quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zag net 2 van de 3 afleveringen met die serial killer in seizoen 5 die Meredith behandeld samen met Derek, Owen & Christina. Was vergeten hoe goed die verhaallijn was. Daarbij de intrede van Arizona, en het voorbijkomen van Derek's moeder & begin van Mark/Lexie. Leuke afleveringen
quote:Op donderdag 14 februari 2013 16:30 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Private practice is afgelopen dus het zou zomaar kunnen!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:53 schreef CrashO het volgende:
Heftige ep, die duistere stijl had opzich wel wat. Maar vond het wel zielig voor Owen
Echt he!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef lunapuella het volgende:
Alleen Alex en Jo leken in een compleet andere aflevering te zitten.
Nee. Zeker niet. Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohh ik heb echt nog maar zelfden het gevoel dat ik niet kan wachten tot de volgende weekwat een goede ep
En ben ik de enige die eigenlijk heel graag April en Avery samen wil?![]()
Ik zie ze ook graag samen, en ik gok dat dat ook wel gaat gebeuren. Maar ik vind Matthew eigenlijk toch ook wel erg leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohh ik heb echt nog maar zelfden het gevoel dat ik niet kan wachten tot de volgende weekwat een goede ep
En ben ik de enige die eigenlijk heel graag April en Avery samen wil?![]()
ja maar ja maar juist omdat die met die intern is... Vind het geen reeel koppelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef lunapuella het volgende:
Voor mij hoeft het niet zo, ik vind Avery een beetje stom de laatste tijd.
Mag jij doen dan. Ik heb geen abbo dus kan de OP niet meer edittenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
OP mag ook wel geupdated worden trouwens. Mark zit er ook niet meer in.
Dat is óók niks inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar ja maar juist omdat die met die intern is... Vind het geen reeel koppel
Ik had echt het idee dat April het beste in hem naar boven haaldequote:
Dit, dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:04 schreef Bubbles90. het volgende:
Toffe afleveringmaar idd superzielig voor Owen!
Zou het kunnen dat Jackson mee gaat helpen met de deal? Omdat z'n moeder wil dat hij meer gaat doen voor de Avery Foundation, en die juist zijn voor innovative medicine etc.?
Ben benieuwd naar volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |