kan lezen dat de meeste het daar wel gehad hebben met Lowlands. Is hier wel anders.
Haters krijgen een ban van rubbereendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Is toch leuk joh.
Bedoel dat je daar aan de opmerkingen kan lezen dat de meeste het daar wel gehad hebben met Lowlands. Is hier wel anders.
Helder.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Virussen op de andere server en Marc (muziekagenda) wilde er geen geld meer instoppen m.b.t. Graz. Was al een paar jaar aflopende zaak.
Kodaline is niet Nederlands, joh!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Zocalo het volgende:
Volgens Giel komt Kodaline (oid) waarschijnlijk, Nederlands bandje.
Jup, van alle grote exclusieve namen die touren in augustus weet je in ieder geval zeker dat Lowlands ze niet pakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staan in Augustus op het Øya festival in Noorwegen. Meestal ook wel wat overlap met Lowlands.
Blur en Kraftwerk headlinen daar, maar ik denk dat we dat, net als Kanye West vorig jaar, maar moeten vergeten.
Op donderdag?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriend van me in de 24-uurs tent vorig jaar.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:
Maar jij luistert toch altijd 3FM?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Aisumasen het volgende:
Kodaline is niet Nederlands, joh! Wel een drakerig 3FM-bandje, dat dan weer wel.
Dat is inderdaad vaste prik geworden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:10 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Grappig dat de dancenamen van Pinkpop altijd het jaar ervoor op Lowlands hebben gestaan
The Killers mog van mij ook wel naar Lowlands komen al valt het nieuwe album tegen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Phoenix had van mij best naar Lowlands gemogen. Voor de rest niet veel bijzonders.En ja Queens Of The Stone Age natuurlijk.
twitter:giel3fm twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:44:03#Pinkpop wat een fijne line up #PP13 als je in @ParadisoAdam bent reageer nog wel ff verbaast;) http://t.co/C8benlIN reageer retweet
Dat was lachen, wanneer wordt de echte line up bekend gemaakt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:57 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:giel3fm twitterde op woensdag 20-02-2013 om 12:44:03#Pinkpop wat een fijne line up #PP13 als je in @ParadisoAdam bent reageer nog wel ff verbaast;) http://t.co/C8benlIN reageer retweet
Nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:55 schreef mr-green het volgende:
Kings of Leon op PP
Die mogen zeker naar LL komen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |