SPOILER: De finalistenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het programma van vanavond
Ik vond het ook geen gehoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja echt he, ik voel me zo ouderwetsch aangezien ik vind dat je kinderen hierbuiten moet houden
Op het pijltje klikken in het oude topic. Dan ga je vanzelf naar het volgende topic.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Grumpey het volgende:
Ik kon het ook niet vinden in TV. Maar ik kom er nu achter dat er een apart subtopic voor dit soort tijdsverdrijf is.
Dat snap ik, maar goed, dan zit je al in het goede topic. Voor dat topic in bent bedoelde ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Op het pijltje klikken in het oude topic. Dan ga je vanzelf naar het volgende topic.
vroeger zaten er douchende meisjes in de Badedasreclame, Vroeger was alles beter.quote:
TALquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Grumpey het volgende:
Ik kon het ook niet vinden in TV. Maar ik kom er nu achter dat er een apart subtopic voor dit soort tijdsverdrijf is.
bij fa ook...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vroeger zaten er douchende meisjes in de Badedasreclame, Vroeger was alles beter.
Als je in de reeks hebt gepost staan daarna alle topics ook in je MY AT.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar goed, dan zit je al in het goede topic. Voor dat topic in bent bedoelde ik
Ik had een paar weken steeds last van langzaam internet, gelukkig is dat weer over nu (lijkt).quote:
ik heb er ook genoeg van. Vorig jaar was ik al de hele week zenuwachtig, nu moest mijn agenda mij helpen herinneren dat de finale vandaag wasquote:
Daarna weer genoeg nutteloze filmpjes en gesprekjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Ik ben vergeten naar de wc te gaanMaar even wachten op de uitslag.
Daarom.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daarna weer genoeg nutteloze filmpjes en gesprekjes.
En daar ook voor betaald hebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
een hele avond naar zingende kinderen moeten luisteren
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:48 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Joep, maar het lijkt me wel een toffe gozer.
ondertussen woont hij gewoon die chick van hem uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn avond is toch nog een heel klein beetje goed geworden, 1 hommo minder
Wel de tofste hommo van de 3J's.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Echt schattigquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat! Irene for president!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt schattig
Nu moet ze winnen ook
Wat een waardeloze coaches dat ze allebei die andere in de finale wilden
Chelseaquote:
Laura heeft wel stembeheersingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Hurt? Serieus? Vet moeilijk nummer
Carlo Boszhard!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Die Christina ziet er uit alsof iemand (een man) zich verkleed heeft als Christina.
Haar tetten ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef BabeWatcher het volgende:
wat is die vreselijk dik geworden
oempa-loempa is inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
christina heeft ook zelfbruiner gekregen van kruitvat
Ja leuk voor dat meisje toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef Grumpey het volgende:
Hoe makkelijk blij te maken zo'n kind. Kost niets, en toch onbetaalbaar
Zoek eens een kind die Cohen kentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Man door zo'n rare hoer wil je toch niet toegesproken worden?
Als Leonard Cohen dat zou doen weet je ten minste dat je leven voltooid is.
Nou ja, in de popwereld heeft Christina in ieder geval wel enorme successen gehad en ze is (was) een van de beste popzangeressen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
Man door zo'n rare hoer wil je toch niet toegesproken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |