Maar Marco is weer beter dan Jessequote:
Staan ze wel in de goede volgordequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar Marco is weer beter dan Jesse
dit dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Het is dat ik weet dat stemmen totaal geen nut heeft, anders had ik nu op Laura gestemd
pciesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef iBenny het volgende:
Het is dat ik weet dat stemmen totaal geen nut heeft, anders had ik nu op Laura gestemd
Moet kunnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Sloeg Marco nou even op Laura's billen?
Geen ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Vis!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef ZaZoe het volgende:
Reclame.
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees..
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Vroeger hadden we gewoon douchende badedass meisjes, nu hebben we marco.
Da kan ik welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]jammer dat je niet terug kunt spoelen
Want alle andere mensen op tv hebben veel talent en worden niet overschat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
door iemand, anders is hij niet op tv
Dat heb ik met Bart Chabot en die reclame voor vakantiehuisjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat Hadewijch Minis een beetje dat ze zich leent voor de Kruidvatreclames.
Vooral bij the Voicequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Want alle andere mensen op tv hebben veel talent en worden niet overschat?
Nou vorige week was het Durexquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
moet dat nou, die vreselijke dierenreclame tijdens een kinderprogramma
Nee precies, daarom zijn ze ook op tv allemaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Want alle andere mensen op tv hebben veel talent en worden niet overschat?
Ik ben immuun voor dat soort reclames dus ik sla ook even overquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een ex-zwerfkat uit de buurt in huis, ik sla even over, dierenlot
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]jammer dat je niet terug kunt spoelen
Maar 12-jarige meisjes hebben tegenwoordig al een flow-relatiequote:
Ja, zie je welquote:
Toen ik 12 was wist ik amper wat een condoom wasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch niet gek?
De meeste deelnemers zijn al 12+, dus...
jij wilt liever de waarheid van kinderen weerhouden en ze voorspiegelen dat de wereld niets anders is dan eenhoorns, regenbogen en cupcakes?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
moet dat nou, die vreselijke dierenreclame tijdens een kinderprogramma
Oh jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar 12-jarige meisjes hebben tegenwoordig al een flow-relatie
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij wilt liever de waarheid van kinderen weerhouden en ze voorspiegelen dat de wereld niets anders is dan eenhoorns, regenbogen en cupcakes?
baasquote:
Toen jij 12 was bestonden ze nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen ik 12 was wist ik amper wat een condoom was
Ik ben niet immuun, ik zet het geluid even uit anders word ik vaak emosjoneeeeeelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben immuun voor dat soort reclames dus ik sla ook even over.
En na afloop uitspoelenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
schapendarmen & touwtje om te zorgen dat het omblijft
IS goed voor de carriere. Even doorbijten en blijven lachen dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef z0rz0r het volgende:
ze heeft het al gezien. Laura kan er zelf wel om lachen giechel een klapje van marco op me billen hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |