Ik date alleen maar mensen die ik interessant vind. Het is gewoon hoe ik een date aanvlieg. Liever tijdens de date elkaar beter leren kennen dan een virtueel profiel van iemand maken en er dan achterkomen dat het totaal anders is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan vind je haar niet interessant genoeg dus. Waarom zou je dan daten? Alleen om haar in bed te krijgen ofzo?
Ook onzin, stel jij en ik klikken goed. En we hebben het gezellig. We hebben het zo gezellig dat we besluiten uit eten te gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee wel als je een relatie hebt en de ander puur gebruikt voor entertainment.
Zoals te verwachten was komt het klootjesvolk zich meteen weer melden bij dit soort discussies, hopend zich misschien eindelijk eens te mogen begraven in de vagina van een vrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef piere het volgende:
[ afbeelding ]
Perze wil je met me daten?
Ja duh, waarom daten wij anders?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan vind je haar niet interessant genoeg dus. Waarom zou je dan daten? Alleen om haar in bed te krijgen ofzo?
Ik kan mij hier wel in vinden. Ik ontmoet ook graag nieuwe mensen. Maar een date is bij mij ook niet gelijk dat ik perse een relatie ervan wil. Wel zal ik niet mensen laten denken dat er meer te halen is dan een leuke avond als ik een relatie heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook onzin, stel jij en ik klikken goed. En we hebben het gezellig. We hebben het zo gezellig dat we besluiten uit eten te gaan.
Dat jij meer verwacht dan wat ik wil kan ik ook niks aan doen.
En als jij vraagt wat ik zoek op een date site en ik zeg dat ik het nog niet weet moet je het er maar mee doen.
Laat duidelijk zijn dat ik bovenstaande niet doe maar ken genoeg mensen die dat wel doen en wat maakt het dan uit? Ik zie het probleem echt niet. Ik kan niet verantwoordelijk gehouden worden om wat een ander voelt of is gaan voelen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals te verwachten was komt het klootjesvolk zich meteen weer melden bij dit soort discussies, hopend zich misschien eindelijk eens te mogen begraven in de vagina van een vrouw
Maar als je dat ontmoeten via een datingsite speelt is het toch helemaal niet zo idioot dat de kans dat de ander er in staat om een relatie te krijgen groot is? Kun je toch beter zo'n vrienden netwerk site voor gebruiken. Heb je dit hele gedoe ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik kan mij hier wel in vinden. Ik ontmoet ook graag nieuwe mensen. Maar een date is bij mij ook niet gelijk dat ik perse een relatie ervan wil. Wel zal ik niet mensen laten denken dat er meer te halen is dan een leuke avond als ik een relatie heb.
Je snapt best dat een ander er namelijk wél zo in kan staan. En ik zou mij niet gemakkelijk voelen tegenover mijn partner. (maar dat is persoonlijk)
Snap ik, maar toch zie je veel dating sites waar mensen puur sociaal contact zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Maar als je dat ontmoeten via een datingsite speelt is het toch helemaal niet zo idioot dat de kans dat de ander er in staat om een relatie te krijgen groot is? Kun je toch beter zo'n vrienden netwerk site voor gebruiken. Heb je dit hele gedoe ook niet.
Klopt. Dan kun je aanvinken dat je vriendschap zoekt of je vermeldt in je profieltekst dat je vriendschappelijke contacten zoekt en al een relatie hebt. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch zie je veel dating sites waar mensen puur sociaal contact zoeken.
Veel mensen gebruiken het ook om nieuwe mensen te leren ontmoetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Maar als je dat ontmoeten via een datingsite speelt is het toch helemaal niet zo idioot dat de kans dat de ander er in staat om een relatie te krijgen groot is? Kun je toch beter zo'n vrienden netwerk site voor gebruiken. Heb je dit hele gedoe ook niet.
Persoonlijk begrijp ik dan niet wie daar op ingaan. Je gaat dan profielen en foto's af op zoek naar "vriendschappelijk contact". Vrienden moeten ook voldoen aan een bepaald uiterlijk? Op zich is het niet zo anders dan zoeken naar een liefdesklik natuurlijk, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Dan kun je aanvinken dat je vriendschap zoekt of je vermeldt in je profieltekst dat je vriendschappelijke contacten zoekt en al een relatie hebt. Probleem opgelost.
Is toch overal zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef ook_gek het volgende:
Verhaal hier is dat mensen te graag ergens op duiken als ze bloed ruiken en alles uit het verband trekt.
De meeste mensen die dat erin hebben staan zijn gewoon vrijgezel, soms is het ook een slag om de arm houden tov van mogelijke dates.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Persoonlijk begrijp ik dan niet wie daar op ingaan. Je gaat dan profielen en foto's af op zoek naar "vriendschappelijk contact". Vrienden moeten ook voldoen aan een bepaald uiterlijk? Op zich is het niet zo anders dan zoeken naar een liefdesklik natuurlijk, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Yuki het volgende:
De discussie over wel of niet open relatie lijkt me niet aan ons. Mijn ding is het ook niet, maar ken wel wat voorbeelden waarbij het werkt en die keuze ligt volledig bij de betrokkenen. Dus laten we dat lekker aan P&D overlaten
Eerlijkheid is wel van belang, als je t mij vraagt, maar daar zijn ook wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, niet?
Lijkt mij een mooi slotwoord....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Shenkie het volgende:
Allereerst wil ik eerst even mijn kinderachtige opmerking terugnemen over “ haar DM’en voor een goeie wip”
Nu even inhoudelijk:
Ik heb naar aanleiding van de opmerkingen van Dizorn en Perzephone dat ze zo open en eerlijk zijn, een van mijn datingsite-verhalen verteld waarbij ter sprake kwam dat ik andere ervaringen heb met dat “open en eerlijk” zijn (specifiek van haar kant dan). Bij het vragen ernaar werd er namelijk in eerste instantie steeds ontkend dat er iets was.
Dat is te begrijpen, want tijdens een gesprek over open relaties (haar vriendin had een open relatie) was ik heel stellig dat ik dat helemaal niks vond, waarmee zij leek in te stemmen. Paiq is tenslotte ook niet specifiek een site voor open relaties of een geheime minna(a)r(es) ernaast.
Maar gelukkig bestaan er op internet wel websites voor interesses op dat gebied, bijvoorbeeld secondlove of iets dergelijks. Daarmee zouden Dizorn en Perzephone ook niet steeds die discussie hoeven voeren hier, want dan begeven ze zich onder gelijkgestemden, ‘vallen ze traditionele single daters niet lastig’ en heeft men hier ook niet steeds de behoefte om t af te keuren.
Ik zou vanavond....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi slotwoord....
Nu weer over tot het daten: iemand nog geneukt?
goede topicwendingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was gisteren de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |