Ik zou me kunnen voorstellen dat ze even wachten tot na deze week met het bekendmaken van nieuwe namen. Ze zijn toch al uitverkocht en PinkPop maakt deze week zijn line up bekend (en start de kaartverkoop), dus kunnen ze net zo goed de aandacht even daar naar uit laten gaan.quote:
quote:
quote:
Rotjochquote:
Niemand die hoopt dat hier namen van komen?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef vault_tec het volgende:
hier.
http://www.festivalinfo.n(...)a_ea_voor_Dockville/
Foals en Woodkid mag komen. Crystal Fighters vond ik 2 jaar geleden wel aardig, maar niet bijzonder. De rest ken ik eigenlijk niet,quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niemand die hoopt dat hier namen van komen?
Bwa, vind zijn album maar erg eentonig.Het album had meer variatie kunnen gebruiken imo.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef BlindeMeloen het volgende:
Ik hoop dat Jacco Gardner op Lowlands komt. Z'n debuut album is net uit op Excelsior (dus van de week ook al bij DWDD) en ik vind het erg lekker klinken.
Inderdaad, bij Pinkpop en Lowlands overlappen vaak ook wel 5 bands ofzo. Met BKS erbij verwacht ik dat bands als Alt-J, The National, The Vaccines, Jake Bugg etc. wel op 2 nederlandse festivals.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar hoeft niet altijd exclusief te zijn. Alt-J zie ik nog best een jaartje op herhaling komen. Zelfde geld voor Of Monsters And Men. Als ze op een ander festival staan dan hoeft het nog niet te zeggen dat ze niet naar Lowlands komen.
Ik hoop zelf op: The Smashing Pumpkins // Ska-P // The National // Editors // Gogol Bordello // Tegan & sara // The Vaccines (goedmaker van 2011) // Kashmir // I Am Kloot.
Mag wel weer eens wat uitlekken
Daar heb je gelijk in. Maar ik vind het persoonlijk niet storend.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwa, vind zijn album maar erg eentonig.Het album had meer variatie kunnen gebruiken imo.
Las het ja: http://festileaks.com/fes(...)-en-persconferentie/ . Vind het goed klinken, hoewel ik maar 1 plaat van ze ken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Zocalo het volgende:
Volgens Giel komt Kodaline (oid) waarschijnlijk, Nederlands bandje.
Heb ik nog gezien inderdaad, en ze speelde toen echt goed, ze hadden olgens mij in europa nog niet met Gish getourd, en het stond als een huis, en siamese dreams was net uit en dat was toen echt goed nieuw materiaalquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat zou het toch geweldig mooi zijn :
20 jaar na hun laatste optreden in Biddinghuizen
Iers bandje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Zocalo het volgende:
Volgens Giel komt Kodaline (oid) waarschijnlijk, Nederlands bandje.
Verkeerde topic, dit is Lowlandsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:03 schreef µ het volgende:
[..]
Las het ja: http://festileaks.com/fes(...)-en-persconferentie/ . Vind het goed klinken, hoewel ik maar 1 plaat van ze ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |