Nah, het viel gelijk dood na de 80s met Eminem.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ah oke, was in ieder geval super vet!
Ik heb me daar toch de hele avond vermaakt hoor, wie wat er werd gedraaid kan ik niet meer voor me halen. Leuke mensen waren erquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nah, het viel gelijk dood na de 80s met Eminem.
Relaxerendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:45 schreef friekin_ het volgende:
Valentina - Wolves by Greco-Roman
![]()
Pareltje. Laat maar komen. Erg lekkere plaat, vooral als de beat erin komt.
quote:Op zondag 17 februari 2013 11:37 schreef WeezerButler het volgende:
Zo ! Dat was zaagmans. We zijn over de helft. Nog 26 weekjes...pfff
Wowquote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef AMDB het volgende:
Moshpit simulator!
http://www.metalinjection(...)f-moshing-mind-blown
Hoe vet!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef AMDB het volgende:
Moshpit simulator!
quote:..Moshers, as they "move randomly, colliding with one another in an undirected fashion," seem a lot like gas particles, the researchers note. Or, as Silverberg explained to me: "It turns out that the statistical description we use for gasses matches the behavior of people in mosh pits. In other words, people bounce around like the molecules in a gas"
Misschien moet ik de hele scriptie eens lezen zodat ik het fenomeen moshpits wat minder stupide ga vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:14 schreef AMDB het volgende:
Moshpit simulator!
Van mij hoeft 't niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk dat we dit jaar ook moeten rekenen op een Harlem Shake in de Bravo. Zou me niet verbazen dat Bauer komt.
Gok dat het je mening niet veel zal veranderenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moet ik de hele scriptie eens lezen zodat ik het fenomeen moshpits wat minder stupide ga vinden.
quote:
Komen die weer met nieuw materiaal? Vond de eerste CD wel leuk, tweede stukken minder. Live zijn ze ook niet goed imo.Kerel zingt echt vals.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef JaimyLee het volgende:
White Lies mogen ook wel weer langskomen
Weet niet of ze met nieuw materiaal komen. Ze treden in Juni op in Zweden op Bravalla festival en ik hoop dat dat het begin is van een tourquote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Komen die weer met nieuw materiaal? Vond de eerste CD wel leuk, tweede stukken minder. Live zijn ze ook niet goed imo.Kerel zingt echt vals.
quote:
Wou al zeggen. Die geforceerde ballorigheden laten ze maar lekker in de Grolsch wat mij betreft.quote:
op welke manier?quote:Op zondag 17 februari 2013 21:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb vorig jaar ook even Kees van Hondt bezocht, maar dat was inderdaad wel een geforceerd feestje.
Mee eens. Kan aan mij gelegen hebben, maar ik kon er totaal m'n draai niet vinden. Iedereen hing maar in z'n eigen groepje, amper contact met buitenstaanders.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb vorig jaar ook even Kees van Hondt bezocht, maar dat was inderdaad wel een geforceerd feestje.
Afspreken om met z'n allen 'lekker gek' te gaan doen.quote:
Dit jaar ook bijna hoor, alleen detafel kwam 50 meter voor de ingang tot stilstand waarna een dikke security erop ging zitten. Vooral dat je iedereen alles los ziet rukken en dat aanzicht in die tent vond ik leuk, toen de muziek begon was ik snel weg daar.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:55 schreef rubbereend het volgende:
Jaren terug sjouwde iedereen nog netjes de picknicktafels mee de grolsch in, geweldig gezicht
Inderdaad, dat idee kreeg ik ook. Ik vond dan bijvoorbeeld de Alpha Disco veel gezelliger!quote:Op maandag 18 februari 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afspreken om met z'n allen 'lekker gek' te gaan doen.Maar soit, als jij/jullie er blij van worden moet je het natuurlijk gewoon doen, 't is alleen totaal niet mijn ding.
het was alleen maar een vraagquote:Op maandag 18 februari 2013 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Afspreken om met z'n allen 'lekker gek' te gaan doen.Maar soit, als jij/jullie er blij van worden moet je het natuurlijk gewoon doen, 't is alleen totaal niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door indiaantje89 op 18-02-2013 13:37:09 ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Die line-up van Hurricane Festival![]()
Het is te hopen dat BKS niet te veel wegpikt.
Line-upDaarvan zal toch best veel afvallen als je de namen van vorig jaar en de namen die al op andere Nederlandse festivals staan wegkruist. De dikgedrukte namen zouden mij verblijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't really come from outer space || Last.fm
Ik zou me kunnen voorstellen dat ze even wachten tot na deze week met het bekendmaken van nieuwe namen. Ze zijn toch al uitverkocht en PinkPop maakt deze week zijn line up bekend (en start de kaartverkoop), dus kunnen ze net zo goed de aandacht even daar naar uit laten gaan.quote:
quote:
quote:
Rotjochquote:
Niemand die hoopt dat hier namen van komen?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef vault_tec het volgende:
hier.
http://www.festivalinfo.n(...)a_ea_voor_Dockville/
Foals en Woodkid mag komen. Crystal Fighters vond ik 2 jaar geleden wel aardig, maar niet bijzonder. De rest ken ik eigenlijk niet,quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niemand die hoopt dat hier namen van komen?
Bwa, vind zijn album maar erg eentonig.Het album had meer variatie kunnen gebruiken imo.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef BlindeMeloen het volgende:
Ik hoop dat Jacco Gardner op Lowlands komt. Z'n debuut album is net uit op Excelsior (dus van de week ook al bij DWDD) en ik vind het erg lekker klinken.
Inderdaad, bij Pinkpop en Lowlands overlappen vaak ook wel 5 bands ofzo. Met BKS erbij verwacht ik dat bands als Alt-J, The National, The Vaccines, Jake Bugg etc. wel op 2 nederlandse festivals.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar hoeft niet altijd exclusief te zijn. Alt-J zie ik nog best een jaartje op herhaling komen. Zelfde geld voor Of Monsters And Men. Als ze op een ander festival staan dan hoeft het nog niet te zeggen dat ze niet naar Lowlands komen.
Ik hoop zelf op: The Smashing Pumpkins // Ska-P // The National // Editors // Gogol Bordello // Tegan & sara // The Vaccines (goedmaker van 2011) // Kashmir // I Am Kloot.
Mag wel weer eens wat uitlekken
Daar heb je gelijk in. Maar ik vind het persoonlijk niet storend.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwa, vind zijn album maar erg eentonig.Het album had meer variatie kunnen gebruiken imo.
Las het ja: http://festileaks.com/fes(...)-en-persconferentie/ . Vind het goed klinken, hoewel ik maar 1 plaat van ze ken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Zocalo het volgende:
Volgens Giel komt Kodaline (oid) waarschijnlijk, Nederlands bandje.
Heb ik nog gezien inderdaad, en ze speelde toen echt goed, ze hadden olgens mij in europa nog niet met Gish getourd, en het stond als een huis, en siamese dreams was net uit en dat was toen echt goed nieuw materiaalquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat zou het toch geweldig mooi zijn :
20 jaar na hun laatste optreden in Biddinghuizen
Iers bandje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:58 schreef Zocalo het volgende:
Volgens Giel komt Kodaline (oid) waarschijnlijk, Nederlands bandje.
Verkeerde topic, dit is Lowlandsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:03 schreef µ het volgende:
[..]
Las het ja: http://festileaks.com/fes(...)-en-persconferentie/ . Vind het goed klinken, hoewel ik maar 1 plaat van ze ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |