Hij was wel mooi de eerste Gangsta rapper van het noordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat stoer dat hij kanker durft te zeggen
Vergeet kanker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
fucking stoer... rappen over alcohol & roken.. wat een baas..
Goed gezien.quote:
Krijg toch allemaal de kanker, valvoor mijn part allemaal doodquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat stoer dat hij kanker durft te zeggen
Ja, het enige hoogtepunt was dat Specularium in het publiek zat.quote:
Pieter gekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ze bewaren Ellen natuurlijk voor het laatst![]()
![]()
![]()
Nee Pieterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ze bewaren Ellen natuurlijk voor het laatst![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het enige hoogtepunt was dat Specularium in het publiek zat.
Ditquote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het enige hoogtepunt was dat Specularium in het publiek zat.
Engels lerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo is dit er niet meer? Wat doet Frans Duijts dan?
quote:
Ja.quote:
Oké.quote:
iTunes, geen reguliere hitlijst (nog).quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké.
Speciaal voor jou: 020
In dat programma is het leuk, maar waarom uitbrengenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
dus, de conclusie is dat een baggerplaat van een snotjoch word gezongen, even slecht, door een uitgerangeerde artiest...
ik zie geen verbetering..
Jammer dat ze praatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godver wat ziet ze er toch goed uit!!!
Best een leuke stad hoor, alleen vind ik het accent vreselijk en die UFO op Zuid-Oost heb ik ook niets mee.quote:
En Henk Krol op 24. Maar gaan we heenquote:
Dat is Victoria's secretquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Dit is toch meer lingerie dan een bikini?
Kutstad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een leuke stad hoor, alleen vind ik het accent vreselijk en die UFO op Zuid-Oost heb ik ook niets mee.
Niet alweer, ik doelde op de afgelopen week, hč.quote:
petteetoo pettaatooquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Oei berg je dan maar als je mee gaat met de meet. Ik zal proberen netjes te praten danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best een leuke stad hoor, alleen vind ik het accent vreselijk en die UFO op Zuid-Oost heb ik ook niets mee.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Die kent iedereen manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die hordeloopster heeft nog een geil filmpje in slowmotion
En die schijthumor niet te vergeten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn strakke broek ontploftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Matthijs doet straks ook zijn broek uit.
quote:
Ik bedenk er zelf de grappen bijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
ik moet keihard lachen omdat het niet grappig is..
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef Rickazio het volgende:
ah godver, die kleine bril-flikker weer
dezelfde mensen die Danny de Munk op 1 heeft weten te krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef NoCigar het volgende:
'Sinds hij Dwdd afsluit zitten bij hem de zalen vol'. Wat voor mensen zijn dat in Jezusnaam.
Felix was al aan het begin hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef Rickazio het volgende:
ah godver, die kleine bril-flikker weer
Echt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:23 schreef NoCigar het volgende:
'Sinds hij Dwdd afsluit zitten bij hem de zalen vol'. Wat voor mensen zijn dat in Jezusnaam.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:24 schreef Eenskijken het volgende:
kon nu wel glimlachen om pieter. hij verbetert wel
Ja, stond in de Varagids. Ga dan naar de kerk of zo : net zo grappig maar dan gratis.quote:
30 seconden Katja is lang genoeg voor jequote:
Oh okquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Niet alweer, ik doelde op de afgelopen week, hč.
Hij komt vast openbaar zijn spijt betuigen voor al die jaren dat hij zo'n enorme Lance fanboy was.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Karina het volgende:
Is Mart laatst niet ook al geweestWat moet hij nou weer.
Mart kan je niet genoeg in de uitzending hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Karina het volgende:
Mart gaat op opzwepende en eigenzinnige manier over basketbal praten. Daar kan je toch niet moe van worden.quote:
DeMartquote:Op maandag 18 februari 2013 08:55 schreef OProg het volgende:
Mart kan je niet genoeg in de uitzending hebben.![]()
[ afbeelding ]
Mart
Niet haten op Mart.quote:
Mart is de nieuwe vriend van Matthijs. En dat betekent minimaal 1x per week schnabbelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 08:45 schreef Karina het volgende:
quote:Documentaire 'Een dansend hart'
Op 18 februari 2013 zendt de NCRV de documentaire Een Dansend Hart uit. Deze film gaat over het fenomeen Niek Zervaas. Niek is 23 jaar, zwaar lichamelijk gehandicapt en beroemd. Niek wordt de eerste achttien jaar van zijn leven als achterlijk gezien, omdat hij niet kan praten. En zo wordt hij ook behandeld. Hij wordt bij de kinderopvang op de gang gezet, in een ziekenhuis willen ze hem morfine toedienen omdat hij toch niet zoveel waard is, en in zijn bijzijn wordt tegen zijn ouders gezegd dat het een straf is om een zoon als hij te hebben. Wanneer Niek zich met behulp van een in Amerika ontwikkelde techniek verstaanbaar weet te maken, blijkt hij echter zeer intelligent te zijn en een rijke, innerlijke wereld te hebben. Pas toen werd voor iedereen helder wat zijn ouders en naasten allang vermoedden - dat Niek lichamelijk, maar zeker niet verstandelijk beperkt was.
Anderhalf jaar geleden overleed Niek. Filmmaker Rishi Chamman was net een maand eerder begonnen aan Een dansend hart. Nog steeds zoeken Nieks ouders, Reinier en Patty Zervaas, naar een nieuwe balans in hun leven dat 24 jaar lang dag en nacht in dienst stond van Niek. Vanavond zijn zij bij ons in de studio.
Niks mis met mannen in leren broekenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:33 schreef YazooW het volgende:
Hopelijk gaat Mart die NBA'ers belachelijk maken met hun "swag", grote bazen als Lebron James lopen voortaan rond in een fucking leren broek
Niks mis met grote basketbalspelers zonder leren broekenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met mannen in leren broeken
Oe nog beter inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 14:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niks mis met grote basketbalspelers zonder leren broeken
ik ben 1.60m het, hoofd is voor mij toch buiten beeld dus ik kijk net tegen het juiste deel aan denk ik zoquote:Op maandag 18 februari 2013 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nog beter inderdaadAlhoewel ik de meeste basketbalspelers eigenlijk helemaal niet aantrekkelijk vind.
Nee elke dag een spijkerbroek zoals Nederlanders doen, dat is wel leukquote:Op maandag 18 februari 2013 14:33 schreef YazooW het volgende:
Hopelijk gaat Mart die NBA'ers belachelijk maken met hun "swag", grote bazen als Lebron James lopen voortaan rond in een fucking leren broek
Bedanktquote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart Smeets gaat het natuurlijk hebben over Michael Jordan die 50 wordt. Michael Jordan zegt u? Wie is dat? Dat is niet een basketballer, dat is dé basketballer uit de En Bie Ee. Als je Basketball zegt zeg je Michael Jordan en andersom, die kent u wel, want u houdt van sport en Basketball is dé sport, de sport die steevast geschreven wordt met een Hoofdletter. Wij normale mensen kunnen wel met een basketball gooien, maar die gekke Michael Jordan kon dingen met een bal die je als buitenstaander niet kan begrijpen. Michael was en is nog steeds, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, de beste basketballer 'of all-time', dat is Engels, u spreekt dat, ik spreek het bij monde van mezelf, maar in de VS is er maar één taal, en dat is Basketball, en waar Basketball de liturgie is is Michael Jordan, en dat zeg ik met diep, diep respect, de kerk. Ik ga nu iets heel geks zeggen maar Michael Jordan is groter dan welke sporter dan ook, en zelfs groter dan Mart, de Mart die onwaarschijnlijk vol kan zijn van zichzelf en van anderen, maar die nederig een Martje wordt naast de heer Jordan, die ónwáárschíjnlíjk goed kan basketballen. Chapeau Michael, nu al 50 jaar lang, wij buigen het hoofd zeer diep.
Nostalgiequote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef Jivis het volgende:
Mijn kennis over Michael Jordan bestaat hieruit:
[ afbeelding ]
quote:Plan: meer vrouwen in beeldbepalende programma’s
De Publieke Omroep wil meer vrouwen in beeldbepalende nieuws- en praatprogramma's zoals Pauw & Witteman, De Wereld Draait Door, Nieuwsuur en het NOS Journaal. Daarom wordt een groslijst opgesteld van vrouwen die door hun expertise, spreekvaardigheid en positie geschikt zijn en die zelf ook wel op de televisie willen.
Van iedereen die sprekend in beeld komt op tv, is op dit moment 39 procent vrouw. Bij nieuws- en opinieprogramma’s is dit 33 procent. “Te laag.” aldus Shula Rijxman, bestuurslid van de NPO. 'We willen een afspiegeling zijn van de samenleving. Zolang experts, columnisten en andere sprekers op tv voor het overgrote deel uit mannen bestaan, slagen we er onvoldoende in om Nederland in zijn volledigheid te laten zien.' Afgelopen zaterdag lichtte Rijxman haar plannen toe op het Women Inc Festival.
Vanavond is Shula Rijxman bij ons te gast én ze neemt twee vrouwen mee, die maar weinig op tv komen, maar dat volgens haar absoluut wel zouden moeten: Mirjam de Blécourt en Annemieke Roobeek.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef Jivis het volgende:
Mijn kennis over Michael Jordan bestaat hieruit:
[ afbeelding ]
Wie, wie en wie?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef OProg het volgende:
Vanavond is Shula Rijxman bij ons te gast én ze neemt twee vrouwen mee, die maar weinig op tv komen, maar dat volgens haar absoluut wel zouden moeten: Mirjam de Blécourt en Annemieke Roobeek.
Is die lesbische dochter van Frits dan geen vrouw?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI is nooit een vrouw te gast, behalve om achter de bar biertjes te tappen.
Niks mis mee.
Misschien moet ik gaan solliciteren bij de Chef Sport van de NOS, veel concurrentie heb ik niet en ik heb het juiste geslacht.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij VI is nooit een vrouw te gast, behalve om achter de bar biertjes te tappen.
Niks mis mee.
Dat is een vrouw?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is die lesbische dochter van Frits dan geen vrouw?
Dan kan je jezelf meteen aan tafel neer zetten bij Studio Voetbal.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien moet ik gaan solliciteren bij de Chef Sport van de NOS, veel concurrentie heb ik niet en ik heb het juiste geslacht.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel vaste prick op maandag.
Barbara, ook zo een irritante vrouwquote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is die lesbische dochter van Frits dan geen vrouw?
Oh wist ik niet. Maar heb wel het idee dat hij er steeds vaker zit maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel vaste prik op maandag.
Dat is niet verschillig.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
Wat een politiek correct gelul weer...waarom niet gewoon de meest deskundige op het gebied van het onderwerp
Nee maar ik luister liever naar een kerel met een goed verhaal dan dat ik naar een excuus-truus luister die de ballen verstand heeft.quote:
Ik moet deze week even lid worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee maar ik luister liever naar een kerel met een goed verhaal dan dat ik naar een excuus-truus luister die de ballen verstand heeft.
En ik ben nog wel VARA lid
Zo, die moet ook dood.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
Gelukkig nog geen Samsung reclame gezien.
Mwoa, ik heb 8 jaar prima zonder gekund.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef alors het volgende:
DWDD of de allerlaatste Kinderen Geen Bezwaar?
Uitzending gemist. Je vraagt je toch nog af of die gast nog uit de kast komt.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef alors het volgende:
DWDD of de allerlaatste Kinderen Geen Bezwaar?
Haha held!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mart Smeets gaat het natuurlijk hebben over Michael Jordan die 50 wordt. Michael Jordan zegt u? Wie is dat? Dat is niet een basketballer, dat is dé basketballer uit de En Bie Ee. Als je Basketball zegt zeg je Michael Jordan en andersom, die kent u wel, want u houdt van sport en Basketball is dé sport, de sport die steevast geschreven wordt met een Hoofdletter. Wij normale mensen kunnen wel met een basketball gooien, maar die gekke Michael Jordan kon dingen met een bal die je als buitenstaander niet kan begrijpen. Michael was en is nog steeds, mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen, de beste basketballer 'of all-time', dat is Engels, u spreekt dat, ik spreek het bij monde van mezelf, maar in de VS is er maar één taal, en dat is Basketball, en waar Basketball de liturgie is, is Michael Jordan, en dat zeg ik met diep, diep respect, de kerk. Ik ga nu iets heel geks zeggen maar Michael Jordan is groter dan welke sporter dan ook, en zelfs groter dan Mart, de Mart die onwaarschijnlijk vol kan zijn van zichzelf en van anderen, maar die nederig een Martje wordt naast de heer Jordan, die ónwáárschíjnlíjk goed kan basketballen. Chapeau Michael, nu al 50 jaar lang, wij buigen het hoofd zeer diep.
quote:
Neen.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:31 schreef Jivis het volgende:
Promotiefilmpje voor Rise of the Planet of the Apes.
Het is de Engelse Claudia de Breij.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:31 schreef Jivis het volgende:
Wie is deze man en waarom heeft die van die gekke kleren aan?
Er kijken ook 2 miljoen mensen naar IHVHquote:Op maandag 18 februari 2013 19:33 schreef henkde_j het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen kijken naar de TVkantine
Eigenlijk bijna nooit.quote:
Gelukkig niet.quote:
quote:
Dat kan ik nog beter begrijpenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er kijken ook 2 miljoen mensen naar IHVH
Nic0 heeft hem afgeperstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |