Love me 2 times babyquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ken dit nummer helemaal niet
vind het wel mooi
Dat kan echt niet hoor!1111quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het wel mooi
In de plee?quote:
In dat geval verpest ik 'm gelijk voor je: http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het wel mooi
Zal ik even de brandweer bellen? Komen ze met een PRIO 2 (betreft: opsluiting) wel naar je toequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik even de brandweer bellen? Komen ze met een PRIO 2 (betreft: opsluiting) wel naar je toe.
Kun je die ook spelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
MUSE
Mijn eerste kennismaking met ze, fantastische plaat
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan om je te beledigen popjen
Als ik hem oefen welquote:
En wat heb ik gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schoot
Een nog betere vraag zou zijn of Dagoduck ze ook live heeft gezienquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Een nog betere vraag zou zijn of Dagoduck ze ook live heeft gezien
Nou ja, met mijn muzikaal talent heb ik al moeite op de luchtgitaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik hem oefen welis niet zo heel moeilijk me dunkt
Nou, je noemt mij galbak en zulksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom voel jij je ineens aangesproken dan?
Over welke band het hier ook gaat, hij heeft ze live gezienquote:
FITTIE TUSSEN ROLF EN MINT IN DE MAAKquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schoot
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Nou ja, met mijn muzikaal talent heb ik al moeite op de luchtgitaar
Nee, jij hangt altijd het lieve ventje uit... Ik mag ook niks meer hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, je noemt mij galbak en zulks
Ik ben heel lief, zeker voor vrouwen, ALLEMAALquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij hangt altijd het lieve ventje uit... Ik mag ook niks meer hier
Ik zeg 1 woord; goedmaakseksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FITTIE TUSSEN ROLF EN MINT IN DE MAAK
oh gutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je me ff updaten, heb geen zin helemaal terug te lezen...quote:
Nooit gehadquote:
sex met je ex ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit gehad
Ik maak bijna nooit ruzie
Schijnt toch de creme de la creme te zijn van de seks...
Gaat het om die opmerking over Roos?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg 1 woord; goedmaakseks
Edit: en gelukkig hou jij ook totaal niet van stoken![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You'll thank me later
Toch eens uitproberen, best geinig voor een keertje. Ik hou ook niet van ruzie, daar niet van...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit gehad
Ik maak bijna nooit ruzie
Schijnt toch de creme de la creme te zijn van de seks...
Bedankt hequote:
Leef je op mij maar uit hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij hangt altijd het lieve ventje uit... Ik mag ook niks meer hier
ik dacht, ik wrijf het er nog lekker ff inquote:
Ik heb dat ding gemaakt op m'n vorige werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt, maar ziet er grappig uit
Ben je al uitgenaaidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik dacht, ik wrijf het er nog lekker ff in
wombat, the wombats waren op de radioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie![]()
Wat is het voor een diertje?
twitter:Nijmeegsebus twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 13:43:24Mwoa! krijg net te horen dat er stakingen ivm cao zijn aangekondigd bij breng. 29, 30 en 31 febr. zullen we geen bussen rijden in nijmegen! reageer retweet
Ja, zag net een filmpje op Youtubequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gemaakt op m'n vorige werk![]()
Althans, het prototype en de werking. Werkt met ultrasoon, die meet de afstand van de nek naar de body, en er zitten knoppen op voor de noten en een plectrum met bewegingssensor voor de aanslag
Een wombat natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie![]()
Wat is het voor een diertje?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een whombat natuurlijk...
Je bent ook niet de slimste he
nee kwestie van doen. Je kan wel je mp3 spelert aansluiten zodat de mzuiek uit dezelfde speaker komt als een mixquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zag net een filmpje op Youtube![]()
Maar dat ding hang je aan je mp3 spelert ofzo? Of is het gewoon een kwestie van wat doen?
schattig australisch buideldiertje!quote:
fuck youquote:
Ah, ik heb hier geen radio aan helaas...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wombat, the wombats waren op de radio
Wrijf het er even in ook...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een wombat natuurlijk...
Je bent ook niet de slimste he
Bloed irritante reclame aangezien hij eindigt met hetzelfde geluidje als mijn whatsappquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bloed irritante reclame aangezien hij eindigt met hetzelfde geluidje als mijn whatsapp
Weet ik. En inmiddels weet ik ook wie het was. Al kende ik haar alleen van gezicht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er lekker eentje van jouw studie gedate via Lexa
Grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weet ik. En inmiddels weet ik ook wie het was. Al kende ik haar alleen van gezicht.
Je hebt smaakquote:
lol jij altjid op je foon kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bloed irritante reclame aangezien hij eindigt met hetzelfde geluidje als mijn whatsapp
quote:
Moet je zalf lenen?quote:
Labello erin proppenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Moet je zalf lenen?
Purol voor je hol
En vervolgens weer uitlenen voor iemand's lippenquote:
BAM!quote:
Dat had ik idd ook al eerder gepost vandaagquote:
Jammer dat Coldplay ook in dat rijtje staat. Plaatst het geheel toch in een ander perspectiefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat had ik idd ook al eerder gepost vandaagMaar ja, één van m'n favoriete bands hè
Eigenlijk alleen het oude werk van Coldplay. Het nieuwere vind ik maar zozo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat Coldplay ook in dat rijtje staat. Plaatst het geheel toch in een ander perspectief
Ja, nog beter dan alleen Editors.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jammer dat Coldplay ook in dat rijtje staat. Plaatst het geheel toch in een ander perspectief
Ja, niets meer aan te doen ben ik bangquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hou wijselijk m'n mond en ga weekend vieren
quote:Tot ziens alleen en geniet
churches?¿quote:
Daarom neem ik mn iPad ook altijd mee naar de WCquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, ik zit ook weer eens op het toilet
Had liever ook nog liever the killers - somebody told me gezien maarja die moest het doen met plaats 99 ofzoquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:56 schreef nodig het volgende:
Nu hopen dat de overgang naar ''hedendaagse muziek'' nog een beetje leuk is
Mag vakantie ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Evertjan het volgende:
haai mensen is het hier al weekend???
hamsterweken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef 3rdRock het volgende:
zat potdorie de vrieskastlade vast omdat er een pizza klem zat
Vind jij het nog grapjes ja?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
dat worden weer een hoop niet likken grapjes vanavond
nee, niet eens! zoveel zit er niet in, het lag alleen net wat onhandigquote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Evertjan het volgende:
haai mensen is het hier al weekend???
#vindikleukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef Evertjan het volgende:
Veenstra is altijd zo zuur over mensen die andere dingen leuk vinden die hij geen bal aan vind
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 19:29:45Is het nou Douwe of dNieuwe Bob? #verwarrendspotje reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
ook maar ff een Phil aangevraagd....Both sides of the story.
is de 1e van Phil die ik bewust hoorde. was in 93 of 94 denk ik. beetje vergeten Collinsplaatje maar ik vinnem wel mooiquote:
Lion in the Morning Sun mag wel van de playlist af ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
nou, jammer dat de zeroes over zijn. nu draaien ze weer WatP
Die is d'r allang vanaf joh, nu is het 'recurrent'. Iets wat een tijdje terug een hit was dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lion in the Morning Sun mag wel van de playlist af ja.
mag er ook af! nog niet gehoord, maar ik vind WatP bij voorbaat al kut. heel fout, maar ik kan er gewoon niks mee. maar ik houd sowieso al niet van reggae/ska en daar lijkt watp op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is d'r allang vanaf joh, nu is het 'recurrent'. Iets wat een tijdje terug een hit was dus.
De nieuwe single van WATP (Holiday) staat nu op de playlist.
Smaken verschillen, ik vind 't juist een erg leuk bandje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag er ook af! nog niet gehoord, maar ik vind WatP bij voorbaat al kut. heel fout, maar ik kan er gewoon niks mee. maar ik houd sowieso al niet van reggae/ska en daar lijkt watp op.
Beter danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is d'r allang vanaf joh, nu is het 'recurrent'. Iets wat een tijdje terug een hit was dus.
De nieuwe single van WATP (Holiday) staat nu op de playlist.
Zeker nadat ie als reclamemuziekje gebruikt is tijdens SRquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind 't juist een erg leuk bandje.
Daarentegen ben ik Candy van Dhr. R. Williams behóórlijk zat...
en daar word ik dan wel weer vrolijk vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind 't juist een erg leuk bandje.
Daarentegen ben ik Candy van Dhr. R. Williams behóórlijk zat...
ik denk dat die meneer niet helemaal goed is...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
Een echte EW-fan: https://twitter.com/jeroentje7975
Geen idee waar je het over hebt...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
Kijken jullie de webcam weleens? Bij ekstra weekend is het fantastisch om te kijken![]()
![]()
Cameramensen die het filmen ipv webcam.
is er een webcamstream????quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
Kijken jullie de webcam weleens? Bij ekstra weekend is het fantastisch om te kijken![]()
![]()
Ja, dit is het enige programma waarbij ik de webcam aan doe. Bij andere programma's gebruik ik de stream of fm radio (mobiel).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
![]()
Op de pc zet ik hem gewoon op het 2e schermquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja, dit is het enige programma waarbij ik de webcam aan doe. Bij andere programma's gebruik ik de stream of fm radio (mobiel).
Dit programma is ook op 101tv te volgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Op de pc zet ik hem gewoon op het 2e schermMaar dit zal (omdat het echt gefilmd word) ook wel op 101tv ofzo uitgezonden worden?
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Op de pc zet ik hem gewoon op het 2e schermMaar dit zal (omdat het echt gefilmd word) ook wel op 101tv ofzo uitgezonden worden?
Aha, wij hebben hier nog analoge TV en die zit daar niet bij inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dit programma is ook op 101tv te volgen.
quote:
Sowieso dat petjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Saaiste moment van EW; gast verheerlijken.
ja idd. Dat moet echt ophouden, tenzij Van Velzen de gast isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Saaiste moment van EW; gast verheerlijken.
Met André en Ron was het ook wel leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja idd. Dat moet echt ophouden, tenzij Van Velzen de gast is
@schemerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
haha, Filet Amercain Beestenjam noemen. lees ik net twitter. ik vind em leuk
schemer is ok iddquote:
ik heb liever dat ze op mijn fluit speelnquote:
*ba dum tsss.*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze op mijn fluit speeln
rocky, voor al uw makkelijke, slechter en onsmakelijke grappenquote:
Staat hip bij haar pet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom heeft ze een koptelefoon opvoor de beat
?
dan moet ik ook maar bn'er worden. ik kan namelijk niet zingen, dansen, acteren en ik ben ook nog eens niet grappig!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Ame_thyst het volgende:
knap dat zodra je een BNer bent je blijkbaar opeens kan acteren, zingen etc
het is watquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef Pino112 het volgende:
En nu is EW voorbij en heeft Lieke der pet afgedaan.
Dat kan nog wel leuk wordenquote:
gaan jullie ook kijken?twitter:SBS6 twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 17:40:31De zwangere Tanja vindt in de gereedschapskist van haar man Rolf, een klusjesman, een tangaslip en condooms... #beschuldigd 18.00u #SBS6 reageer retweet
Ik denk het niet, maar ik weet nu wel dat Rolf een dubbelleven leidt...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
gaan jullie ook kijken?twitter:SBS6 twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 17:40:31De zwangere Tanja vindt in de gereedschapskist van haar man Rolf, een klusjesman, een tangaslip en condooms... #beschuldigd 18.00u #SBS6 reageer retweet
En nee het gaat niet over mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
Lol dan ben je fuckedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef 3rdRock het volgende:
vooral als je nietsvermoedend sbs kijkt....godsamme!quote:
een 90s bitch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |