Welke mario? Dat is allemaal niet uit mijn tijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef AnimeFan het volgende:
ik heb nog een super nintendo waar ik soms Mario op speel
Nog niet ik haar alleen gezien op facebook, ik zit erover te dubben haar toe te voegen. Of een bericht te sturen maar weet niet goed wat. Wat denk jij gevleugelde vriend?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
BedanktEr is een tijd voor alles, heb je al een kopje thee met haar gedronken?
super mario world gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Welke mario? Dat is allemaal niet uit mijn tijdLijkt het op mario bros
?
jawel, gewoon je intenties wel meteen duidelijk makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Trouwen, maar ik weet niet of ik moet toevoegen ja of nee.
Maar misschien kan ik wel goed met haar praten over God en zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
jawel, gewoon je intenties wel meteen duidelijk maken
Oh, dat je in een 3d wereld rondloopt? Volgens mij heet dat Mario 64 ofzo op de ds.quote:
Vraag de zwevende zeugen om hulp, maar als die niet antwoorden moet je haar gewoon toevoegen. Hoe oud is ze en wat voor kleur haar heeft ze?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Nog niet ik haar alleen gezien op facebook, ik zit erover te dubben haar toe te voegen. Of een bericht te sturen maar weet niet goed wat. Wat denk jij gevleugelde vriend?
Bijna 19, brunette. De zwevende zeugen hebben mij vervloekt toen ik hun staf van marbilos heb vergokt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vraag de zwevende zeugen om hulp, maar als die niet antwoorden moet je haar gewoon toevoegen. Hoe oud is ze en wat voor kleur haar heeft ze?
Is ze gewoon Nederlands en heeft ze een katholieke jeugd ervaren? Als het niks wordt kan je haar altijd nog offeren om je fout van de staf te herstellen.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Bijna 19, brunette. De zwevende zeugen hebben mij vervloekt toen ik hun staf van marbilos heb vergokt.
Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Is ze gewoon Nederlands en heeft ze een katholieke jeugd ervaren? Als het niks wordt kan je haar altijd nog offeren om je fout van de staf te herstellen.....
Misschien dat de HEER zijn maagdelijke elfen kan sturen om te helpen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.
Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
Wat zijn haar initialen? Zo kan je een voorschrift van de liefdesdokter krijgen. Is Hanzel de achternicht van Herzel, die met die wilde vrijpartij met de galactische broemers?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze is Nederlands, en heeft denk ik een Katholieke jeugd ervaren... Nee offeren wil ik niet, die staf gok ik wel weer terug heb afgesproken met de Roze Hanzel. Die zou me helpen.
Ons Heer in de hemelen, Uw Naam zij overal geheiligd. Uw Koninkrijk kome, voor ons en voor onze kinderen. Vergeef ons onze talrijke zonden, en verleen Uw Zegen ook aan het kleinste stapje dat wij nemen. Amen.
Gezellig, gaan jullie pannekoeken bakken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pizzaaa
Zoals altijdin de trein naar Heppie nu. Wifi is kut
met jou?
L.O.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat zijn haar initialen? Zo kan je een voorschrift van de liefdesdokter krijgen. Is Hanzel de achternicht van Herzel, die met die wilde vrijpartij met de galactische broemers?
Amen.
Weet nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gezellig, gaan jullie pannekoeken bakken?
Vandaag is tot nu toe wel leuk, ik ben naar de boekenwinkel geweest en heb daar 'Stoner' gekocht, en het ziet er wel leuk uit.
L. O.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef Argo het volgende:
[..]
L.O.
Ja galactische boemers ja! Hanzel is een ware baas, daar kan je niet omheen. Maar hij heeft zich bekeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |