Love me 2 times babyquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ken dit nummer helemaal niet
vind het wel mooi
Dat kan echt niet hoor!1111quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het wel mooi
In de plee?quote:
In dat geval verpest ik 'm gelijk voor je: http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het wel mooi
Zal ik even de brandweer bellen? Komen ze met een PRIO 2 (betreft: opsluiting) wel naar je toequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik even de brandweer bellen? Komen ze met een PRIO 2 (betreft: opsluiting) wel naar je toe.
Kun je die ook spelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
MUSE
Mijn eerste kennismaking met ze, fantastische plaat
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan om je te beledigen popjen
Als ik hem oefen welquote:
En wat heb ik gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schoot
Een nog betere vraag zou zijn of Dagoduck ze ook live heeft gezienquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Een nog betere vraag zou zijn of Dagoduck ze ook live heeft gezien
Nou ja, met mijn muzikaal talent heb ik al moeite op de luchtgitaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik hem oefen welis niet zo heel moeilijk me dunkt
Nou, je noemt mij galbak en zulksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom voel jij je ineens aangesproken dan?
Over welke band het hier ook gaat, hij heeft ze live gezienquote:
FITTIE TUSSEN ROLF EN MINT IN DE MAAKquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schoot
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Nou ja, met mijn muzikaal talent heb ik al moeite op de luchtgitaar
Nee, jij hangt altijd het lieve ventje uit... Ik mag ook niks meer hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou, je noemt mij galbak en zulks
Ik ben heel lief, zeker voor vrouwen, ALLEMAALquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij hangt altijd het lieve ventje uit... Ik mag ook niks meer hier
Ik zeg 1 woord; goedmaakseksquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FITTIE TUSSEN ROLF EN MINT IN DE MAAK
oh gutquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je me ff updaten, heb geen zin helemaal terug te lezen...quote:
Nooit gehadquote:
sex met je ex ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit gehad
Ik maak bijna nooit ruzie
Schijnt toch de creme de la creme te zijn van de seks...
Gaat het om die opmerking over Roos?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zeg 1 woord; goedmaakseks
Edit: en gelukkig hou jij ook totaal niet van stoken![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
You'll thank me later
Toch eens uitproberen, best geinig voor een keertje. Ik hou ook niet van ruzie, daar niet van...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nooit gehad
Ik maak bijna nooit ruzie
Schijnt toch de creme de la creme te zijn van de seks...
Bedankt hequote:
Leef je op mij maar uit hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, jij hangt altijd het lieve ventje uit... Ik mag ook niks meer hier
ik dacht, ik wrijf het er nog lekker ff inquote:
Ik heb dat ding gemaakt op m'n vorige werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt, maar ziet er grappig uit
Ben je al uitgenaaidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik dacht, ik wrijf het er nog lekker ff in
wombat, the wombats waren op de radioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie![]()
Wat is het voor een diertje?
twitter:Nijmeegsebus twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 13:43:24Mwoa! krijg net te horen dat er stakingen ivm cao zijn aangekondigd bij breng. 29, 30 en 31 febr. zullen we geen bussen rijden in nijmegen! reageer retweet
Ja, zag net een filmpje op Youtubequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gemaakt op m'n vorige werk![]()
Althans, het prototype en de werking. Werkt met ultrasoon, die meet de afstand van de nek naar de body, en er zitten knoppen op voor de noten en een plectrum met bewegingssensor voor de aanslag
Een wombat natuurlijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie![]()
Wat is het voor een diertje?
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een whombat natuurlijk...
Je bent ook niet de slimste he
nee kwestie van doen. Je kan wel je mp3 spelert aansluiten zodat de mzuiek uit dezelfde speaker komt als een mixquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, zag net een filmpje op Youtube![]()
Maar dat ding hang je aan je mp3 spelert ofzo? Of is het gewoon een kwestie van wat doen?
schattig australisch buideldiertje!quote:
fuck youquote:
Ah, ik heb hier geen radio aan helaas...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wombat, the wombats waren op de radio
Wrijf het er even in ook...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een wombat natuurlijk...
Je bent ook niet de slimste he
Bloed irritante reclame aangezien hij eindigt met hetzelfde geluidje als mijn whatsappquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bloed irritante reclame aangezien hij eindigt met hetzelfde geluidje als mijn whatsapp
Weet ik. En inmiddels weet ik ook wie het was. Al kende ik haar alleen van gezicht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb er lekker eentje van jouw studie gedate via Lexa
Grappigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weet ik. En inmiddels weet ik ook wie het was. Al kende ik haar alleen van gezicht.
Je hebt smaakquote:
lol jij altjid op je foon kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Bloed irritante reclame aangezien hij eindigt met hetzelfde geluidje als mijn whatsapp
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |