Deze man spreekt vaak waarhedenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:35 schreef Dizorn het volgende:
Verder wil ik geen discussie voeren, mag DMen als iemand meer info wil ofzo. Beetje jammer dat mensen hun mening geven en trieste steken geven met elkaar verwarren. Anders was ik graag ook verder gegaan met discussie hier, maar gewoon geen zin in zielige bitchfights. Herhaalt zich elke keer als er iets of iemand afwijkt. kijk naar andro, spezza, mij.. geen inhoudelijke discussie te volgen met vele mensen hier in t topic. Jammer, want veel leuker dan slowchat, en ook nog eens relevanter.
Ik heb hier nooit willen benadrukken dat ik iets heb met Perz btw.. er wordt altijd door andere mensen meteen geroepen. Kan ik ook niets aan doen.
Heb helaas niets ontopic te melden, excuus.
Define: "Veel te enthousiast"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:48 schreef eefje801 het volgende:
Er werd tussen het ramptoerisme en oordelen anders door anders een prima discussie gevoerd. Het is alleen jammer dat er wederzijds op de man wordt gespeeld maar dat blijft altijd lastig.
On topic: Match van Paiq blijft leuk, beetje mee gechat en misschien volgende week een date.
Wat oudere man van relatieklik was me veel te enthousiast gelijk dus afgekapt.
"Ik zat te lezen en ik dacht: zou het? Zou het dan toch?"quote:
Ja doe maar, kan best leerzaam zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
"Ik zat te lezen en ik dacht: zou het? Zou het dan toch?"
"Ik loop de hele dag met je profiel in mijn hoofd"
Moet ik verdergaan?
Er zullen vast ook vrouwen dit geweldig vinden, die passen veel beter bij hemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:53 schreef barocci het volgende:
[..]
Ja doe maar, kan best leerzaam zijn
Wat een topteksten. Shakespeare is er niets bijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Moet ik verdergaan?
Hahahaha, nouuuuu... ik woon in Groningen. Drankje doen in de Ellebogenbuurt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand zin in Groningen vanavond?
dafuw is de ellenbogenbuurt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hahahaha, nouuuuu... ik woon in Groningen. Drankje doen in de Ellebogenbuurt?
GAST, daar zitten de gezelligste kroegen van de stad. Anyway, je hebt PMquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
dafuw is de ellenbogenbuurt?
Dat ken ik niet
ff poolen in streetlife heb ik wel zin in?
Ik krijg nooit PM...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
GAST, daar zitten de gezelligste kroegen van de stad. Anyway, je hebt PM
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Moet ik verdergaan?
Ik snap hetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er zullen vast ook vrouwen dit geweldig vinden, die passen veel beter bij hem
Nou ja:
* verhaal over dat het met zijn ex écht afgesloten is (heb ik niet naar gevraagd in mijn mail)
* Dat hij heel rustig aan doet en niet gelooft dat je via internet verliefd kunt worden maar.. en dan het lijntje naar mijn profiel (echt, ik heb een heel alledaags profiel)
*Zijn telefoonnummer
Beetje enthousiasme is leuk, ben ik zelf ook niet vies van maar ik had echt niet aanleiding gegeven in mijn mail. En zowel dan moet ik mijn mails maar eens onder de loep nemen
Ik ook niet, alleen bij meet-uitnodigingenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik krijg nooit PM...
I feel so special now (A)
ik heb van die buurt echt nog nooit gehoord.... en ik heb er toch behoorlijk wat jaartjes rondgelopen
atta boy,quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ok ik Ha wat drinken met m'n ex hahaha
Dat er nog maar meer mogen komen.quote:
Die van mij studeert gewoon dus die kan t welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er nog maar meer mogen komen.
Heb er nu een die niet al te goed is in de Nederlandse taal
Sletlana uit Polandquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat er nog maar meer mogen komen.
Heb er nu een die niet al te goed is in de Nederlandse taal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |