Hij was wel mooi de eerste Gangsta rapper van het noordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat stoer dat hij kanker durft te zeggen
Vergeet kanker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
fucking stoer... rappen over alcohol & roken.. wat een baas..
Goed gezien.quote:
Krijg toch allemaal de kanker, valvoor mijn part allemaal doodquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:15 schreef Eenskijken het volgende:
wat stoer dat hij kanker durft te zeggen
Ja, het enige hoogtepunt was dat Specularium in het publiek zat.quote:
Pieter gekquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ze bewaren Ellen natuurlijk voor het laatst![]()
![]()
![]()
Nee Pieterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:16 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ze bewaren Ellen natuurlijk voor het laatst![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het enige hoogtepunt was dat Specularium in het publiek zat.
Ditquote:
Waar dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het enige hoogtepunt was dat Specularium in het publiek zat.
Engels lerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo is dit er niet meer? Wat doet Frans Duijts dan?
quote:
Ja.quote:
Oké.quote:
iTunes, geen reguliere hitlijst (nog).quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké.
Speciaal voor jou: 020
In dat programma is het leuk, maar waarom uitbrengenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
dus, de conclusie is dat een baggerplaat van een snotjoch word gezongen, even slecht, door een uitgerangeerde artiest...
ik zie geen verbetering..
Jammer dat ze praatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Godver wat ziet ze er toch goed uit!!!
Best een leuke stad hoor, alleen vind ik het accent vreselijk en die UFO op Zuid-Oost heb ik ook niets mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |