Alleen zij werkt eraan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik vind haar erg leuk, en spendeer graag tijd met haar. Maar ik heb nog mijn redenen om niet vol voor haar te gaan (iets wat sowieso moeite voor mij kost), en daar weet ze vanaf, en werkt ze dus aan. Vandaar ook het 'ernaartoe werken'.
Je hebt welgeteld 2 minuten geprobeerd om het te verwerkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het verwerken lukt niet
Ik kom dit niet meer te boven! Neee neeeeee
Probeer mij niet tegen te houden!
Niet doen!
Ik ga springen!!! Ik ga het doen!
* ook_gek staat op de rand van een stoeprand
Haha nee. Ik zet sinds een week ook echt m'n beste beentje voor (zoals besproken met haar). Maar zij toonde een hele tijd weinig affectie naar mij, en moest ik het echt uit haar halen. Nu komt dat omdat ik altijd heb aangegeven geen relatie te willen, maar ben ik nu wel iets op teruggekomen. Alleen wist zij dat nog niet, tot vorige week.quote:
Precies, als iemand mij zou aangeven geen relatie te willen beperk ik de affectie ook, klinkt raar maar dat helpt om afstand te bewaren. Komt idd vast wel goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Haha nee. Ik zet sinds een week ook echt m'n beste beentje voor (zoals besproken met haar). Maar zij toonde een hele tijd weinig affectie naar mij, en moest ik het echt uit haar halen. Nu komt dat omdat ik altijd heb aangegeven geen relatie te willen, maar ben ik nu wel iets op teruggekomen. Alleen wist zij dat nog niet, tot vorige week.
Komt wel goed.
Inderdaad. Is ook heel logisch. Maar die affectie heb ik altijd gemist zeg maar, vandaar dat ik ook nooit bij haar enthousiast ben geweest voor een relatie. Want voor de rest is ze absoluut leuk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, als iemand mij zou aangeven geen relatie te willen beperk ik de affectie ook, klinkt raar maar dat helpt om afstand te bewaren. Komt idd vast wel goedKeep us updated.
Dit is een perfect punt om dit verhaal af te sluiten!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Dizorn het volgende:
Godverdomme zeg.
Ook_gek, ik heb je verdomd onderschat. serieus man, excuses.
Zoals je inmiddels hebt kunnen vaststellen is mijn verhaal waar. Beiden hebben gereageerd, het is nergens weerlegd, maar alleen afgedaan als "zielig" en "trieste steken geven".quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat een bepaalde user handig gebruikt maakt van een discussie en daar een heel verhaal bij verzind om reacties uit te lokken en te stoken?
Ja, want daten = neukenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi slotwoord....
Nu weer over tot het daten: iemand nog geneukt?
Bij deze dan. Ik had niets met Perz op het moment dat jullie aan het daten waren. Dat klopt dus niet. Als je had willen weten of ze met andere mensen date, had je DAT moeten vragen. Niet raar proberen te hinten en dan huilen. En bijna een jaar later hier aankloppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef Shenkie het volgende:
Beetje jammer alleen dat je toen mn integriteit in twijfel trok:
[..]
Zoals je inmiddels hebt kunnen vaststellen is mijn verhaal waar. Beiden hebben gereageerd, het is nergens weerlegd, maar alleen afgedaan als "zielig" en "trieste steken geven".
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zal NOG eens iemand om een dateverslag vragen...
Ongeschreven regelquote:
Ipv direct met de massa mee gaan heb ik daar inderdaad vraag tekens bij gezet. Zal niet de eerste keer zijn dat een verhaal verzonnen is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:23 schreef Shenkie het volgende:
Beetje jammer alleen dat je toen mn integriteit in twijfel trok:
Maar je komt nu nog even je gelijk halen ja?quote:Zoals je inmiddels hebt kunnen vaststellen is mijn verhaal waar. Beiden hebben gereageerd, het is nergens weerlegd, maar alleen afgedaan als "zielig" en "trieste steken geven".
Je moet er nog wat mee gaan drinken, toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ipv direct met de massa mee gaan heb ik daar inderdaad vraag tekens bij gezet. Zal niet de eerste keer zijn dat een verhaal verzonnen is.
Niks jammers aan, ik blijf opjectief en houd meerdere opties open.
[..]
Maar je komt nu nog even je gelijk halen ja?
Naar mijn mening vrij kansloos. Net als dat je het nodig vond om in mijn ogen prive details te moeten gaan delen op een openbaar forum.
Buiten dat klopt je verhaal ook niet eens. Ten tijden van jullie date had zij zo blijkt nu helemaal geen relatie!
Dit stukje geeft opeens een hele andre draai aan je poging iemand anders weg te zetten dan ze eigenlijk is.
Ja dat plan staat er ook nog ja. Maar dat heeft nul invloed op mijn reactiesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je moet er nog wat mee gaan drinken, toch?
Jezus mens doe ff normaal. Ging mij er gewoon om dat we het weer over het doel van dit topic verder gingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |