Je zou et bijna denken.quote:
Ook al vaak meegemaakt, maar goed er zijn dan meer vissen in de zee denk ik dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:10 schreef Deezertje het volgende:
Voor de meiden die denken dat mannen geen manieren hebben: vrouwen kunnen er ook wat van.
Gewoon uitschrijven op de site zonder doei te zeggen en vervolgens je blokkeren op Twitter en Whatsapp.. want ja, zeggen 'je bent mijn type niet' doen we niet meer aan...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook al vaak meegemaakt, maar goed er zijn dan meer vissen in de zee denk ik dan.
Hm je kan foto's beoordelen en een oneliner sturen naar een mooie dame.. Tadaa! Meteen iemand die je aantrekkelijk lijkt in je lijstjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:19 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kom niet verder dan hoi, wie ben je, wat doe je etc.
ik wil een nieuwe match
lol dat is wel zuur man...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef Deezertje het volgende:
Je kan maar 2 speeddates op Paiq per dag, dus heb ik nog een ander account. 'grappig' genoeg kom ik weleens dezelfde meiden tegen die zogenaamd offline zijn...
ik kan geen oneliners versturenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:21 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Hm je kan foto's beoordelen en een oneliner sturen naar een mooie dame.. Tadaa! Meteen iemand die je aantrekkelijk lijkt in je lijstje
Fout trekt aan...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Deezertje het volgende:
Kwam gisteren een jongen met een Poolse meid tegen in de trein.. niks mis mee hoor (die meid)(en Valentijnsdag!) Maar waarom vallen sommige bloedmooie meiden toch op zulke foute/lelijke mannen? Sommige mannen zien er ook niet uit alsof ze geld hebben...
Misschien hebben ze een geweldig innerlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:31 schreef Deezertje het volgende:
Kwam gisteren een jongen met een Poolse meid tegen in de trein.. niks mis mee hoor (die meid)(en Valentijnsdag!) Maar waarom vallen sommige bloedmooie meiden toch op zulke foute/lelijke mannen? Sommige mannen zien er ook niet uit alsof ze geld hebben...
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een geweldig innerlijk?
Yup, daarom zou er eens goed de zeis doorheen moeten.quote:
Je kan natuurlijk zelf ook normaal doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jezus mens doe ff normaal. Ging mij er gewoon om dat we het weer over het doel van dit topic verder gingen.
Oprechte vraag, zie het namelijk bij meer users hier voorbij komen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:55 schreef ManageTheAnger het volgende:
Date heeft afgezegd... vanavond misschien maar ff de kroeg in dan ofzo...
Paiq wordt steeds minder leuk is mijn ervaring.... ik heb al redelijk veel vrouwen gesproken (probeer er elke dag 2 te spreken) maar het komt nooit echt tot een date ofzo.
Tja, zelf wil ik graag 2 nieuwe per dag leren kennen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oprechte vraag, zie het namelijk bij meer users hier voorbij komen:
Waarom heb je een streven qua aantal gesprekken dat je wil voeren op een dag?
Dit dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:35 schreef de_nachtwacht het volgende:
Maar waarom niet gewoon een gesprek beginnen en kijken hoe het loopt, in plaats van heel geforceerd een bepaald quotum te moeten halen elke dag?
Beetje dwangmatig..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, zelf wil ik graag 2 nieuwe per dag leren kennen.
Heeft niet echt een nut verder, maar gewoon omdat ik weinig tijd heb om buiten de deur te gaan.... hou je toch nog wat contact met de buitenwereld
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beetje dwangmatig..
"Hey meisje. Meisje! Psstt Meisje! Hey hoer, ben je doof ofzo?!"
" Oh je bent doof.Sorry meisje, ik zoek de 2e voor vandaag meisje..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |