abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122922578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef msacras het volgende:
ik draag een bril
Waarom geen lenzen?
Je maintiendrai
pi_122922587
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Waarom geen lenzen?
Ja normaal ook, maar op dit moment een bril.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:19:17 #103
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922588
trouwens:
Weekend *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922596
bovendien als je lenzen draagt moet je sowieso ook een bril voor er bij :)
pi_122922646
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef msacras het volgende:
bovendien als je lenzen draagt moet je sowieso ook een bril voor er bij :)
ooh ik zou het niet weten tbh :@
Je maintiendrai
pi_122922658
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ooh ik zou het niet weten tbh :@
:o
pi_122922700
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:22 schreef msacras het volgende:

[..]

:o
erg hè ;(
Maar ik heb (op dit moment) goed ogen, dus geen bril *O*
Je maintiendrai
pi_122922733
Ik heb een simpele bril van 90 euro.

hoop er jaren mee te doen.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 18:25:48 ]
pi_122922796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Meisjes houden niet van gamen gaygay :{w
:')
pi_122922808
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef supersof het volgende:

[..]

Nah, denk dat we gewoon gaan kletsen hehe
over wat gaan we roddelen
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:29:01 #111
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122922818
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

over wat gaan we roddelen
over patty
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122922829
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

jij :o ?
Nee
Tax wil tetten :)!
pi_122922835
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:28 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

over wat gaan we roddelen
over Argo
Je maintiendrai
pi_122922836
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:

[..]

Meisjes houden niet van gamen gaygay :{w
:')
pi_122922843
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee
jammer dit ;(
Je maintiendrai
pi_122922845
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
Ik heb een simpele bril van 90 euro.

hoop er jaren mee te doen.
hallo mysterieuze godvrezende
pi_122922858
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

hallo mysterieuze godvrezende
don't feed him :(
you'll make it worse :(
Je maintiendrai
pi_122922860
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef supersof het volgende:

[..]

over patty
is dat een mens?
pi_122922865
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

hallo mysterieuze godvrezende
Hey, alles goed...?
pi_122922870
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

don't feed him :(
you'll make it worse :(
argo is een goed mens
pi_122922871
hou je van gamen sof?
pi_122922875
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

jammer dit ;(
sorry man
Tax wil tetten :)!
pi_122922884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

argo is een goed mens
Dat is zo ik word alleen nooit goed begrepen.
pi_122922898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

argo is een goed mens
Je moet hem verachten, hij gelooft dat Jezus de messias en zoon van goed is :o
Je maintiendrai
pi_122922904
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

sorry man
ik kom er wel overheen, ooit.
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')