abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122922578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef msacras het volgende:
ik draag een bril
Waarom geen lenzen?
Je maintiendrai
pi_122922587
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Waarom geen lenzen?
Ja normaal ook, maar op dit moment een bril.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:19:17 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922588
trouwens:
Weekend *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922596
bovendien als je lenzen draagt moet je sowieso ook een bril voor er bij :)
pi_122922646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
bovendien als je lenzen draagt moet je sowieso ook een bril voor er bij :)
ooh ik zou het niet weten tbh :@
Je maintiendrai
pi_122922658
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ooh ik zou het niet weten tbh :@
:o
pi_122922700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:22 schreef msacras het volgende:

[..]

:o
erg hè ;(
Maar ik heb (op dit moment) goed ogen, dus geen bril *O*
Je maintiendrai
pi_122922733
Ik heb een simpele bril van 90 euro.

hoop er jaren mee te doen.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 18:25:48 ]
pi_122922796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Meisjes houden niet van gamen gaygay :{w
:')
pi_122922808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:

[..]

Nah, denk dat we gewoon gaan kletsen hehe
over wat gaan we roddelen
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:29:01 #111
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922818
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

over wat gaan we roddelen
over patty
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922829
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

jij :o ?
Nee
Tax wil tetten :)!
pi_122922835
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

over wat gaan we roddelen
over Argo
Je maintiendrai
pi_122922836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Meisjes houden niet van gamen gaygay :{w
:')
pi_122922843
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee
jammer dit ;(
Je maintiendrai
pi_122922845
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
Ik heb een simpele bril van 90 euro.

hoop er jaren mee te doen.
hallo mysterieuze godvrezende
pi_122922858
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

hallo mysterieuze godvrezende
don't feed him :(
you'll make it worse :(
Je maintiendrai
pi_122922860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:

[..]

over patty
is dat een mens?
pi_122922865
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

hallo mysterieuze godvrezende
Hey, alles goed...?
pi_122922870
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

don't feed him :(
you'll make it worse :(
argo is een goed mens
pi_122922871
hou je van gamen sof?
pi_122922875
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

jammer dit ;(
sorry man
Tax wil tetten :)!
pi_122922884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

argo is een goed mens
Dat is zo ik word alleen nooit goed begrepen.
pi_122922898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

argo is een goed mens
Je moet hem verachten, hij gelooft dat Jezus de messias en zoon van goed is :o
Je maintiendrai
pi_122922904
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

sorry man
ik kom er wel overheen, ooit.
Je maintiendrai
pi_122922925
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is zo ik word alleen nooit goed begrepen.
Sommige mensen zullen nooit in staat zijn om andere te begrijpen of hogere machten te eren
pi_122922931
zoals pizza
pi_122922941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Sommige mensen zullen nooit in staat zijn om andere te begrijpen of hogere machten te eren
Dat is zo, Ga. Hoe gaat het met je, wat doe je nu zoal? Nog altijd met Herzel aan het rollen?
pi_122922950
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:33:07 #130
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

is dat een mens?
ja
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:33:24 #131
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef AnimeFan het volgende:
hou je van gamen sof?
mario ja :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_122922968
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
zoals pizza
Ik kan wel anderen begrijpen :{w
Je maintiendrai
pi_122922969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:

[..]

mario ja :P
mario _O_
pi_122922971
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

sommige wel :P
Jij?
pi_122922974
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik kan wel anderen begrijpen :{w
Niet altijd even goed blijkt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:34:01 #137
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

mario _O_
ja _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922985
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Argo het volgende:

[..]

:')
:')
Je maintiendrai
pi_122922998
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Argo het volgende:

[..]

Niet altijd even goed blijkt.
Nanananan beter dan jij :6
Je maintiendrai
pi_122923000
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is zo, Ga. Hoe gaat het met je, wat doe je nu zoal? Nog altijd met Herzel aan het rollen?
Bezig met m'n scholing en vrome vrouwen in het huwelijksbootje lokken. Herzel is mijn nar geworden.
pi_122923003
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

:')
Ik haat niet op atheisten maar zi jwel op mij.
pi_122923019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Bezig met m'n scholing en vrome vrouwen in het huwelijksbootje lokken. Herzel is mijn nar geworden.
Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
pi_122923026
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik haat niet op atheisten maar zi jwel op mij.
Die jongen is toch niet Atheïstisch, hij heeft daar toch een afbeelding van zijn god :?
Je maintiendrai
pi_122923033
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
Gewoon nemen toch >:)
Je maintiendrai
pi_122923039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef supersof het volgende:

[..]

ja _O_
Kom een keer samen met mij marioen *O*
Super mario bros op de nintendo ds jonguh!
pi_122923045
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Gewoon nemen toch >:)
Trouwen, maar ik weet niet of ik moet toevoegen ja of nee.
pi_122923050
We doen een FOK! JNG SC Mario meet.
pi_122923056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
We doen een FOK! JNG SC Mario meet.
Link is toffer.
pi_122923066
ik heb nog een super nintendo waar ik soms Mario op speel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122923070
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
Bedankt :Y Er is een tijd voor alles, heb je al een kopje thee met haar gedronken?
pi_122923082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef AnimeFan het volgende:
ik heb nog een super nintendo waar ik soms Mario op speel :P
Welke mario? Dat is allemaal niet uit mijn tijd :( Lijkt het op mario bros :P ?
pi_122923092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Bedankt :Y Er is een tijd voor alles, heb je al een kopje thee met haar gedronken?
Nog niet ik haar alleen gezien op facebook, ik zit erover te dubben haar toe te voegen. Of een bericht te sturen maar weet niet goed wat. Wat denk jij gevleugelde vriend?
pi_122923099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:

[..]

Welke mario? Dat is allemaal niet uit mijn tijd :( Lijkt het op mario bros :P ?
super mario world gewoon :o
pi_122923100
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Trouwen, maar ik weet niet of ik moet toevoegen ja of nee.
jawel, gewoon je intenties wel meteen duidelijk maken :Y
Je maintiendrai
pi_122923116
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

jawel, gewoon je intenties wel meteen duidelijk maken :Y
Maar misschien kan ik wel goed met haar praten over God en zo.
pi_122923130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

super mario world gewoon :o
Oh, dat je in een 3d wereld rondloopt? Volgens mij heet dat Mario 64 ofzo op de ds.

Oldskool versie van super mario bros dus :P
pi_122923150
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Argo het volgende:

[..]

Nog niet ik haar alleen gezien op facebook, ik zit erover te dubben haar toe te voegen. Of een bericht te sturen maar weet niet goed wat. Wat denk jij gevleugelde vriend?
Vraag de zwevende zeugen om hulp, maar als die niet antwoorden moet je haar gewoon toevoegen. Hoe oud is ze en wat voor kleur haar heeft ze?
pi_122923184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Vraag de zwevende zeugen om hulp, maar als die niet antwoorden moet je haar gewoon toevoegen. Hoe oud is ze en wat voor kleur haar heeft ze?
Bijna 19, brunette. De zwevende zeugen hebben mij vervloekt toen ik hun staf van marbilos heb vergokt.
pi_122923236
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Argo het volgende:

[..]

Bijna 19, brunette. De zwevende zeugen hebben mij vervloekt toen ik hun staf van marbilos heb vergokt.
Is ze gewoon Nederlands en heeft ze een katholieke jeugd ervaren? Als het niks wordt kan je haar altijd nog offeren om je fout van de staf te herstellen.....
pi_122923259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Is ze gewoon Nederlands en heeft ze een katholieke jeugd ervaren? Als het niks wordt kan je haar altijd nog offeren om je fout van de staf te herstellen.....
Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.

Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
pi_122923330
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.

Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
Misschien dat de HEER zijn maagdelijke elfen kan sturen om te helpen?

Machtige Vader en Heer, ik wil meer over U leren door uw Woord. Haal de spinnenwebben en verwarring in de donkere hoeken van mijn geest weg en kom met het licht van uw kennis. En als ik iets dan nog niet begrijp, leer mij dat dan eenvoudigweg geloven en U op uw Woord te nemen. Amen.
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:45:12 #163
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923339
Hoi.
ok.
pi_122923364
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
Hoi.
hypoo :W

Alles goed?
Je maintiendrai
pi_122923376
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.

Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
Wat zijn haar initialen? Zo kan je een voorschrift van de liefdesdokter krijgen. Is Hanzel de achternicht van Herzel, die met die wilde vrijpartij met de galactische broemers?

Amen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:48:05 #166
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923440
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

hypoo :W

Alles goed?
Pizzaaa :W

Zoals altijd :* in de trein naar Heppie nu. Wifi is kut ;( met jou? :D
ok.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:48:59 #167
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923470
Wat de neuk doen gaygay en argo? :')
ok.
pi_122923476
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Pizzaaa :W

Zoals altijd :* in de trein naar Heppie nu. Wifi is kut ;( met jou? :D
Gezellig, gaan jullie pannekoeken bakken? :D
Vandaag is tot nu toe wel leuk, ik ben naar de boekenwinkel geweest en heb daar 'Stoner' gekocht, en het ziet er wel leuk uit.
Je maintiendrai
pi_122923488
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
Wat de neuk doen gaygay en argo? :')
Nou Argo is een trol en gaygay tja, die is zichzelf _O-
Je maintiendrai
pi_122923515
Heey.
pi_122923519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat zijn haar initialen? Zo kan je een voorschrift van de liefdesdokter krijgen. Is Hanzel de achternicht van Herzel, die met die wilde vrijpartij met de galactische broemers?

Amen.
L.O.

Ja galactische boemers ja! Hanzel is een ware baas, daar kan je niet omheen. Maar hij heeft zich bekeerd.
pi_122923546
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
Heey.
hallo :W
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:51:05 #173
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923550
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Gezellig, gaan jullie pannekoeken bakken? :D
Vandaag is tot nu toe wel leuk, ik ben naar de boekenwinkel geweest en heb daar 'Stoner' gekocht, en het ziet er wel leuk uit.
Weet niet :)

Tof :D waar gaat het over?

De duim van de jongen tegenover mij is echt heel eng ;(
ok.
pi_122923588
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

hallo :W
:W
pi_122923611
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:

[..]

L.O.

Ja galactische boemers ja! Hanzel is een ware baas, daar kan je niet omheen. Maar hij heeft zich bekeerd.
L. O. :o ik zou oppassen, broeder. Die initialen heb ik eerder gezien.....

Zeker ook niet meer te vertrouwen? Ik heb gehoord dat ie getrouwd is met de pittige koningsdame
pi_122923633
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Weet niet :)

Tof :D waar gaat het over?

De duim van de jongen tegenover mij is echt heel eng ;(
Woont Heppie eigenlijk op zichzelf?

Ehm, over een man die niets kan en niets doet. Een roman over het weinig opzienbarende leven van een weinig opzienbarende man, maar de kaft is helemaal zwart met een foto van een oude man, dus ik dacht ik neem 'm :D

Het is ook wel een beetje raar dat je naar de duimen van random mensen kijkt :@
Je maintiendrai
pi_122923675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

L. O. :o ik zou oppassen, broeder. Die initialen heb ik eerder gezien.....

Zeker ook niet meer te vertrouwen? Ik heb gehoord dat ie getrouwd is met de pittige koningsdame
Ja klopt, het is riskant die initialen, maar ik moet mijn hart volgen dat zei de grote Harlokoba ook. Die heeft mij de wildernis in gestuurd.

Nee de koningsdame aanbid hem, hij heeft ze allemaal om zijn vinger gekregen. De zeugen zijn ook allemaal naar hem op zoek, hij wil samen met mij de staf terug brengen. Maar je moet uitkijken met hem, ja te vertrouwen is hij bijna niet. Hij is denk ik een spion voor Azarantha, zij wil de staf denk ik ook hebben.
pi_122923693
Ik geef geen neuq
pi_122923733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
Ik geef geen neuq
Dat is fijn
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:56:18 #180
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923745
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Woont Heppie eigenlijk op zichzelf?

Ehm, over een man die niets kan en niets doet. Een roman over het weinig opzienbarende leven van een weinig opzienbarende man, maar de kaft is helemaal zwart met een foto van een oude man, dus ik dacht ik neem 'm :D

Het is ook wel een beetje raar dat je naar de duimen van random mensen kijkt :@
Nee ;( maar wel gezellig hoor met 4 broertjes en een zusje :') totdat ze binnenkomen als je bezig bent ;(

Boeken uitkiezen omdat de kaft mooi is _O_

Serieus :@ hij is er half af of zo :')
Mijn duimen _O_
ok.
pi_122923803
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat is fijn
Voor jou maak ik een uitzondering, neuqen? :@
pi_122923806
Ik ben nu in Groningen . :')
pi_122923808
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:56 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Nee ;( maar wel gezellig hoor met 4 broertjes en een zusje :') totdat ze binnenkomen als je bezig bent ;(

Boeken uitkiezen omdat de kaft mooi is _O_

Serieus :@ hij is er half af of zo :')
Mijn duimen _O_
'als je bezig bent' :') _O-

Sowieso, al is het boek nog zo goed, ik beoordeel een boek op de kaft, als er allemaal kleuren en mooie dingetjes op staan, dan hoeft het van mij al niet meer :r

lol ik kan me er geen beeld bij vormen :D
Je maintiendrai
pi_122923811
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja klopt, het is riskant die initialen, maar ik moet mijn hart volgen dat zei de grote Harlokoba ook. Die heeft mij de wildernis in gestuurd.

Nee de koningsdame aanbid hem, hij heeft ze allemaal om zijn vinger gekregen. De zeugen zijn ook allemaal naar hem op zoek, hij wil samen met mij de staf terug brengen. Maar je moet uitkijken met hem, ja te vertrouwen is hij bijna niet. Hij is denk ik een spion voor Azarantha, zij wil de staf denk ik ook hebben.
Hij wil je slechts op een dwaalspoor brengen! Je weet dat je hart rondt vrijdag je altijd naar de sluiproute van de sissende sluipslurpers brengt.

Terwijl iedereen naar de staf zoekt kunnen wij achter de stekels van de koningsdame de troon veroveren en een utopie uitroepen die zich zelfs tot Azarantha uitstrekt
pi_122923812
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat is fijn
hey AJ :W
Je maintiendrai
pi_122923828
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nu in Groningen . :')
en dat is :') , omdat?
Je maintiendrai
pi_122923838
Ro-ald doe DV de groeten namens mij.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122923839
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

en dat is :') , omdat?
Ik ben niet gewend aan het boerenland.
pi_122923846
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Beach het volgende:
Ro-ald doe DV de groeten namens mij/
Ik weet niet eens waar zij woont in Groningen _O-
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:59:47 #190
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923867
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

'als je bezig bent' :') _O-

Sowieso, al is het boek nog zo goed, ik beoordeel een boek op de kaft, als er allemaal kleuren en mooie dingetjes op staan, dan hoeft het van mij al niet meer :r

lol ik kan me er geen beeld bij vormen :D
Ja godsamme dat is niet leuk :'( ze liep wel meteen weer weg gelukkig :@

Ja precies :') :D

Ik durf geen foto te maken ;(
ok.
pi_122923878
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ik ben niet gewend aan het boerenland.
Ooh de provincie, ik dacht de stad :P
Je maintiendrai
pi_122923887
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

hey AJ :W
Yo
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:57 schreef nodig het volgende:

[..]

Voor jou maak ik een uitzondering, neuqen? :@
Jij bent 15, dus niet legaal, sorry.
pi_122923889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Hij wil je slechts op een dwaalspoor brengen! Je weet dat je hart rondt vrijdag je altijd naar de sluiproute van de sissende sluipslurpers brengt.

Terwijl iedereen naar de staf zoekt kunnen wij achter de stekels van de koningsdame de troon veroveren en een utopie uitroepen die zich zelfs tot Azarantha uitstrekt
Dat is waar, vrijdagen zijn inderdaad gevaarlijk. De sissende sluipslurpers hebben me vaker te pakken gekregen. Dan moesten de zuchtende blindgangers me altijd komen redden. Maar zij maken zich zorgen om hun bos, dus die komen me niet redden. Je moet me komen halen, en we moeten samen met Herzel naar de blindgangers. Zij hebben meer informatie.

En we kunnen de konningsdame verslaan ja, ik heb het zwaard van Marbilos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 19:01:09 ]
pi_122923891
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ooh de provincie, ik dacht de stad :P
Nee man daar ben ik nog nooit geweest volgens mij.
pi_122923910
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:59 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ja godsamme dat is niet leuk :'( ze liep wel meteen weer weg gelukkig :@

Ja precies :') :D

Ik durf geen foto te maken ;(
Wisten ze wat jullie deden? :D

Maar het is gewoon ook zo dat een echte schrijver zijn boek als een stuk kunst ziet, en je laat je kunst niet zomaar bekladden door een stel imbeciele kaftmakers :')

Ik zeg doen!
Je maintiendrai
pi_122923918
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Yo

[..]

Jij bent 15, dus niet legaal, sorry.
is legaal als jij niet ouder bent dan 18.
Je maintiendrai
pi_122923925
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Nee man daar ben ik nog nooit geweest volgens mij.
Mooie stad wel.
Je maintiendrai
pi_122923933
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Yo

[..]

Jij bent 15, dus niet legaal, sorry.
Jij bent jonger dus legaal.
Bovendien ben ik 17 :{w
pi_122923942
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Mooie stad wel.
Ik hoor van verschillende kanten dat het een leuke uitgaansstad is.
pi_122923950
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

is legaal als jij niet ouder bent dan 18.
Gvd, zie je nou niet dat ik onderuit
probeer te komen zonder hem te kwetsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')