ooh ik zou het niet weten tbhquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
bovendien als je lenzen draagt moet je sowieso ook een bril voor er bij
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh ik zou het niet weten tbh
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Meisjes houden niet van gamen gaygay
over wat gaan we roddelenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, denk dat we gewoon gaan kletsen hehe
over pattyquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Meisjes houden niet van gamen gaygay
hallo mysterieuze godvrezendequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
Ik heb een simpele bril van 90 euro.
hoop er jaren mee te doen.
argo is een goed mensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
don't feed him![]()
you'll make it worse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |