abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122923633
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:51 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Weet niet :)

Tof :D waar gaat het over?

De duim van de jongen tegenover mij is echt heel eng ;(
Woont Heppie eigenlijk op zichzelf?

Ehm, over een man die niets kan en niets doet. Een roman over het weinig opzienbarende leven van een weinig opzienbarende man, maar de kaft is helemaal zwart met een foto van een oude man, dus ik dacht ik neem 'm :D

Het is ook wel een beetje raar dat je naar de duimen van random mensen kijkt :@
Je maintiendrai
pi_122923675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

L. O. :o ik zou oppassen, broeder. Die initialen heb ik eerder gezien.....

Zeker ook niet meer te vertrouwen? Ik heb gehoord dat ie getrouwd is met de pittige koningsdame
Ja klopt, het is riskant die initialen, maar ik moet mijn hart volgen dat zei de grote Harlokoba ook. Die heeft mij de wildernis in gestuurd.

Nee de koningsdame aanbid hem, hij heeft ze allemaal om zijn vinger gekregen. De zeugen zijn ook allemaal naar hem op zoek, hij wil samen met mij de staf terug brengen. Maar je moet uitkijken met hem, ja te vertrouwen is hij bijna niet. Hij is denk ik een spion voor Azarantha, zij wil de staf denk ik ook hebben.
pi_122923693
Ik geef geen neuq
pi_122923733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
Ik geef geen neuq
Dat is fijn
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:56:18 #180
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923745
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Woont Heppie eigenlijk op zichzelf?

Ehm, over een man die niets kan en niets doet. Een roman over het weinig opzienbarende leven van een weinig opzienbarende man, maar de kaft is helemaal zwart met een foto van een oude man, dus ik dacht ik neem 'm :D

Het is ook wel een beetje raar dat je naar de duimen van random mensen kijkt :@
Nee ;( maar wel gezellig hoor met 4 broertjes en een zusje :') totdat ze binnenkomen als je bezig bent ;(

Boeken uitkiezen omdat de kaft mooi is _O_

Serieus :@ hij is er half af of zo :')
Mijn duimen _O_
ok.
pi_122923803
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat is fijn
Voor jou maak ik een uitzondering, neuqen? :@
pi_122923806
Ik ben nu in Groningen . :')
pi_122923808
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:56 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Nee ;( maar wel gezellig hoor met 4 broertjes en een zusje :') totdat ze binnenkomen als je bezig bent ;(

Boeken uitkiezen omdat de kaft mooi is _O_

Serieus :@ hij is er half af of zo :')
Mijn duimen _O_
'als je bezig bent' :') _O-

Sowieso, al is het boek nog zo goed, ik beoordeel een boek op de kaft, als er allemaal kleuren en mooie dingetjes op staan, dan hoeft het van mij al niet meer :r

lol ik kan me er geen beeld bij vormen :D
Je maintiendrai
pi_122923811
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:54 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja klopt, het is riskant die initialen, maar ik moet mijn hart volgen dat zei de grote Harlokoba ook. Die heeft mij de wildernis in gestuurd.

Nee de koningsdame aanbid hem, hij heeft ze allemaal om zijn vinger gekregen. De zeugen zijn ook allemaal naar hem op zoek, hij wil samen met mij de staf terug brengen. Maar je moet uitkijken met hem, ja te vertrouwen is hij bijna niet. Hij is denk ik een spion voor Azarantha, zij wil de staf denk ik ook hebben.
Hij wil je slechts op een dwaalspoor brengen! Je weet dat je hart rondt vrijdag je altijd naar de sluiproute van de sissende sluipslurpers brengt.

Terwijl iedereen naar de staf zoekt kunnen wij achter de stekels van de koningsdame de troon veroveren en een utopie uitroepen die zich zelfs tot Azarantha uitstrekt
pi_122923812
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat is fijn
hey AJ :W
Je maintiendrai
pi_122923828
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben nu in Groningen . :')
en dat is :') , omdat?
Je maintiendrai
pi_122923838
Ro-ald doe DV de groeten namens mij.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122923839
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

en dat is :') , omdat?
Ik ben niet gewend aan het boerenland.
pi_122923846
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Beach het volgende:
Ro-ald doe DV de groeten namens mij/
Ik weet niet eens waar zij woont in Groningen _O-
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:59:47 #190
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923867
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

'als je bezig bent' :') _O-

Sowieso, al is het boek nog zo goed, ik beoordeel een boek op de kaft, als er allemaal kleuren en mooie dingetjes op staan, dan hoeft het van mij al niet meer :r

lol ik kan me er geen beeld bij vormen :D
Ja godsamme dat is niet leuk :'( ze liep wel meteen weer weg gelukkig :@

Ja precies :') :D

Ik durf geen foto te maken ;(
ok.
pi_122923878
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Ik ben niet gewend aan het boerenland.
Ooh de provincie, ik dacht de stad :P
Je maintiendrai
pi_122923887
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

hey AJ :W
Yo
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:57 schreef nodig het volgende:

[..]

Voor jou maak ik een uitzondering, neuqen? :@
Jij bent 15, dus niet legaal, sorry.
pi_122923889
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Hij wil je slechts op een dwaalspoor brengen! Je weet dat je hart rondt vrijdag je altijd naar de sluiproute van de sissende sluipslurpers brengt.

Terwijl iedereen naar de staf zoekt kunnen wij achter de stekels van de koningsdame de troon veroveren en een utopie uitroepen die zich zelfs tot Azarantha uitstrekt
Dat is waar, vrijdagen zijn inderdaad gevaarlijk. De sissende sluipslurpers hebben me vaker te pakken gekregen. Dan moesten de zuchtende blindgangers me altijd komen redden. Maar zij maken zich zorgen om hun bos, dus die komen me niet redden. Je moet me komen halen, en we moeten samen met Herzel naar de blindgangers. Zij hebben meer informatie.

En we kunnen de konningsdame verslaan ja, ik heb het zwaard van Marbilos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 19:01:09 ]
pi_122923891
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ooh de provincie, ik dacht de stad :P
Nee man daar ben ik nog nooit geweest volgens mij.
pi_122923910
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:59 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ja godsamme dat is niet leuk :'( ze liep wel meteen weer weg gelukkig :@

Ja precies :') :D

Ik durf geen foto te maken ;(
Wisten ze wat jullie deden? :D

Maar het is gewoon ook zo dat een echte schrijver zijn boek als een stuk kunst ziet, en je laat je kunst niet zomaar bekladden door een stel imbeciele kaftmakers :')

Ik zeg doen!
Je maintiendrai
pi_122923918
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Yo

[..]

Jij bent 15, dus niet legaal, sorry.
is legaal als jij niet ouder bent dan 18.
Je maintiendrai
pi_122923925
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Nee man daar ben ik nog nooit geweest volgens mij.
Mooie stad wel.
Je maintiendrai
pi_122923933
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Yo

[..]

Jij bent 15, dus niet legaal, sorry.
Jij bent jonger dus legaal.
Bovendien ben ik 17 :{w
pi_122923942
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Mooie stad wel.
Ik hoor van verschillende kanten dat het een leuke uitgaansstad is.
pi_122923950
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

is legaal als jij niet ouder bent dan 18.
Gvd, zie je nou niet dat ik onderuit
probeer te komen zonder hem te kwetsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')