Zie je, van praten is NOOIT iets goeds gekomen blijkt maar weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb recent superfijne seks gehad met een superleuke chick, maar na een gesprek over wat we van elkaar wilden, werd duidelijk dat ze mij wel voor zichzelf wilde, en na aangegeven te hebben dat ik momenteel niet in staat ben om echt zo'n band aan te gaan ben ik gefriendzoned.![]()
![]()
Dus geen seks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie je, van praten is NOOIT iets goeds gekomen blijkt maar weer
En het heet de "challenge zone"
Maar wij willen jouw sterke schouder om tegenaan te wenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Een nieuwe match op Paiq vertelt dat hij een emotioneel persoon is.
Dat vind ik eigenlijk meteen al een afknapper, ik wil geen huillip.
Ik wil een stoere vent
Hoi, ik ben Martin, leuk je te ontmoetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil een stoere vent
Helemaal geen mooi slotwoord, een reactie van iemand die spreekwoordelijk op zn pik getrapt is. Nogmaals, ik had op dat moment niets wat ook maar op een relatie had kunnen lijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi slotwoord....
Nu weer over tot het daten: iemand nog geneukt?
Had het in het midden gelaten, had je nu nog kunnen neukenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb recent superfijne seks gehad met een superleuke chick, maar na een gesprek over wat we van elkaar wilden, werd duidelijk dat ze mij wel voor zichzelf wilde, en na aangegeven te hebben dat ik momenteel niet in staat ben om echt zo'n band aan te gaan ben ik gefriendzoned.![]()
![]()
Dus geen seks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil een stoere vent
Ik vind eerlijkheid altijd erg belangrijk. Dus als ze vraagt hoe ik het zie dan ben ik daar eerlijk in.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had het in het midden gelaten, had je nu nog kunnen neuken
Dat is zo een duivel - engeltje schouder moment hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind eerlijkheid altijd erg belangrijk. Dus als ze vraagt hoe ik het zie dan ben ik daar eerlijk in.
Eigenlijk ben ik een hele emotionele jongen in dat opzicht. Maar lux, dat kan je me wel vergeven toch.
Eerlijkheid is belangrijk, maar easier said than done.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind eerlijkheid altijd erg belangrijk. Dus als ze vraagt hoe ik het zie dan ben ik daar eerlijk in.
Eigenlijk ben ik een hele emotionele jongen in dat opzicht. Maar lux, dat kan je me wel vergeven toch.
Zijn Q&A was wat je belangrijkste eigenschappen zijn en daar wat op doorgegaan, toen zei die dat opeensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat iemand dat direct al aangeeft ook
En hoe emotineel is hij dan? Huilen als hij een mug dood slaat in de zomer bv?
Shit, you got mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zijn Q&A was wat je belangrijkste eigenschappen zijn en daar wat op doorgegaan, toen zei die dat opeens
Hij is heel open in zijn gevoel en trekt zich snel dingen aan zegtie..
Komt nog erger op me over dan een wijf
En nu hoop ik serieus dat niemand van jullie het is
Mijn zeepje is gevallen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Shit, you got me
Nee hoor, maar je UI intrigeert mij
Je zit in een relatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijk, maar easier said than done.
Ik probeer nu "we werken naar een relatie toe" met een meisje. Hoor wel van m'n omgeving dat ik eens moet kappen met andere dates, omdat zij het nu wel als relatie zien. Dus ik zit nog in dubio.
Jou altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zo ver ben met iemand, zou ik nog niet eens meer behoefte hebben om met anderen te daten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik probeer nu "we werken naar een relatie toe" met een meisje. Hoor wel van m'n omgeving dat ik eens moet kappen met andere dates, omdat zij het nu wel als relatie zien. Dus ik zit nog in dubio.
Valt wel mee, ik bekijk altijd hoe ik het zou willen als ik haar was. Dan is de "juiste" keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Je hebt het over mij! Ik voel mij zo diep gekwetstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zijn Q&A was wat je belangrijkste eigenschappen zijn en daar wat op doorgegaan, toen zei die dat opeens
Hij is heel open in zijn gevoel en trekt zich snel dingen aan zegtie..
Komt nog erger op me over dan een wijf
En nu hoop ik serieus dat niemand van jullie het is
quote:
Ik vind haar erg leuk, en spendeer graag tijd met haar. Maar ik heb nog mijn redenen om niet vol voor haar te gaan (iets wat sowieso moeite voor mij kost), en daar weet ze vanaf, en werkt ze dus aan. Vandaar ook het 'ernaartoe werken'.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik zo ver ben met iemand, zou ik nog niet eens meer behoefte hebben om met anderen te daten.
Vind je haar wel leuk genoeg?
Het verwerken lukt nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt het over mij! Ik voel mij zo diep gekwetst
Geef me even een momentje om dit te verwerken!
Ging mij er meer om dat het onderwerp veranderd werd..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Helemaal geen mooi slotwoord, een reactie van iemand die spreekwoordelijk op zn pik getrapt is. Nogmaals, ik had op dat moment niets wat ook maar op een relatie had kunnen lijken.
Heb jij je Paiq nou nog steeds?
Alleen zij werkt eraan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik vind haar erg leuk, en spendeer graag tijd met haar. Maar ik heb nog mijn redenen om niet vol voor haar te gaan (iets wat sowieso moeite voor mij kost), en daar weet ze vanaf, en werkt ze dus aan. Vandaar ook het 'ernaartoe werken'.
Je hebt welgeteld 2 minuten geprobeerd om het te verwerkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het verwerken lukt niet
Ik kom dit niet meer te boven! Neee neeeeee
Probeer mij niet tegen te houden!
Niet doen!
Ik ga springen!!! Ik ga het doen!
* ook_gek staat op de rand van een stoeprand
Haha nee. Ik zet sinds een week ook echt m'n beste beentje voor (zoals besproken met haar). Maar zij toonde een hele tijd weinig affectie naar mij, en moest ik het echt uit haar halen. Nu komt dat omdat ik altijd heb aangegeven geen relatie te willen, maar ben ik nu wel iets op teruggekomen. Alleen wist zij dat nog niet, tot vorige week.quote:
Precies, als iemand mij zou aangeven geen relatie te willen beperk ik de affectie ook, klinkt raar maar dat helpt om afstand te bewaren. Komt idd vast wel goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Haha nee. Ik zet sinds een week ook echt m'n beste beentje voor (zoals besproken met haar). Maar zij toonde een hele tijd weinig affectie naar mij, en moest ik het echt uit haar halen. Nu komt dat omdat ik altijd heb aangegeven geen relatie te willen, maar ben ik nu wel iets op teruggekomen. Alleen wist zij dat nog niet, tot vorige week.
Komt wel goed.
Inderdaad. Is ook heel logisch. Maar die affectie heb ik altijd gemist zeg maar, vandaar dat ik ook nooit bij haar enthousiast ben geweest voor een relatie. Want voor de rest is ze absoluut leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, als iemand mij zou aangeven geen relatie te willen beperk ik de affectie ook, klinkt raar maar dat helpt om afstand te bewaren. Komt idd vast wel goedKeep us updated.
Dit is een perfect punt om dit verhaal af te sluiten!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Dizorn het volgende:
Godverdomme zeg.
Ook_gek, ik heb je verdomd onderschat. serieus man, excuses.
Zoals je inmiddels hebt kunnen vaststellen is mijn verhaal waar. Beiden hebben gereageerd, het is nergens weerlegd, maar alleen afgedaan als "zielig" en "trieste steken geven".quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat een bepaalde user handig gebruikt maakt van een discussie en daar een heel verhaal bij verzind om reacties uit te lokken en te stoken?
Ja, want daten = neukenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi slotwoord....
Nu weer over tot het daten: iemand nog geneukt?
Bij deze dan. Ik had niets met Perz op het moment dat jullie aan het daten waren. Dat klopt dus niet. Als je had willen weten of ze met andere mensen date, had je DAT moeten vragen. Niet raar proberen te hinten en dan huilen. En bijna een jaar later hier aankloppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef Shenkie het volgende:
Beetje jammer alleen dat je toen mn integriteit in twijfel trok:
[..]
Zoals je inmiddels hebt kunnen vaststellen is mijn verhaal waar. Beiden hebben gereageerd, het is nergens weerlegd, maar alleen afgedaan als "zielig" en "trieste steken geven".
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zal NOG eens iemand om een dateverslag vragen...
Ongeschreven regelquote:
Ipv direct met de massa mee gaan heb ik daar inderdaad vraag tekens bij gezet. Zal niet de eerste keer zijn dat een verhaal verzonnen is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef Shenkie het volgende:
Beetje jammer alleen dat je toen mn integriteit in twijfel trok:
Maar je komt nu nog even je gelijk halen ja?quote:Zoals je inmiddels hebt kunnen vaststellen is mijn verhaal waar. Beiden hebben gereageerd, het is nergens weerlegd, maar alleen afgedaan als "zielig" en "trieste steken geven".
Je moet er nog wat mee gaan drinken, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ipv direct met de massa mee gaan heb ik daar inderdaad vraag tekens bij gezet. Zal niet de eerste keer zijn dat een verhaal verzonnen is.
Niks jammers aan, ik blijf opjectief en houd meerdere opties open.
[..]
Maar je komt nu nog even je gelijk halen ja?
Naar mijn mening vrij kansloos. Net als dat je het nodig vond om in mijn ogen prive details te moeten gaan delen op een openbaar forum.
Buiten dat klopt je verhaal ook niet eens. Ten tijden van jullie date had zij zo blijkt nu helemaal geen relatie!
Dit stukje geeft opeens een hele andre draai aan je poging iemand anders weg te zetten dan ze eigenlijk is.
Ja dat plan staat er ook nog ja. Maar dat heeft nul invloed op mijn reactiesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet er nog wat mee gaan drinken, toch?
Jezus mens doe ff normaal. Ging mij er gewoon om dat we het weer over het doel van dit topic verder gingen.quote:
Deze man spreekt vaak waarhedenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Dizorn het volgende:
Verder wil ik geen discussie voeren, mag DMen als iemand meer info wil ofzo. Beetje jammer dat mensen hun mening geven en trieste steken geven met elkaar verwarren. Anders was ik graag ook verder gegaan met discussie hier, maar gewoon geen zin in zielige bitchfights. Herhaalt zich elke keer als er iets of iemand afwijkt. kijk naar andro, spezza, mij.. geen inhoudelijke discussie te volgen met vele mensen hier in t topic. Jammer, want veel leuker dan slowchat, en ook nog eens relevanter.
Ik heb hier nooit willen benadrukken dat ik iets heb met Perz btw.. er wordt altijd door andere mensen meteen geroepen. Kan ik ook niets aan doen.
Heb helaas niets ontopic te melden, excuus.
Define: "Veel te enthousiast"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef eefje801 het volgende:
Er werd tussen het ramptoerisme en oordelen anders door anders een prima discussie gevoerd. Het is alleen jammer dat er wederzijds op de man wordt gespeeld maar dat blijft altijd lastig.
On topic: Match van Paiq blijft leuk, beetje mee gechat en misschien volgende week een date.
Wat oudere man van relatieklik was me veel te enthousiast gelijk dus afgekapt.
"Ik zat te lezen en ik dacht: zou het? Zou het dan toch?"quote:
Ja doe maar, kan best leerzaam zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"Ik zat te lezen en ik dacht: zou het? Zou het dan toch?"
"Ik loop de hele dag met je profiel in mijn hoofd"
Moet ik verdergaan?
Er zullen vast ook vrouwen dit geweldig vinden, die passen veel beter bij hemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:53 schreef barocci het volgende:
[..]
Ja doe maar, kan best leerzaam zijn
Wat een topteksten. Shakespeare is er niets bijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Moet ik verdergaan?
Hahahaha, nouuuuu... ik woon in Groningen. Drankje doen in de Ellebogenbuurt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand zin in Groningen vanavond?
dafuw is de ellenbogenbuurt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hahahaha, nouuuuu... ik woon in Groningen. Drankje doen in de Ellebogenbuurt?
GAST, daar zitten de gezelligste kroegen van de stad. Anyway, je hebt PMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
dafuw is de ellenbogenbuurt?
Dat ken ik niet
ff poolen in streetlife heb ik wel zin in?
Ik krijg nooit PM...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
GAST, daar zitten de gezelligste kroegen van de stad. Anyway, je hebt PM
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Moet ik verdergaan?
Ik snap hetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zullen vast ook vrouwen dit geweldig vinden, die passen veel beter bij hem
Nou ja:
* verhaal over dat het met zijn ex écht afgesloten is (heb ik niet naar gevraagd in mijn mail)
* Dat hij heel rustig aan doet en niet gelooft dat je via internet verliefd kunt worden maar.. en dan het lijntje naar mijn profiel (echt, ik heb een heel alledaags profiel)
*Zijn telefoonnummer
Beetje enthousiasme is leuk, ben ik zelf ook niet vies van maar ik had echt niet aanleiding gegeven in mijn mail. En zowel dan moet ik mijn mails maar eens onder de loep nemen
Ik ook niet, alleen bij meet-uitnodigingenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik krijg nooit PM...
I feel so special now (A)
ik heb van die buurt echt nog nooit gehoord.... en ik heb er toch behoorlijk wat jaartjes rondgelopen
atta boy,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ik Ha wat drinken met m'n ex hahaha
Dat er nog maar meer mogen komen.quote:
Die van mij studeert gewoon dus die kan t welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er nog maar meer mogen komen.
Heb er nu een die niet al te goed is in de Nederlandse taal
Sletlana uit Polandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er nog maar meer mogen komen.
Heb er nu een die niet al te goed is in de Nederlandse taal
Je zou et bijna denken.quote:
Ook al vaak meegemaakt, maar goed er zijn dan meer vissen in de zee denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Voor de meiden die denken dat mannen geen manieren hebben: vrouwen kunnen er ook wat van.
Gewoon uitschrijven op de site zonder doei te zeggen en vervolgens je blokkeren op Twitter en Whatsapp.. want ja, zeggen 'je bent mijn type niet' doen we niet meer aan...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook al vaak meegemaakt, maar goed er zijn dan meer vissen in de zee denk ik dan.
Hm je kan foto's beoordelen en een oneliner sturen naar een mooie dame.. Tadaa! Meteen iemand die je aantrekkelijk lijkt in je lijstjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kom niet verder dan hoi, wie ben je, wat doe je etc.
ik wil een nieuwe match
lol dat is wel zuur man...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef Deezertje het volgende:
Je kan maar 2 speeddates op Paiq per dag, dus heb ik nog een ander account. 'grappig' genoeg kom ik weleens dezelfde meiden tegen die zogenaamd offline zijn...
ik kan geen oneliners versturenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm je kan foto's beoordelen en een oneliner sturen naar een mooie dame.. Tadaa! Meteen iemand die je aantrekkelijk lijkt in je lijstje
Fout trekt aan...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Deezertje het volgende:
Kwam gisteren een jongen met een Poolse meid tegen in de trein.. niks mis mee hoor (die meid)(en Valentijnsdag!) Maar waarom vallen sommige bloedmooie meiden toch op zulke foute/lelijke mannen? Sommige mannen zien er ook niet uit alsof ze geld hebben...
Misschien hebben ze een geweldig innerlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Deezertje het volgende:
Kwam gisteren een jongen met een Poolse meid tegen in de trein.. niks mis mee hoor (die meid)(en Valentijnsdag!) Maar waarom vallen sommige bloedmooie meiden toch op zulke foute/lelijke mannen? Sommige mannen zien er ook niet uit alsof ze geld hebben...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een geweldig innerlijk?
Yup, daarom zou er eens goed de zeis doorheen moeten.quote:
Je kan natuurlijk zelf ook normaal doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jezus mens doe ff normaal. Ging mij er gewoon om dat we het weer over het doel van dit topic verder gingen.
Oprechte vraag, zie het namelijk bij meer users hier voorbij komen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Date heeft afgezegd... vanavond misschien maar ff de kroeg in dan ofzo...
Paiq wordt steeds minder leuk is mijn ervaring.... ik heb al redelijk veel vrouwen gesproken (probeer er elke dag 2 te spreken) maar het komt nooit echt tot een date ofzo.
Tja, zelf wil ik graag 2 nieuwe per dag leren kennen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oprechte vraag, zie het namelijk bij meer users hier voorbij komen:
Waarom heb je een streven qua aantal gesprekken dat je wil voeren op een dag?
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
Maar waarom niet gewoon een gesprek beginnen en kijken hoe het loopt, in plaats van heel geforceerd een bepaald quotum te moeten halen elke dag?
Beetje dwangmatig..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, zelf wil ik graag 2 nieuwe per dag leren kennen.
Heeft niet echt een nut verder, maar gewoon omdat ik weinig tijd heb om buiten de deur te gaan.... hou je toch nog wat contact met de buitenwereld
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beetje dwangmatig..
"Hey meisje. Meisje! Psstt Meisje! Hey hoer, ben je doof ofzo?!"
" Oh je bent doof.Sorry meisje, ik zoek de 2e voor vandaag meisje..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |