abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122923082
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef AnimeFan het volgende:
ik heb nog een super nintendo waar ik soms Mario op speel :P
Welke mario? Dat is allemaal niet uit mijn tijd :( Lijkt het op mario bros :P ?
pi_122923092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Bedankt :Y Er is een tijd voor alles, heb je al een kopje thee met haar gedronken?
Nog niet ik haar alleen gezien op facebook, ik zit erover te dubben haar toe te voegen. Of een bericht te sturen maar weet niet goed wat. Wat denk jij gevleugelde vriend?
pi_122923099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:

[..]

Welke mario? Dat is allemaal niet uit mijn tijd :( Lijkt het op mario bros :P ?
super mario world gewoon :o
pi_122923100
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Argo het volgende:

[..]

Trouwen, maar ik weet niet of ik moet toevoegen ja of nee.
jawel, gewoon je intenties wel meteen duidelijk maken :Y
Je maintiendrai
pi_122923116
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

jawel, gewoon je intenties wel meteen duidelijk maken :Y
Maar misschien kan ik wel goed met haar praten over God en zo.
pi_122923130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

super mario world gewoon :o
Oh, dat je in een 3d wereld rondloopt? Volgens mij heet dat Mario 64 ofzo op de ds.

Oldskool versie van super mario bros dus :P
pi_122923150
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Argo het volgende:

[..]

Nog niet ik haar alleen gezien op facebook, ik zit erover te dubben haar toe te voegen. Of een bericht te sturen maar weet niet goed wat. Wat denk jij gevleugelde vriend?
Vraag de zwevende zeugen om hulp, maar als die niet antwoorden moet je haar gewoon toevoegen. Hoe oud is ze en wat voor kleur haar heeft ze?
pi_122923184
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Vraag de zwevende zeugen om hulp, maar als die niet antwoorden moet je haar gewoon toevoegen. Hoe oud is ze en wat voor kleur haar heeft ze?
Bijna 19, brunette. De zwevende zeugen hebben mij vervloekt toen ik hun staf van marbilos heb vergokt.
pi_122923236
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Argo het volgende:

[..]

Bijna 19, brunette. De zwevende zeugen hebben mij vervloekt toen ik hun staf van marbilos heb vergokt.
Is ze gewoon Nederlands en heeft ze een katholieke jeugd ervaren? Als het niks wordt kan je haar altijd nog offeren om je fout van de staf te herstellen.....
pi_122923259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Is ze gewoon Nederlands en heeft ze een katholieke jeugd ervaren? Als het niks wordt kan je haar altijd nog offeren om je fout van de staf te herstellen.....
Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.

Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
pi_122923330
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.

Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
Misschien dat de HEER zijn maagdelijke elfen kan sturen om te helpen?

Machtige Vader en Heer, ik wil meer over U leren door uw Woord. Haal de spinnenwebben en verwarring in de donkere hoeken van mijn geest weg en kom met het licht van uw kennis. En als ik iets dan nog niet begrijp, leer mij dat dan eenvoudigweg geloven en U op uw Woord te nemen. Amen.
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:45:12 #163
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923339
Hoi.
ok.
pi_122923364
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef Hypocriet het volgende:
Hoi.
hypoo :W

Alles goed?
Je maintiendrai
pi_122923376
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:42 schreef Argo het volgende:

[..]

Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.

Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
Wat zijn haar initialen? Zo kan je een voorschrift van de liefdesdokter krijgen. Is Hanzel de achternicht van Herzel, die met die wilde vrijpartij met de galactische broemers?

Amen.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:48:05 #166
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923440
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

hypoo :W

Alles goed?
Pizzaaa :W

Zoals altijd :* in de trein naar Heppie nu. Wifi is kut ;( met jou? :D
ok.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:48:59 #167
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923470
Wat de neuk doen gaygay en argo? :')
ok.
pi_122923476
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Pizzaaa :W

Zoals altijd :* in de trein naar Heppie nu. Wifi is kut ;( met jou? :D
Gezellig, gaan jullie pannekoeken bakken? :D
Vandaag is tot nu toe wel leuk, ik ben naar de boekenwinkel geweest en heb daar 'Stoner' gekocht, en het ziet er wel leuk uit.
Je maintiendrai
pi_122923488
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
Wat de neuk doen gaygay en argo? :')
Nou Argo is een trol en gaygay tja, die is zichzelf _O-
Je maintiendrai
pi_122923515
Heey.
pi_122923519
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat zijn haar initialen? Zo kan je een voorschrift van de liefdesdokter krijgen. Is Hanzel de achternicht van Herzel, die met die wilde vrijpartij met de galactische broemers?

Amen.
L.O.

Ja galactische boemers ja! Hanzel is een ware baas, daar kan je niet omheen. Maar hij heeft zich bekeerd.
pi_122923546
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef Ro-ald het volgende:
Heey.
hallo :W
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:51:05 #173
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923550
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Gezellig, gaan jullie pannekoeken bakken? :D
Vandaag is tot nu toe wel leuk, ik ben naar de boekenwinkel geweest en heb daar 'Stoner' gekocht, en het ziet er wel leuk uit.
Weet niet :)

Tof :D waar gaat het over?

De duim van de jongen tegenover mij is echt heel eng ;(
ok.
pi_122923588
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

hallo :W
:W
pi_122923611
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:

[..]

L.O.

Ja galactische boemers ja! Hanzel is een ware baas, daar kan je niet omheen. Maar hij heeft zich bekeerd.
L. O. :o ik zou oppassen, broeder. Die initialen heb ik eerder gezien.....

Zeker ook niet meer te vertrouwen? Ik heb gehoord dat ie getrouwd is met de pittige koningsdame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')