SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Ik vond het ook geen gehoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt he, ik voel me zo ouderwetsch aangezien ik vind dat je kinderen hierbuiten moet houden
Op het pijltje klikken in het oude topic. Dan ga je vanzelf naar het volgende topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Grumpey het volgende:
Ik kon het ook niet vinden in TV. Maar ik kom er nu achter dat er een apart subtopic voor dit soort tijdsverdrijf is.
Dat snap ik, maar goed, dan zit je al in het goede topic. Voor dat topic in bent bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het pijltje klikken in het oude topic. Dan ga je vanzelf naar het volgende topic.
vroeger zaten er douchende meisjes in de Badedasreclame, Vroeger was alles beter.quote:
TALquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Grumpey het volgende:
Ik kon het ook niet vinden in TV. Maar ik kom er nu achter dat er een apart subtopic voor dit soort tijdsverdrijf is.
bij fa ook...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vroeger zaten er douchende meisjes in de Badedasreclame, Vroeger was alles beter.
Als je in de reeks hebt gepost staan daarna alle topics ook in je MY AT.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar goed, dan zit je al in het goede topic. Voor dat topic in bent bedoelde ik
Ik had een paar weken steeds last van langzaam internet, gelukkig is dat weer over nu (lijkt).quote:
ik heb er ook genoeg van. Vorig jaar was ik al de hele week zenuwachtig, nu moest mijn agenda mij helpen herinneren dat de finale vandaag wasquote:
Daarna weer genoeg nutteloze filmpjes en gesprekjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik ben vergeten naar de wc te gaanMaar even wachten op de uitslag.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarna weer genoeg nutteloze filmpjes en gesprekjes.
En daar ook voor betaald hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
een hele avond naar zingende kinderen moeten luisteren
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Joep, maar het lijkt me wel een toffe gozer.
ondertussen woont hij gewoon die chick van hem uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn avond is toch nog een heel klein beetje goed geworden, 1 hommo minder
Wel de tofste hommo van de 3J's.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Echt schattigquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat! Irene for president!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt schattig
Nu moet ze winnen ook
Wat een waardeloze coaches dat ze allebei die andere in de finale wilden
Chelseaquote:
Laura heeft wel stembeheersingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hurt? Serieus? Vet moeilijk nummer
Carlo Boszhard!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Christina ziet er uit alsof iemand (een man) zich verkleed heeft als Christina.
Haar tetten ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
wat is die vreselijk dik geworden
oempa-loempa is inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
christina heeft ook zelfbruiner gekregen van kruitvat
Ja leuk voor dat meisje toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Grumpey het volgende:
Hoe makkelijk blij te maken zo'n kind. Kost niets, en toch onbetaalbaar
Zoek eens een kind die Cohen kentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Man door zo'n rare hoer wil je toch niet toegesproken worden?
Als Leonard Cohen dat zou doen weet je ten minste dat je leven voltooid is.
Nou ja, in de popwereld heeft Christina in ieder geval wel enorme successen gehad en ze is (was) een van de beste popzangeressen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Man door zo'n rare hoer wil je toch niet toegesproken worden?
Niet met een pen?quote:
Oh ik roep puur wat mensen thuis stemmenquote:
Oh verrek ik zie nu pas wat jouw UI is, de Tardisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Uccie het volgende:
Laura zou moeten winnen...al is ze wel nerveus
Viel wel mee toch? Die overgang naar 'oh, it's dangerous...' klinkt altijd tegen het valse aan, zelf als Christina het doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze vloog wel een beetje uit de bocht.
Leg dat eens naast Jurre. Die reed niet eens op een wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze vloog wel een beetje uit de bocht.
fixedquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek ik zie nu pas wat jouw UI is, de Tardis
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]het enige waar ik ook echt thuis voor blijf, Dr. Who
Ergens in al dat uithaalgeweld sloeg 'r stem over ofzo, maar verder was het wel de beste van de avondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Die overgang naar 'oh, it's dangerous...' klinkt altijd tegen het valse aan, zelf als Christina het doet.
Flikte ie vorig jaar ook. Ben naam kwijt, maar toen won ook de minste van de twee omdat Marco al een ander had bedacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef z0rz0r het volgende:
14 ja marco was iets te veel bezig met jesse blijkt nu
Je vond het laatste stuk niet behoorlijk vals wil je zeggen ?quote:
Ja of weer, maar lijkt niet echt meer op de klassieke versie die ik eigenlijk stiekem nog wel veel leuker vindquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
"Van jou gaan we nog horen"
Poep een eind heen
Ik ken alleen die klassieke versiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja of weer, maar lijkt niet echt meer op de klassieke versie die ik eigenlijk stiekem nog wel veel leuker vind
In muppet versiequote:
ja daar viel mijn oog ook als 1e opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:57 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Wat een dikke benen heeft die jesse ;-)
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat ze ging zeggen: 'Het is echt waar, Freddie Mercury is hier voor jou einz!!!!!!!!!!!!!!!!!'
live from hellquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat ze ging zeggen: 'Het is echt waar, Freddie Mercury is hier voor jou einz!!!!!!!!!!!!!!!!!'
dronken versie, william shatner.. wayenes world.. er zijn geen slechte versiesquote:
Brian May had gekundquote:
Die jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De oude Racoon was wel leuk. Feels like flying enzo.
Houson? We have a problemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef ZaZoe het volgende:
Chelsea is fan van Whitney Houston, hoe gaan ze dat oplossen?
Het ging mis bij Love you more en daarna.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
De oude Racoon was wel leuk. Feels like flying enzo.
en ook nog eens niet zo heel goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand mag het coveren, en het dan toch doen
Je wil op de reclame plassen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet plassen, is er al reclame in zicht?
de betere wint nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:00 schreef Grumpey het volgende:
Ik hoop dat Laura doorgaat. Dit is beetje boring
Daar heb ik net een stukje van opquote:
Dit was echt zo'n grapje waar je niet om wil lachen, maar je kan niet andersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
Je kan het altijd overlaten aan Nick om de slechte grappen te maken
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Liever Kips leverworst dan gewone leverworst
Ja man dat zat meteen in mijn hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Wo, ik moet teruglezen denk ikquote:
[..]
Liever Kids leverworst dan gewone leverworst
Elvis is toch geen goede zanger?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Freddie Mercury de beste zanger? Elvis dan?!
MJ, Sinatra,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik luister liever naar Freddie dan Elvis...maar da's misschien ook gewoon mijn smaakquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Ohquote:
Maar Marco is weer beter dan Jessequote:
Staan ze wel in de goede volgordequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar Marco is weer beter dan Jesse
dit dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Het is dat ik weet dat stemmen totaal geen nut heeft, anders had ik nu op Laura gestemd
pciesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Het is dat ik weet dat stemmen totaal geen nut heeft, anders had ik nu op Laura gestemd
Moet kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Sloeg Marco nou even op Laura's billen?
Geen ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Vis!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef ZaZoe het volgende:
Reclame.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees..
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Vroeger hadden we gewoon douchende badedass meisjes, nu hebben we marco.
Da kan ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]jammer dat je niet terug kunt spoelen
Want alle andere mensen op tv hebben veel talent en worden niet overschat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
door iemand, anders is hij niet op tv
Dat heb ik met Bart Chabot en die reclame voor vakantiehuisjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat Hadewijch Minis een beetje dat ze zich leent voor de Kruidvatreclames.
Vooral bij the Voicequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Want alle andere mensen op tv hebben veel talent en worden niet overschat?
Nou vorige week was het Durexquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
moet dat nou, die vreselijke dierenreclame tijdens een kinderprogramma
Nee precies, daarom zijn ze ook op tv allemaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Want alle andere mensen op tv hebben veel talent en worden niet overschat?
Ik ben immuun voor dat soort reclames dus ik sla ook even overquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een ex-zwerfkat uit de buurt in huis, ik sla even over, dierenlot
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]jammer dat je niet terug kunt spoelen
Maar 12-jarige meisjes hebben tegenwoordig al een flow-relatiequote:
Ja, zie je welquote:
Toen ik 12 was wist ik amper wat een condoom wasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet gek?
De meeste deelnemers zijn al 12+, dus...
jij wilt liever de waarheid van kinderen weerhouden en ze voorspiegelen dat de wereld niets anders is dan eenhoorns, regenbogen en cupcakes?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
moet dat nou, die vreselijke dierenreclame tijdens een kinderprogramma
Oh jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar 12-jarige meisjes hebben tegenwoordig al een flow-relatie
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij wilt liever de waarheid van kinderen weerhouden en ze voorspiegelen dat de wereld niets anders is dan eenhoorns, regenbogen en cupcakes?
baasquote:
Toen jij 12 was bestonden ze nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik 12 was wist ik amper wat een condoom was
Ik ben niet immuun, ik zet het geluid even uit anders word ik vaak emosjoneeeeeelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor dat soort reclames dus ik sla ook even over.
En na afloop uitspoelenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
schapendarmen & touwtje om te zorgen dat het omblijft
IS goed voor de carriere. Even doorbijten en blijven lachen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef z0rz0r het volgende:
ze heeft het al gezien. Laura kan er zelf wel om lachen giechel een klapje van marco op me billen hihi
Nee die dans talentenshowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
Wat komt er volgende week eigenlijk na de Voice Kids?
X-factor weer?
Dat dansprogramma?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
X-factor weer?
morgen The Next Pop Talent op SMS6quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
X-factor weer?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Sterren springen voor de intercity? Of is dat sbs?
Ah, okay.quote:
Everybody Dance Nowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef ZaZoe het volgende:
X-factor weer?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 04/02 MA Beauty and the Beat 11/02 MA-VR The Best of Idols Worldwide 15/02 VR(1x) The Voice Kids Finale 16/02 ZA The Next Pop Talent 22/02 VR Everybody Dance Now 29/03 VR Bloed, Zweet en Tranen 14/04 ZO SYTYCD - Next Generation 19/04 VR X Factor ---------------------------------------------------------- Coming: 30/03(?) The Voice UK ??????? De Beste Singer / Songwriter van Nederland ??????? Holland’s Got Talent ??????? The Voice of Holland ??????? The Voice Kids |
Zolang Emilequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Oe goed conceptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
SYTYCD - Next Generation, wat is dat voor een variant?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Everybody Dance Now
[ code verwijderd ]
Ik word moe als ik al die programma's ziequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Everybody Dance Now
[ code verwijderd ]
SYTYCD meets The Voice Kids... SYTYCD voor kinderen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
SYTYCD - Next Generation, wat is dat voor een variant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |