quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WHehehee.
Ik kan Chantal en Wendy wel handelen, Wendy heb ik een uur zitten kijken deze week bij Obese, zolang ze serieus zijn.
Humor
chantal janzen heeft humorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies, Chantal Janzen
Dat ze maar een gelukkige huismoeder van 44 kinderen mag worden.
Serieus? Heb je gezien hoe ze staat te juichen als een kleine kleuter? Ik vind dat ze die mensen praktisch op hetzelfde niveau aanspreekt als the voice kidsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
WHehehee.
Ik kan Chantal en Wendy wel handelen, Wendy heb ik een uur zitten kijken deze week bij Obese, zolang ze serieus zijn.
Humor
Wendy heeft haar langste tijd gehad. Ze irriteert me, en ze is heel belerend naar mensen toe. Vreselijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Heb je gezien hoe ze staat te juichen als een kleine kleuter? Ik vind dat ze die mensen praktisch op hetzelfde niveau aanspreekt als the voice kids
Ja, maar dan heb je haar eerst 10 minuten serieus zien kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Heb je gezien hoe ze staat te juichen als een kleine kleuter? Ik vind dat ze die mensen praktisch op hetzelfde niveau aanspreekt als the voice kids
Dat is de Flow-Emma, Emmaloeve is veel beter en leukerquote:
neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Was het Emma die vorige week dankzij Marco niet doorging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |