Love me 2 times babyquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ken dit nummer helemaal niet
vind het wel mooi
Dat kan echt niet hoor!1111quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het wel mooi
In de plee?quote:
In dat geval verpest ik 'm gelijk voor je: http://home.planet.nl/~janni052/veenstraveenstra.mp3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het wel mooi
Zal ik even de brandweer bellen? Komen ze met een PRIO 2 (betreft: opsluiting) wel naar je toequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik even de brandweer bellen? Komen ze met een PRIO 2 (betreft: opsluiting) wel naar je toe.
Kun je die ook spelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
MUSE
Mijn eerste kennismaking met ze, fantastische plaat
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat heb ik gedaan om je te beledigen popjen
Als ik hem oefen welquote:
En wat heb ik gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gisteravond maakte je een opmerking hier die mij in het verkeerde keelgat schoot
Een nog betere vraag zou zijn of Dagoduck ze ook live heeft gezienquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Een nog betere vraag zou zijn of Dagoduck ze ook live heeft gezien
Nou ja, met mijn muzikaal talent heb ik al moeite op de luchtgitaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik hem oefen welis niet zo heel moeilijk me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |