abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122922925
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is zo ik word alleen nooit goed begrepen.
Sommige mensen zullen nooit in staat zijn om andere te begrijpen of hogere machten te eren
pi_122922931
zoals pizza
pi_122922941
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Sommige mensen zullen nooit in staat zijn om andere te begrijpen of hogere machten te eren
Dat is zo, Ga. Hoe gaat het met je, wat doe je nu zoal? Nog altijd met Herzel aan het rollen?
pi_122922950
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:33:07 #130
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922957
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

is dat een mens?
ja
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:33:24 #131
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922964
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef AnimeFan het volgende:
hou je van gamen sof?
mario ja :P
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
pi_122922968
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
zoals pizza
Ik kan wel anderen begrijpen :{w
Je maintiendrai
pi_122922969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef supersof het volgende:

[..]

mario ja :P
mario _O_
pi_122922971
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

sommige wel :P
Jij?
pi_122922974
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ik kan wel anderen begrijpen :{w
Niet altijd even goed blijkt.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:34:01 #137
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922983
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

mario _O_
ja _O_
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922985
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Argo het volgende:

[..]

:')
:')
Je maintiendrai
pi_122922998
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Argo het volgende:

[..]

Niet altijd even goed blijkt.
Nanananan beter dan jij :6
Je maintiendrai
pi_122923000
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is zo, Ga. Hoe gaat het met je, wat doe je nu zoal? Nog altijd met Herzel aan het rollen?
Bezig met m'n scholing en vrome vrouwen in het huwelijksbootje lokken. Herzel is mijn nar geworden.
pi_122923003
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

:')
Ik haat niet op atheisten maar zi jwel op mij.
pi_122923019
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Bezig met m'n scholing en vrome vrouwen in het huwelijksbootje lokken. Herzel is mijn nar geworden.
Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
pi_122923026
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik haat niet op atheisten maar zi jwel op mij.
Die jongen is toch niet Atheïstisch, hij heeft daar toch een afbeelding van zijn god :?
Je maintiendrai
pi_122923033
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
Gewoon nemen toch >:)
Je maintiendrai
pi_122923039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef supersof het volgende:

[..]

ja _O_
Kom een keer samen met mij marioen *O*
Super mario bros op de nintendo ds jonguh!
pi_122923045
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Gewoon nemen toch >:)
Trouwen, maar ik weet niet of ik moet toevoegen ja of nee.
pi_122923050
We doen een FOK! JNG SC Mario meet.
pi_122923056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:36 schreef nodig het volgende:
We doen een FOK! JNG SC Mario meet.
Link is toffer.
pi_122923066
ik heb nog een super nintendo waar ik soms Mario op speel :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122923070
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
Bedankt :Y Er is een tijd voor alles, heb je al een kopje thee met haar gedronken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')