het is niet echt druk nuquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:59 schreef nodig het volgende:
Was deze SC in 2012 ook al zo gezellig en druk?
langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
Maar over het algemeen gezien, hoelang bestaat dit al?
gaygay gaygay gaygayquote:
volgens mij 23 nov jong. en daarvoor was pub al.quote:
ja hoor met jou?quote:
nee, jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoor met jou?nog plannen voor het weekend?
misschien morgen wat doen met vrienden. maar weet nog nietquote:
Ik heb vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien morgen wat doen met vrienden. maar weet nog niet
wat doen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien morgen wat doen met vrienden. maar weet nog niet
geen ideequote:
sommige welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Meisjes houden niet van gamen gaygay
Nah, denk dat we gewoon gaan kletsen hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |