Sommige mensen zullen nooit in staat zijn om andere te begrijpen of hogere machten te erenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is zo ik word alleen nooit goed begrepen.
Dat is zo, Ga. Hoe gaat het met je, wat doe je nu zoal? Nog altijd met Herzel aan het rollen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen nooit in staat zijn om andere te begrijpen of hogere machten te eren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:
mario jaquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet altijd even goed blijkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kan wel anderen begrijpen
jaquote:
Bezig met m'n scholing en vrome vrouwen in het huwelijksbootje lokken. Herzel is mijn nar geworden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is zo, Ga. Hoe gaat het met je, wat doe je nu zoal? Nog altijd met Herzel aan het rollen?
Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bezig met m'n scholing en vrome vrouwen in het huwelijksbootje lokken. Herzel is mijn nar geworden.
Die jongen is toch niet Atheïstisch, hij heeft daar toch een afbeelding van zijn godquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik haat niet op atheisten maar zi jwel op mij.
Gewoon nemen tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Doe je goed bra, erg goed. Ik ben nog altijd eenzaam. Maar daar komt verschil in een hele leuke meid op facebook gezien ben nog aan het dubben wat ik moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |