quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zag net 2 van de 3 afleveringen met die serial killer in seizoen 5 die Meredith behandeld samen met Derek, Owen & Christina. Was vergeten hoe goed die verhaallijn was. Daarbij de intrede van Arizona, en het voorbijkomen van Derek's moeder & begin van Mark/Lexie. Leuke afleveringen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Private practice is afgelopen dus het zou zomaar kunnen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:53 schreef CrashO het volgende:
Heftige ep, die duistere stijl had opzich wel wat. Maar vond het wel zielig voor Owen
Echt he!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Alleen Alex en Jo leken in een compleet andere aflevering te zitten.
Nee. Zeker niet. Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohh ik heb echt nog maar zelfden het gevoel dat ik niet kan wachten tot de volgende weekwat een goede ep
En ben ik de enige die eigenlijk heel graag April en Avery samen wil?![]()
Ik zie ze ook graag samen, en ik gok dat dat ook wel gaat gebeuren. Maar ik vind Matthew eigenlijk toch ook wel erg leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohh ik heb echt nog maar zelfden het gevoel dat ik niet kan wachten tot de volgende weekwat een goede ep
En ben ik de enige die eigenlijk heel graag April en Avery samen wil?![]()
ja maar ja maar juist omdat die met die intern is... Vind het geen reeel koppelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef lunapuella het volgende:
Voor mij hoeft het niet zo, ik vind Avery een beetje stom de laatste tijd.
Mag jij doen dan. Ik heb geen abbo dus kan de OP niet meer edittenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
OP mag ook wel geupdated worden trouwens. Mark zit er ook niet meer in.
Dat is óók niks inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar ja maar juist omdat die met die intern is... Vind het geen reeel koppel
Ik had echt het idee dat April het beste in hem naar boven haaldequote:
Dit, dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef Bubbles90. het volgende:
Toffe afleveringmaar idd superzielig voor Owen!
Zou het kunnen dat Jackson mee gaat helpen met de deal? Omdat z'n moeder wil dat hij meer gaat doen voor de Avery Foundation, en die juist zijn voor innovative medicine etc.?
Ben benieuwd naar volgende week
Avery is natuurlijk wel iemand die oorspronkelijk van een ander ziekenhuis kwam. En als Avery niet wil, tja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nondeju... Petje af voor degene die voorspelde dat de Harper-Avery foundation zou inspringen. Goede oplossing, ik snap de geschokte gezichten niet. Zó erg is het nu toch ook weer niet dat Jackson de baas wordt?
Avery was er volgens mij zelf niet zo blij mee, de opmerking ook, mama bought you a hospital, heb zelf het gevoel dat ze denkt dat ze haar zoon hier een plezier mee doet, terwijl hij toch echt het liefst aan het bed staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nondeju... Petje af voor degene die voorspelde dat de Harper-Avery foundation zou inspringen. Goede oplossing, ik snap de geschokte gezichten niet. Zó erg is het nu toch ook weer niet dat Jackson de baas wordt?
wikipedia, wat altijd goed bijgehouden wordt, zegt gewoon volgende weekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:19 schreef Bubbles90. het volgende:
Ben benieuwd wanneer de volgende aflevering is, kan daar nergens iets over vinden.
Speculatie. Die is net gestopt met PP, en heeft aangegeven dat ze wat meer rust wil. Ze wou in de toekomst nog best verschijnen in Grey's, maar dit seizoen zie ik het niet gebeuren. Die is nu nog even off-screen gelukkig in PPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vind het trouwens ook wel fijn dat het de Harper-Avery foundation is omdat we dan niet weer een nieuwe partij er in krijgen. Is er enige roddel of gerucht bekend dat Addison terug komt, eigenlijk? Of is dat pure speculatie?
Daarom snapte ik ook niet dat het zo schokkend wasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:23 schreef lunapuella het volgende:
Tuurlijk gaat Avery niet het ziekenhuis runnen, een plekje in de Board of Directors is niet hetzelfde als chief of surgery. Dat kan hij (met wat scholing) prima doen denk ik hoor. Misschien wordt hij dan ook eens volwassen.
Leuke aflevering verder ook, goede spanningsboog. Ik heb echt het idee dat dit één van de beste seizoenen is.
Zo begreep ik het inderdaad ook. Hij krijgt enkel een plek in de Board of Directors. Hij heeft dan wel het meeste invloed volgens mij ; maar de chief wordt hij niet. Sowieso heeft de Board of Directors vrij weinig invloed op het dagelijkse ziekenhuisleven. Ik gok dat het nog een paar afleveringen daarom draait, maar dat we daarna nauwelijks meer iets te zien krijgen van de Boards of Directors. Dat het gewoon af en toe genoemd word.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:23 schreef lunapuella het volgende:
Tuurlijk gaat Avery niet het ziekenhuis runnen, een plekje in de Board of Directors is niet hetzelfde als chief of surgery. Dat kan hij (met wat scholing) prima doen denk ik hoor. Misschien wordt hij dan ook eens volwassen.
Leuke aflevering verder ook, goede spanningsboog. Ik heb echt het idee dat dit één van de beste seizoenen is.
Nee, precies. Ik bedoel, hoe vaak zien we de huidige Board nou?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zo begreep ik het inderdaad ook. Hij krijgt enkel een plek in de Board of Directors. Hij heeft dan wel het meeste invloed volgens mij ; maar de chief wordt hij niet. Sowieso heeft de Board of Directors vrij weinig invloed op het dagelijkse ziekenhuisleven. Ik gok dat het nog een paar afleveringen daarom draait, maar dat we daarna nauwelijks meer iets te zien krijgen van de Boards of Directors. Dat het gewoon af en toe genoemd wordt.
Hmm, na al het drama rond de dood van Mark en Lexie (nog maar een half seizoen geleden!) vind ik het juist wel fijn dat ze het drama eens in een andere hoek zoeken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Goede aflevering
Al vind ik het wel weer eens tijd worden voor een *ik jank de ogen uit mijn kop* moment.
Al een tijdje gemist bij Grey's....
Ja het hoeft ook geen enorm ziekenhuiscrew drama te worden, maar een patiënt waarmee het verkeerd afloopt ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:45 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hmm, na al het drama rond de dood van Mark en Lexie (nog maar een half seizoen geleden!) vind ik het juist wel fijn dat ze het drama eens in een andere hoek zoeken.
Ik denk dat dat wel weer komt. De focus ligt nu even elders. Patiëntendrama wordt in Grey's vaak als metafoor gebruikt voor het drama van de crew (ik weet nog dat Mer helemaal doordraaide toen dat duo gespietst was en ze moesten kiezen wiens leven ze zouden redden, precies toen Derek moest kiezen tussen haar en Addison). Met de huidige verhaallijn gaat dat wat moeilijker.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het hoeft ook geen enorm ziekenhuiscrew drama te worden, maar een patiënt waarmee het verkeerd afloopt ofzo
Ik bedoel, niet rot bedoeld, maar dat jochie met die tumor, daar hadden ze wel wat meer van kunnen maken qua tranentrekgehalte denk ik.
Precies. Daarnaast vind ik ook fijn dat het dit seizoen iets lichter aanvoelt. Ipv grote dramatische gebeurtenissen vind ik deze verhaallijn van de lawsuit / kopen van ziekenhuis, heel goed uitgewerkt. Ik kijk echt elke week weer uit naar de nieuwe van Grey's, dit seizoen is echt top. Leuke interns ook. Hopelijk eindigt het seizoen ook vrij rustig ( zoals bv seizoen 7 ), met wel wat drama, maar geen grote dramatische gebeurtenissen, als schok naar kijkers ofzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:04 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel weer komt. De focus ligt nu even elders. Patiëntendrama wordt in Grey's vaak als metafoor gebruikt voor het drama van de crew (ik weet nog dat Mer helemaal doordraaide toen dat duo gespietst was en ze moesten kiezen wiens leven ze zouden redden, precies toen Derek moest kiezen tussen haar en Addison). Met de huidige verhaallijn gaat dat wat moeilijker.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast vind ik ook fijn dat het dit seizoen iets lichter aanvoelt. Ipv grote dramatische gebeurtenissen vind ik deze verhaallijn van de lawsuit / kopen van ziekenhuis, heel goed uitgewerkt. Ik kijk echt elke week weer uit naar de nieuwe van Grey's, dit seizoen is echt top. Leuke interns ook. Hopelijk eindigt het seizoen ook vrij rustig ( zoals bv seizoen 7 ), met wel wat drama, maar geen grote dramatische gebeurtenissen, als schok naar kijkers ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in plaats van groots drama worden eindelijk de gevolgen van het drama eens uitgewerkt. Vooral bij de relatie van Arizona en Callie doen ze dat goed vind ik.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast vind ik ook fijn dat het dit seizoen iets lichter aanvoelt. Ipv grote dramatische gebeurtenissen vind ik deze verhaallijn van de lawsuit / kopen van ziekenhuis, heel goed uitgewerkt. Ik kijk echt elke week weer uit naar de nieuwe van Grey's, dit seizoen is echt top. Leuke interns ook. Hopelijk eindigt het seizoen ook vrij rustig ( zoals bv seizoen 7 ), met wel wat drama, maar geen grote dramatische gebeurtenissen, als schok naar kijkers ofzo.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel series hebben pauzes in maart inderdaad. Februari is een belangrijke maand voor series ( kan zo niet precies uitleggen waarom - beetje moe ), maar heeft met inkomsten te maken. En dan gaat het inderdaad vaak eind maart weer verder tot midden mei. En dan tussen eind maart en midden mei nog ergens een kleine break van 2 weken of iets dergelijks.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef babette21 het volgende:
Vanaf 7 maart staan ze weer op de planning... met herhalingen! Reken dus maar op eind maart.
(is maart niet die bewuste college basketbal-maand ofzo? waarin sowieso vrijwel alle series met pauze gaan?!)
Oke. Nou ik hoop dat het nog ff doorgaat erna, met Dempsey en Co erinquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef laziness het volgende:
Twee dus volgend seizoen ook nog. T/m seizoen 10.
Of Averyquote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal Webber dan wel zijn, of Owen ; die niet weten wat ze nu moeten doen.
March Madness! Alleen de 10 beste scholen in het landquote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef babette21 het volgende:
Vanaf 7 maart staan ze weer op de planning... met herhalingen! Reken dus maar op eind maart.
(is maart niet die bewuste college basketbal-maand ofzo? waarin sowieso vrijwel alle series met pauze gaan?!)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Greys het volgende:
Goede aflevering
Al vind ik het wel weer eens tijd worden voor een *ik jank de ogen uit mijn kop* moment.
Al een tijdje gemist bij Grey's....
"Come on, this is costing me gas!"quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:46 schreef lunapuella het volgende:
De Hunt/Shepherd scène was heel sterk, mooie wisselwerking tussen de verschillende verantwoordelijken voor de huidige problemen. En daarna die halfzachte auto-achtervolging. XD
You can afford it was het antwoord van Hunt toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
"Come on, this is costing me gas!"
"You deserve it!"
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef laziness het volgende:
[..]
You can afford it was het antwoord van Hunt toch?
"You don't have to teach me to speak Alex... Im fluent..."quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:46 schreef lunapuella het volgende:
Veel mooie scenes/oneliners in deze aflevering.
"There's only one room where I take orders from my boyfriend and this is not it". Tell 'em Katherine!
De Hunt/Shepherd scène was heel sterk, mooie wisselwerking tussen de verschillende verantwoordelijken voor de huidige problemen. En daarna die halfzachte auto-achtervolging. XD
Meredith die heerlijk nuchter/sarcastisch is tegen Jo in het vliegtuig.
"Make sure you sign your own name, not your mom's"
En Avery die uiteindelijk toch zijn leiderschapskwaliteiten vindt.
Moet ook zeggen dat ik het heel goed vind dat het kopen van het ziekenhuis geen simpele oplossing is geworden, maar zijn eigen problemen meebrengt.
*boks*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kazig maar ik moest een traantje bij de stemronde
Ook een sterke inderdaad!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"You don't have to teach me to speak Alex... Im fluent..."
Ik moest een traantje bij precies het moment tijdens die stemronde dat Shepherd met waterige ogen knikt ipv iets zegt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je echt maar zo weinig minuten hebt snap ik niet dat dat niet in alle ziekenhuizen in het echt zo isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef scrub_nurse het volgende:
goeie afleveringhandig dat ze die jongen op de ok lieten sterven,bij ons is dat op de ic en moet je vervolgens racen door t ziekenhuis naar de ok, niet handig
(pas nog meegemaakt vandaar
)
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hier nog 1.quote:
Het is in elk geval minder omslachtig dan Seattle Grace-Mercy West Hospital.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:07 schreef babette21 het volgende:
"Make sure you sign your own name, not your moms"
Toffe aflevering zeg! En eindelijk weer eens het oude greys-gevoel waarbij de laatste 5 minuten een en al tranen wegslikken was.Die naam vind ik eigenlijk vrij lame (echt zo Amerikaans slijmerig, en het bekt ook niet zo lekker), maar het ontroerde me tóch
![]()
Klopt ja, goed bedachtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:16 schreef babette21 het volgende:
Grey moet vast zo prominent voorop vanwege Grey's Anatomy (hebben ze meteen het eventuele probleem opgelost als Meredith eerder zou stoppen dan de serie zelf). Sloan-Grey klinkt idd beter.
Maandag is aflevering 9, Run Baby Run: http://www.net5.nl/programmas/greys-anatomyquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:32 schreef theycouldbewrong het volgende:
Welke aflevering zenden ze deze maandag uit in Nederland? Kan het NL topic niet vinden, en wil volgen op tv maar ben zelf nog op internet season 9 aan het kijken. Dan weet ik waar ik moet stoppen
Ja, gewoon een gezellige filler ep. Prima hoor. En ondertussen worden de bestaande verhaallijnen rustig uitgewerkt: Alex die jaloers is op Jo's vriendje, Meredith's zwangerschap, de effecten van de amputatie op de relatie van Callie en Arizona...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo'n feel good aflevering mag ook wel eens tussen al dat drama door. Veel humor ( puntjes zijn al genoemd ), kijk alweer uit naar volgende ep
Callie/Arizona vond ik inderdaad mooi gedaan! En mooi dat ze Meredith ( zo lijkt het tot nu toe ) een gezonde baby geven zonder al te veel drama. Maar haar angsten waren wel realistisch. April en Meredith over de ''carnaval'', hilarisch xDquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:11 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja, gewoon een gezellige filler ep. Prima hoor. En ondertussen worden de bestaande verhaallijnen rustig uitgewerkt: Alex die jaloers is op Jo's vriendje, Meredith's zwangerschap, de effecten van de amputatie op de relatie van Callie en Arizona...
Dat kan niet, als Mer het niet heeft kan ze het ook niet doorgeven aan haar kinderen. Tenzij Derek nog verrassingen in de genen heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vermoed dat ze 't alzheimer gen gaan ontdekken in de baby maar niet in Meredith ofzo, teh dramah.
Drager?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:26 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat kan niet, als Mer het niet heeft kan ze het ook niet doorgeven aan haar kinderen. Tenzij Derek nog verrassingen in de genen heeft.
Ja, maar volgens mij kan het ook dat andere genen het dan weer blokkeren oid, waardoor het nooit tot uiting zal komen.quote:
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kan het ook dat andere genen het dan weer blokkeren oid, waardoor het nooit tot uiting zal komen.
Als de genenmix dan verkeerd is in haar kind, kan het zijn dat het kind het wel krijgt, zonder dat Meredith daadwerkelijk de ziekte krijgt.
Ja, het kan dat het niet tot uiting komt bij Mer. Maar dat is niet hetzelfde als het gen niet hébben (wat eerst gezegd werd).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij kan het ook dat andere genen het dan weer blokkeren oid, waardoor het nooit tot uiting zal komen.
Als de genenmix dan verkeerd is in haar kind, kan het zijn dat het kind het wel krijgt, zonder dat Meredith daadwerkelijk de ziekte krijgt.
HIMYMquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:38 schreef babette21 het volgende:
Sarah Chalke was goed (ik ken haar overigens alleen uit Roseanne, heb de series die ze later heeft gedaan nooit gezien), de rest ging eigenlijk een beetje langs me heen.
Daar ken ik haar ook alleen van ja. Scrubs enzo nooit gezien.quote:
Oh ja, Scrubs natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Daar ken ik haar ook alleen van ja. Scrubs enzo nooit gezien.
Aflevering zelf moet ik nog zien ; BF wil hem morgen meekijken. Heb mezelf alleen al wat gespoilerd, wachten vind ik lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 22:25:34 ]
care to share?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Suusje79 het volgende:
Zag op Greys Gabble de promo en daarin lijkt het dat het om Mer gaat waar iets niet goed zit....
En bedankt voor de spoiler hè!quote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Suusje79 het volgende:
Zag op Greys Gabble de promo en daarin lijkt het dat het om Mer gaat waar iets niet goed zit....
dat is barely een spoilerquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 21:49 schreef Suusje79 het volgende:
Weet het... Het is zo geknipt dat Bailey het ook tegen iemand anders zou kunnen zeggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goede aflevering. Vooral Meredith's patient was erg goed geschreven. Sowieso mooier als je weet dat het gebaseerd is op de real life experiences van Sarah Chalke. Mooi gedaan. En hoe het Meredith ertoe zette naar haar eigen genen te kijken..en die van Zola. Het is een drama show, dus ik verwacht het ergste. Meredith heeft alzheimer, of Zola heeft een genetische ziekte/afwijking of iets dergelijks. Ik hoop niet dat Mer alzheimer heeft. Ik gun haar al het geluk.
Dat kind gaat natuurlijk weer het onderwerp kinderen aanhalen bij Owen en Christina. Zie hem nu al aankomen.
April en Jackson verwacht ik samen tegen het eind van het seizoen. Ze houden stiekem van elkaar en dat wou April aan Matthew kenbaar maken en dan pakt hij het totaal anders op..:/
En Heather Brooks is leuk! ''Hopelijk'' faalt haar nieuwe pilot zodat ze terug kan komen volgend seizoen.
Deze tweet van Shonda Rhimes belooft niet veel goeds trouwens :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet de afgelopen ep nog kijken.
Had ik ook al meerdere malen gezegd in dit topic dat ze daarin speeldequote:Op dinsdag 2 april 2013 19:59 schreef Friday12 het volgende:
nou weet ik weer waar ik Heather Brooks van ken ze speelde in veronica mars![]()
zit ik al hele seizoen over te denken
Zie ik ook wel gebeuren. Gezien ik denk dat seizoen 10 het laatste seizoen wordt kunnen ze mooi de serie afronden met een ''oplossing'' voor alzheimer ( die dan alleen in de serie werkt natuurlijk ).quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:10 schreef Franknfurter het volgende:
Oh dat weet ik niet, misschien dat ze iemand anders erop gaan zetten ofzo? Ze hebben nu natuurlijk ook de macht om daar geld in te pompen gezien hun status.
dit topic stond al tijden niet in mMyAT dus was het vergetenquote:Op woensdag 3 april 2013 02:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Had ik ook al meerdere malen gezegd in dit topic dat ze daarin speelde
Ik zit me ook al te ergeren jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 03:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pff 10 minuten in en hij is al goedAlleen het nadeel van het op tv hier kijken zijn die constante reclames
ja weet ik ook welquote:Op vrijdag 5 april 2013 03:17 schreef laziness het volgende:
It's fake![]()
Lekker sfeertje deze aflevering tot nu toe
En Christina gaat nee zeggen. Ik voel het aan mijn water!
quote:Op vrijdag 5 april 2013 04:01 schreef laziness het volgende:
Maar al die elektronica weg geven? Dat krijgt wel een staartje lijkt me.
Daar heb jij weer helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voor realisme moet je deze serie ook niet kijken
Same. Dat met die Syrische artsen sloeg nergens op (op zich wel goed om op de noodtoestand daar onder de aandacht te brengen, maar twee artsen die zich even komen laten bijscholen door een heel team... come on!). En dat met dat jochie wat maar in het ziekenhuis blijft rondhangen stoort me ook, alsof hij niet gewoon bij familie of vrienden terecht zou kunnen ofzo (en alsof zo'n Owen niet wat beters te doen heeft dan al dat babysitten tussendoor). Dat joch moet trouwens wel 'n broertje van Luke uit Modern Family zijn, hij lijkt er echt teveel op!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:12 schreef scrub_nurse het volgende:
k vond het n inhoudelijk ergerlijke aflevering
Vond het juist heel oke dat hij zich eindelijk een keer als leraar en baas opstelde, 't is daar geen sociale werkplaats!quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Derek was wel hard tegen die Shane..ik vind Brooks wel leuker, maar zo hard hoefde hij ook weer niet te zijn
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:38 schreef babette21 het volgende:
Ik zag die poster wel maar heb er verder niet bij stilgestaan. Hoezo, is het week van autisme ofzo?!
Hij was me wel opgevallen, maar ik heb de link niet gelegd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:33 schreef Troel het volgende:
Ik vond het erg mooi dat juist in deze week die autismeposter zo mooi in beeld kwam
Maar gok dat dat niet veel mensen is opgevallen
True, en Shane had het ook wel verdiend gezien hij zo'n slijmbal was en nogal geobsedeerd is door Derek, maar alsnog een beetje hard. Maar ik ben van karakter een softie, dus ik vind dingen al gauw een beetje hardquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vond het juist heel oke dat hij zich eindelijk een keer als leraar en baas opstelde, 't is daar geen sociale werkplaats!
Ja, want bailey is een beetje onschendbaar ofzo.quote:Op zaterdag 6 april 2013 03:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat het de schuld van Bailey was zag je echt van mijlenver aankomen. Vind het wel een leuke twist.
Brooks? Die vinnik juist leuk. Beter dan Shane. Die ben ik spuugzat met zijn slijmerige kiss ass face. Kan niet wachten tot April en Avery eindelijk doorhebben dat ze een stel zijn. En Miranda blijft een kanjer!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:38 schreef Koningin het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd! Vind het erg zielig voor haar, ze is altijd zo goed bezig.
Die intern die bij Derek rond hobbelt (met die kauwgum) vind ik echt dood irritant, weg ermee.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brooks? Die vinnik juist leuk. Beter dan Shane. Die ben ik spuugzat met zijn slijmerige kiss ass face. Kan niet wachten tot April en Avery eindelijk doorhebben dat ze een stel zijn. En Miranda blijft een kanjer!!
Maar die wat April nu heeft (ben zijn naam effe kwijt...) die mag er toch ook wel wezen hoor!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brooks? Die vinnik juist leuk. Beter dan Shane. Die ben ik spuugzat met zijn slijmerige kiss ass face. Kan niet wachten tot April en Avery eindelijk doorhebben dat ze een stel zijn. En Miranda blijft een kanjer!!
Matthew, maar voor zover ik heb begrepen is dat nu uit toch? Omdat ze tegen hem gelogen heeft over haar 'virginity'??quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar die wat April nu heeft (ben zijn naam effe kwijt...) die mag er toch ook wel wezen hoor!!
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
Die zag er niet verkeerd uit inderdaad, maar ik kan maar niet om die ogen van Avery heen. Echt zeldzaam mooi.
Het was niet echt to the point nee. Overduidelijk een aanloop aflevering, bedoeld om de volgende te kunnen laten werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 09:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond deze aflevering niets aan. Kan niet echt uitleggen waarom, maar ik had de hele ep een vaag gevoel van irritatie en "wanneer komt het nou?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat April-virginity gezeur is echt de meest oninteressante verhaallijn in de geschiedenis van de mensheidquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
maar voor zover ik heb begrepen is dat nu uit toch? Omdat ze tegen hem gelogen heeft over haar 'virginity'??
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik vind de echte irl vrouw van Avery zo leuk 'gewoon'
Had er een bloedmooie barbie bij verwacht eigenlijk...Thihihi leuke vrouw idd, maar ze lijkt zijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was leuker toen het nog gewoon een running joke wasquote:Op donderdag 11 april 2013 01:49 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dat April-virginity gezeur is echt de meest oninteressante verhaallijn in de geschiedenis van de mensheid
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Vrijdag de 26e dacht ik.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:47 schreef MaJo het volgende:
Eindelijk weer helemaal bijgekekenWanneer gaan ze weer verder?
Ah okquote:
Volgende week is niet de finale hoor. Komen nog 3 afleveringen incl de seizoen finalequote:Op vrijdag 26 april 2013 13:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik vond het niet een mega spannende aflevering maar wel een goede aanloop naar de finale toe denk ik![]()
Poepen op tafel
Ja dat weet ik maar het opbouwen naar duurt altijd wel een paar afleveringen vind ik. En dit vind ik daar een goede aflevering voor. De zwangerschap, bailey en webber, karev en die snol, het is allemaal een beginnetje voor iets ingrijpends.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgende week is niet de finale hoor. Komen nog 3 afleveringen incl de seizoen finale
Ah, op die fiets. Dan geef ik je helemaal gelijk ja, zo denk ik er ook over. Al moet ik deze aflevering nog wel kijken trouwens. Vriend wil meekijken en hij is pas vanavond thuisquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:46 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar het opbouwen naar duurt altijd wel een paar afleveringen vind ik. En dit vind ik daar een goede aflevering voor. De zwangerschap, bailey en webber, karev en die snol, het is allemaal een beginnetje voor iets ingrijpends.
Ik zat echt zo van "Oehw.. touché"quote:
Maar niet helemaal terecht, want zoals uit zijn antwoord tegen Leah bleek viel hij Bailey helemaal niet af. Alleen dat deel hoorde zij niet meer.quote:
Nee, tug of war met een waslijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:16 schreef babette21 het volgende:
Hm beetje saaie aflevering....
Wat was er nou met die familie gebeurd? Hadden ze als groepsactiviteit allemaal hun handen in een gehaktmolen gestoken ofzo?!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:16 schreef babette21 het volgende:
Hm beetje saaie aflevering....
Wat was er nou met die familie gebeurd? Hadden ze als groepsactiviteit allemaal hun handen in een gehaktmolen gestoken ofzo?!
Oh. Ja, da's domquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, tug of war met een waslijn.
Met Alex op bedquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
Christina!
Sws een prima aflevering, maar ik vond haar echt helemaaldeze keer.
Geweldig stuk inderdaad. Hij keek echt angstig haha.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met Alex op bed. Haar "wijze" gezicht, en die "weirdo" blik van Alex
.
Het was echt de aflevering van Christina idd. Owen wil dat kind gaan adopteren gok ik zo. April schuift alles constant af op een ander, ze heeft toch zelf liggen batsen? Moet ze ook niet zeuren. Bailey die boos werd op the chief.. dat vond ik wel een hartbrekende scene!quote:Op zaterdag 27 april 2013 01:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond de aflevering ook niet bijzonder..de patiënt verhalen trokken me niet..vooral die familie niet. April moet zich niet aanstellen en Owen irriteerde me ook weer met dat joch. Meredith en Christina pratend over poop was dan wel leuk net als de laatste scene van de aflevering.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:28 schreef Franknfurter het volgende:
Hierna waarschijnlijk nog maar 1 seizoen, dat wordt pas afkicken
Dat verhaal irriteerde me al voor het goed en wel begonnen was. Zo voorspelbaar ook.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:00 schreef Angelof9 het volgende:
Dat gezeik met Owen en dat stomme kind ben ik echt zat
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef Koningin het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wat Karev gaat doen. Je zou zeggen dat ie die vent helemaal lazarus gaat meppen, maar of ie dat doet....??
Hoop het niet want dat zou ik echt dom vinden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Gut, gaat ze alsnog dat kind verliezen?
Oh ja, de promo van volgende week.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Waar komt dat kind verliezen vandaan?
Of uit de spoiler?
Het zou mij niets verbazen...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Haha, ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Of uit de spoiler?
Ja uit de promofilmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
Of uit de spoiler?
Dan ga ik toch maar klikken en kijken, nu ben ik nieuwsgierig
Denk van niet, maar ze moeten het natuurlijk nog even spannend maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Oeh dat zou wel echt spannend zijn! En iets wat we volgens mij nog niet gehad hebben in Grey's.quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
En deze promo uit Canada laat wat meer zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:44 schreef Markeerstift het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Het is een tweedelige seizoensfinale, overigens, dus nog twee vrijdagen/afleveringen te gaan!
Jeeeeej!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Het is een tweedelige seizoensfinale, overigens, dus nog twee vrijdagen/afleveringen te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. maar we weten toch allemaal dat ze samen eindigen. En ik vind Arizona/Lauren eigenlijk wel leuk samen te zien. Maar ik ben fan van Hilarie ( One Tree Hill ), dus dan ben ik partijdig.
Chandra Wilson acteerde goed zonder ook maar enige tekst te hebben tot de laatste 5 minuten. Teaparty bij Mer/Der thuis was erg schattig.
Die twist van Jo zag ik niet aankomen. Zal me niks verbazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
April/Jackson mogen ook wel weer bij elkaar komen. Had te doen met April gister, totdat ik besefte dat ze zelf ook nog een relatie heeft.
Christina is echt geweldig, maar Owen..bah. Die Ethan story line irriteert me mateloos. Dat kind kan ook gewoon niet acteren. 0% chemistry met Owen. En we weten allemaal hoe het eindigt..
Maar de promo's zien er tof uit!![]()
![]()
En het is ook zo belachelijk onrealistisch. Een kind dat praktisch in een ziekenhuis woont. Een chief of surgery die z'n tijd besteedt aan voetballen. Een oma die haar eigen kleinkind, het enige overgebleven familielid, niet wil hebben.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Owen..bah. Die Ethan story line irriteert me mateloos. Dat kind kan ook gewoon niet acteren. 0% chemistry met Owen. En we weten allemaal hoe het eindigt..
Inderdaad..ik las ergens dat het contract van Kevin afloopt dit seizoen. Ik hoop echt van harte dat hij niet terugkomt zodat we eindelijk af zijn van die relatie. Kinderen zullen altijd tussen hun in blijven staan namelijk. Wat is er nou veranderd in hun relatie tussen S6 en S9? Helemaal niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 10:33 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
En het is ook zo belachelijk onrealistisch. Een kind dat praktisch in een ziekenhuis woont. Een chief of surgery die z'n tijd besteedt aan voetballen. Een oma die haar eigen kleinkind, het enige overgebleven familielid, niet wil hebben.
`Waren die varkens niet dood?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik haatte hem al vanaf zijn eerste seizoen zowat, dat hij met die varkens bezig was en die enorm liet lijden.
Nee die waren verdoofd, maar toen ze allemaal gered waren na hun messteek moesten ze alsnog een spuitje krijgen.quote:
Had het al even opgezocht inderdaad. Heb daar zelf niet zoveel moeite mee vandaar dat ik dat al weer vergeten wasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee die waren verdoofd, maar toen ze allemaal gered waren na hun messteek moesten ze alsnog een spuitje krijgen.
Ojaaaaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:43 schreef babette21 het volgende:
Drama omtrent Meredith's baby schept wel mogelijkheden om Addison (even) terug te halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |