Sympiequote:
ga ik morgen kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef iBenny het volgende:
Die website!
http://www.lauravankaam.nl/
ik lig met een bonkende kop en het snot in mijn ogen te kijken, maar dit is gewoon \o+quote:
Een skelet lijkt dik naast Wendy.quote:
Oh ships, beterschap!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik lig met een bonkende kop en het snot in mijn ogen te kijken, maar dit is gewoon \o+
Zou Erland dat nou echt aantrekkelijk vinden, zo'n skeletquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zegt meer over wendy dan laura die ziet er tenminste gezond uit
Uit het gastenboek:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:33 schreef iBenny het volgende:
Die website!
http://www.lauravankaam.nl/
quote:Ricardo op 15-02-2013 18:11
Hoi Laura,Vanavond ga jij naar huis met de Finale in je broek
absoluutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat zegt meer over wendy dan laura die ziet er tenminste gezond uit
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit programma verliest echt zijn bestaansrecht als Laura niet wint
Dan kijk ik nooit meer een talentenjacht...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit programma verliest echt zijn bestaansrecht als Laura niet wint
Jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
En stiekem hopen we nu allemaal dat Laura niet wint, kunnen we hier weer massaal zeiken:P
Ja en omdat dan hier allerlei mensen pissed worden, dat vind ik ook grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
En stiekem hopen we nu allemaal dat Laura niet wint, kunnen we hier weer massaal zeiken:P
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik hoop vooral dat dat meisje van N&S er snel uitvliegt, onterecht door en een matige zangers. Net als Johannes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ik! Team Irenequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en omdat dan hier allerlei mensen pissed worden, dat vind ik ook grappig. Sowieso dat men er iets om geeft wie er eigenlijk wint
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |