Niet eensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
Ha! Snel! Die TT had je zeker klaarstaan!
Huh???quote:
Deze vraag kan ik bevestigend beantwoordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
@ Spezza: wat doe jij hier
@ Shenkie: kan ze lekker neuken
@ Viking: foto gezien?
Kak!quote:
Nee hoor, niet zo hetzelfde, maar het uiteindelijk resultaat is hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Deze vraag kan ik bevestigend beantwoorden... dus als je opzoek bent naar een goeie wip... Zou ik haar gewoon even een DM'tje sturen.
![]()
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben hier die deze ervaring heeft mogen beleven...
Klopt. Die van mij bleek met 6 anderen onveilige seks te hebben gehad in de 3 weken dat ik met haar afsprak (en de liefde bedreef).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben hier die deze ervaring heeft mogen beleven...
Wie is "haar"?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Deze vraag kan ik bevestigend beantwoorden... dus als je opzoek bent naar een goeie wip... Zou ik haar gewoon even een DM'tje sturen.
![]()
Het is genoeg. Dank je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
![]()
Je doet het zelf toch niet onveilig mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Klopt. Die van mij bleek met 6 anderen onveilige seks te hebben gehad in de 3 weken dat ik met haar afsprak (en de liefde bedreef).
Altijd leuk zulke mensen![]()
Ze heeft het onderwerp hier zelf naartoe gebracht en zitten lullen over haar datingsite-ervaringen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is genoeg. Dank je.
Eenzijdig verhaal, laten we iemand niet compleet vernaggelen hier met dat gegeven. Ik trek je verhaal niet gelijk in twijfel, wel vraag ik mij af of we iemand hier plat moeten branden.
Depends on the girl. Alleen had ik het bij haar fout ingeschat. Gelukkig ben ik wel gewoon clean.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je doet het zelf toch niet onveilig mag ik hopen?
Over welke dame hebben we het nouuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ze heeft het onderwerp hier zelf naartoe gebracht en zitten lullen over haar datingsite-ervaringen...
ach heb je van geleerd... volgende keer dus niet meer doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Depends on the girl. Alleen had ik het bij haar fout ingeschat. Gelukkig ben ik wel gewoon clean.
Je snapt dat je dat pas na 6 a 8 maanden met zekerheid kan zeggen toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Depends on the girl. Alleen had ik het bij haar fout ingeschat. Gelukkig ben ik wel gewoon clean.
Er zit ongetwijfeld meer achter dan wij horen, ze heeft het zelf over zich af geroepen door mysterieus te willen blijven (ondanks diverse verzoeken voor opheldering van de gebruikte constructie). Ze hoeft uiteraard geen opheldering te geven, haar leven.. maar dit is dus een gevolg ervan. Maar toch vraag ik om een beetje matiging, ipv haar gelijk uit te roepen tot de A2 waar iedereen maar overheen mag rijden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ze heeft het onderwerp hier zelf naartoe gebracht en zitten lullen over haar datingsite-ervaringen...
3. :/quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je snapt dat je dat pas na 6 a 8 maanden met zekerheid kan zeggen toch?
3 uur jaquote:
Zijn de HIV testen na 3 maanden al betrouwbaar?quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef -Splash- het volgende:
ipv haar gelijk uit te roepen tot de A2 waar iedereen maar overheen mag rijden.
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef -Splash- het volgende:
Zijn de HIV testen na 3 maanden al betrouwbaar?
Laat die HIV dan maar komen. Exciting!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je snapt dat je dat pas na 6 a 8 maanden met zekerheid kan zeggen toch?
Erg volwassen deze reactiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Perzephone het volgende:
AAAAH met twee mensen daten, vooral als het werkelijk bij beiden nog niet verder komt dan oppervlakkig gelul (hihihi kun je letterlijk nemen!). Wat errrug zeg!
Ik heb nu ondertussen iets serieus met Dizorn ja, maar we daten anderen. Waarom? Gewoon omdat we dat leuk vinden.
Voor een goede wip/gesprek/kookdate hoef je trouwens niet bij Shenkie te zijn. Dames, laat die DM'etjes maar zitten.
Jeej, iets serieus met Dizorn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Perzephone het volgende:
AAAAH met twee mensen daten, vooral als het werkelijk bij beiden nog niet verder komt dan oppervlakkig gelul (hihihi kun je letterlijk nemen!). Wat errrug zeg!
Ik heb nu ondertussen iets serieus met Dizorn ja, maar we daten anderen. Waarom? Gewoon omdat we dat leuk vinden.
Voor een goede wip/gesprek/kookdate hoef je trouwens niet bij Shenkie te zijn. Dames, laat die DM'etjes maar zitten.
Ah! Wist ik niet! Dat is fijn.quote:
Serieuze vraag: vind je zelf niet dat je degene met wie je date moet inlichten over je intenties? (dat het dus geen relatie wordt, omdat je die al hebt?). Niets mis met open relaties (als je ertegen kunt, ik nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Perzephone het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er niet mensen zijn die in de beginperiode wat meer mensen daten. Als dat niet verder komt dan pure oppervlakkigheid, moet zoiets dan meteen gezegd worden? Blijkbaar wel, leermomentje dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Jeej, iets serieus met Dizorn.
Verder:
[ afbeelding ]
Nee. Minstens 6 maandenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zijn de HIV testen na 3 maanden al betrouwbaar?
*popcorn weer paktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:12 schreef Perzephone het volgende:
Ik zal het je sterker nog vertellen, als ik merk dat het serieus wordt tussen een date en mij zal ik al ophouden met anderen daten. Je kan het altijd weer oppakken mocht het toch niets worden. En laten we eerlijk zijn, wat jij wilt komt niet vanuit Dizorn (geweldige gozer die iets meer voor zichzelf op moet komen en beter de grenzen moet duidelijk maken denk ik) maar vanuit een eigen onzekerheid. Dat geeft niet, maar weet wat je hebt en vraag jezelf écht af of je dat andere nodig hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat er niet mensen zijn die in de beginperiode wat meer mensen daten. Als dat niet verder komt dan pure oppervlakkigheid, moet zoiets dan meteen gezegd worden? Blijkbaar wel, leermomentje dus.
Verder vind ik het duidelijk genoeg zo, dus that's it
Ieder zijn of haar ding toch? Er zijn verschillende mensen in dit topic die meerdere date tegelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:37 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou nooit meer dan 1 persoon tegelijkertijd daten of het nu wel of niet serieus is al.
En soms voor je iemand ontmoet kunnen er al wat gevoelens zijn..
Ik vind het echt bizar dat je kan zeggen dat het pure oppervlakkigheid is en dat een ander dat dan ook wel zo zou zien.
Eens. Zie ook niet echt nut van discussie hier tussen de 2. Daar is WhatsApp en zo toch voor in leven geroepen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef Silenus het volgende:
Joh, laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. We zijn allemaal oud genoeg om zelf te bepalen waar we wel of niet zin in hebben.
Gewoon Word documentjes maken en voor date even goed doornemen. *kucht*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga dingen door de war halen enzo, namen zou nog wel goed gaan, maar beroepen, interesses etc
Ik wil eigenlijk graag dat ze vechten voor ons vermaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Eens. Zie ook niet echt nut van discussie hier tussen de 2. Daar is WhatsApp en zo toch voor in leven geroepen?
Valt ook wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk graag dat ze vechten voor ons vermaak.
Als jij nou hier je soa dingetje post? Ook weer leuk vermaak.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Valt ook wat voor te zeggen.
En dat is dus precies de reden waarom ik vind dat ze open moet zijn over de intenties.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:38 schreef Silenus het volgende:
Joh, laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. We zijn allemaal oud genoeg om zelf te bepalen waar we wel of niet zin in hebben.
Jij refereert aan Shenkie, Op dat moment had ik nog helemaal niets. Een paar dates met een ander ja. Noem je dat een relatie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden waarom ik vind dat ze open moet zijn over de intenties.
Dan kan de ander bepalen of dat wel hetgeen is waar hij aan wil beginnen.
Ik zou geen zin hebben in iemand daten die in een relatie zit.
Geef mij dan ook direct die keus.
What are you talking about? Of bedoel je het verhaal van eerder vandaag? Men post hier wel vaker eigen verhalen. Is juist leuk. Alleen vind ik het zwartmaken wat nu gebeurd wat minder (ook hetgeen wat richting jou gaat). Maar men moet het uiteraard zelf weten wat ze posten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Als jij nou hier je soa dingetje post? Ook weer leuk vermaak.
Daar gaat het toch niet om, het gaat om eerlijk zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ieder zijn of haar ding toch? Er zijn verschillende mensen in dit topic die meerdere date tegelijk.
En er zijn mensen die dat niet doen. Prima toch?
Vroeger per ongeluk 2 eerste dates op dezelfde avond gepland. Wel prima verlopen en gered overigens. Maar niet mijn ding. Verschil met eerste date en 4e date is natuurlijk aanwezig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Gewoon Word documentjes maken en voor date even goed doornemen. *kucht*
Tijdens de date: oh wacht even, *verfrommeld papiertje tevoorschijn haalt*: "Oh ja, jij werkte als verpleegster, toch?"quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Wat een totale onzin zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dat is dus precies de reden waarom ik vind dat ze open moet zijn over de intenties.
Dan kan de ander bepalen of dat wel hetgeen is waar hij aan wil beginnen.
Ik zou geen zin hebben in iemand daten die in een relatie zit.
Geef mij dan ook direct die keus.
En ze daten nu nog steeds anderen. Helemaal prima, zolang ze daar maar wel eerlijk over zijn tegenover de ander. En ook gewoon netjes de helft van de maaltijd enzo betalen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, het gaat om eerlijk zijn.
Volgens mij was het tussen P. en D. al iets serieuzer dan 'gewoon maar wat daten'. Ik dacht iig dat ze een relatie hadden.
Nee, als je anderen ermee kunt kwetsen moet je het níet zelf weten. Doe wat je wilt, maar laat anderen erbuiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat een totale onzin zegEen persoon moet toch zelf weten wat die doet? Lekker belangrijk wat jij vind
Als je aan het date bent is het helemaal niet nodig om te vertellen dat je met een ander date.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, het gaat om eerlijk zijn.
Volgens mij was het tussen P. en D. al iets serieuzer dan 'gewoon maar wat daten'. Ik dacht iig dat ze een relatie hadden.
Dat boeit mij geen flikker maar ik vind liegen er over gewoon not done.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat een totale onzin zegEen persoon moet toch zelf weten wat die doet? Lekker belangrijk wat jij vind
Ja maar daar gaat het toch ook om ze zit in een relatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je aan het date bent is het helemaal niet nodig om te vertellen dat je met een ander date.
Zit je in een relatie is dat een ander verhaal ja.
Precies. Succes gegarandeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tijdens de date: oh wacht even, *verfrommeld papiertje tevoorschijn haalt*: "Oh ja, jij werkte als verpleegster, toch?"
Ik maak me wel schuldig aan het feit dat ik smsjes terug ga lezen voor de datequote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
NU wel ja, dus nu zeg ik dat netjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch ook om ze zit in een relatie.
Toen nog niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat het toch ook om ze zit in een relatie.
Ja maar als je aan alles moet gaan denken waar je iemand mee kan kwetsen.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, als je anderen ermee kunt kwetsen moet je het níet zelf weten. Doe wat je wilt, maar laat anderen erbuiten.
Nadat je hebt gemeld dat schenkie niet kan neuken bedoel je? Erg netjes ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
NU wel ja, dus nu zeg ik dat netjes.
Haha dat sowieso.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik maak me wel schuldig aan het feit dat ik smsjes terug ga lezen voor de date
En dat terwijl Schenkie wel lovend was over haar bedkwaliteiten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nadat je hebt gemeld dat schenkie niet kan neuken bedoel je? Erg netjes ja.
Wie heeft het over liegen? Dus je bent aan het liegen als je niet verteld dat je met meerdere date als er niet om gevraagd is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:47 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat boeit mij geen flikker maar ik vind liegen er over gewoon not done.
Dat heb ik echt een paar keer al gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tijdens de date: oh wacht even, *verfrommeld papiertje tevoorschijn haalt*: "Oh ja, jij werkte als verpleegster, toch?"
Nee wel als je een relatie hebt en de ander puur gebruikt voor entertainment.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wie heeft het over liegen? Dus je bent aan het liegen als je niet verteld dat je met meerdere date als er niet om gevraagd is?
Wat een onzin
Dan vind je haar niet interessant genoeg dus. Waarom zou je dan daten? Alleen om haar in bed te krijgen ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat heb ik echt een paar keer al gehad.
Shit... wat deed ze ook alweer... of totaal vergeten wat ze op haar profiel had staan. Maar goed, ik lulde er altijd prima omheen. Maar het is wel stom.
Papiertje had aardig geweest ja.
Hij deelde zijn ervaringen toch ook over haar. Wel zo fair dat zij het over hem kan zeggen. Wat voor velen niet duidelijk was dat ze nog geen relatie hadden toen het schenkie verhaal speelde. Dat zette verschillende mensen op het verkeerde been en maakte een hele discussie los.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nadat je hebt gemeld dat schenkie niet kan neuken bedoel je? Erg netjes ja.
Jongens, jongens, volgens mij was al duidelijk dat ze aan het daten waren en nog niet in een relatie zaten. Perzephone heeft al aangegeven dat ze het nu wel zou vertellenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee wel als je een relatie hebt en de ander puur gebruikt voor entertainment.
Ik date alleen maar mensen die ik interessant vind. Het is gewoon hoe ik een date aanvlieg. Liever tijdens de date elkaar beter leren kennen dan een virtueel profiel van iemand maken en er dan achterkomen dat het totaal anders is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan vind je haar niet interessant genoeg dus. Waarom zou je dan daten? Alleen om haar in bed te krijgen ofzo?
Ook onzin, stel jij en ik klikken goed. En we hebben het gezellig. We hebben het zo gezellig dat we besluiten uit eten te gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee wel als je een relatie hebt en de ander puur gebruikt voor entertainment.
Zoals te verwachten was komt het klootjesvolk zich meteen weer melden bij dit soort discussies, hopend zich misschien eindelijk eens te mogen begraven in de vagina van een vrouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef piere het volgende:
[ afbeelding ]
Perze wil je met me daten?
Ja duh, waarom daten wij anders?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan vind je haar niet interessant genoeg dus. Waarom zou je dan daten? Alleen om haar in bed te krijgen ofzo?
Ik kan mij hier wel in vinden. Ik ontmoet ook graag nieuwe mensen. Maar een date is bij mij ook niet gelijk dat ik perse een relatie ervan wil. Wel zal ik niet mensen laten denken dat er meer te halen is dan een leuke avond als ik een relatie heb.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ook onzin, stel jij en ik klikken goed. En we hebben het gezellig. We hebben het zo gezellig dat we besluiten uit eten te gaan.
Dat jij meer verwacht dan wat ik wil kan ik ook niks aan doen.
En als jij vraagt wat ik zoek op een date site en ik zeg dat ik het nog niet weet moet je het er maar mee doen.
Laat duidelijk zijn dat ik bovenstaande niet doe maar ken genoeg mensen die dat wel doen en wat maakt het dan uit? Ik zie het probleem echt niet. Ik kan niet verantwoordelijk gehouden worden om wat een ander voelt of is gaan voelen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoals te verwachten was komt het klootjesvolk zich meteen weer melden bij dit soort discussies, hopend zich misschien eindelijk eens te mogen begraven in de vagina van een vrouw
Maar als je dat ontmoeten via een datingsite speelt is het toch helemaal niet zo idioot dat de kans dat de ander er in staat om een relatie te krijgen groot is? Kun je toch beter zo'n vrienden netwerk site voor gebruiken. Heb je dit hele gedoe ook niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:01 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik kan mij hier wel in vinden. Ik ontmoet ook graag nieuwe mensen. Maar een date is bij mij ook niet gelijk dat ik perse een relatie ervan wil. Wel zal ik niet mensen laten denken dat er meer te halen is dan een leuke avond als ik een relatie heb.
Je snapt best dat een ander er namelijk wél zo in kan staan. En ik zou mij niet gemakkelijk voelen tegenover mijn partner. (maar dat is persoonlijk)
Snap ik, maar toch zie je veel dating sites waar mensen puur sociaal contact zoeken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Maar als je dat ontmoeten via een datingsite speelt is het toch helemaal niet zo idioot dat de kans dat de ander er in staat om een relatie te krijgen groot is? Kun je toch beter zo'n vrienden netwerk site voor gebruiken. Heb je dit hele gedoe ook niet.
Klopt. Dan kun je aanvinken dat je vriendschap zoekt of je vermeldt in je profieltekst dat je vriendschappelijke contacten zoekt en al een relatie hebt. Probleem opgelostquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Snap ik, maar toch zie je veel dating sites waar mensen puur sociaal contact zoeken.
Veel mensen gebruiken het ook om nieuwe mensen te leren ontmoetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:07 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Maar als je dat ontmoeten via een datingsite speelt is het toch helemaal niet zo idioot dat de kans dat de ander er in staat om een relatie te krijgen groot is? Kun je toch beter zo'n vrienden netwerk site voor gebruiken. Heb je dit hele gedoe ook niet.
Persoonlijk begrijp ik dan niet wie daar op ingaan. Je gaat dan profielen en foto's af op zoek naar "vriendschappelijk contact". Vrienden moeten ook voldoen aan een bepaald uiterlijk? Op zich is het niet zo anders dan zoeken naar een liefdesklik natuurlijk, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Dan kun je aanvinken dat je vriendschap zoekt of je vermeldt in je profieltekst dat je vriendschappelijke contacten zoekt en al een relatie hebt. Probleem opgelost.
Is toch overal zo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef ook_gek het volgende:
Verhaal hier is dat mensen te graag ergens op duiken als ze bloed ruiken en alles uit het verband trekt.
De meeste mensen die dat erin hebben staan zijn gewoon vrijgezel, soms is het ook een slag om de arm houden tov van mogelijke dates.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Persoonlijk begrijp ik dan niet wie daar op ingaan. Je gaat dan profielen en foto's af op zoek naar "vriendschappelijk contact". Vrienden moeten ook voldoen aan een bepaald uiterlijk? Op zich is het niet zo anders dan zoeken naar een liefdesklik natuurlijk, maar ik zie de toegevoegde waarde niet.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Yuki het volgende:
De discussie over wel of niet open relatie lijkt me niet aan ons. Mijn ding is het ook niet, maar ken wel wat voorbeelden waarbij het werkt en die keuze ligt volledig bij de betrokkenen. Dus laten we dat lekker aan P&D overlaten
Eerlijkheid is wel van belang, als je t mij vraagt, maar daar zijn ook wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, niet?
Lijkt mij een mooi slotwoord....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Shenkie het volgende:
Allereerst wil ik eerst even mijn kinderachtige opmerking terugnemen over “ haar DM’en voor een goeie wip”
Nu even inhoudelijk:
Ik heb naar aanleiding van de opmerkingen van Dizorn en Perzephone dat ze zo open en eerlijk zijn, een van mijn datingsite-verhalen verteld waarbij ter sprake kwam dat ik andere ervaringen heb met dat “open en eerlijk” zijn (specifiek van haar kant dan). Bij het vragen ernaar werd er namelijk in eerste instantie steeds ontkend dat er iets was.
Dat is te begrijpen, want tijdens een gesprek over open relaties (haar vriendin had een open relatie) was ik heel stellig dat ik dat helemaal niks vond, waarmee zij leek in te stemmen. Paiq is tenslotte ook niet specifiek een site voor open relaties of een geheime minna(a)r(es) ernaast.
Maar gelukkig bestaan er op internet wel websites voor interesses op dat gebied, bijvoorbeeld secondlove of iets dergelijks. Daarmee zouden Dizorn en Perzephone ook niet steeds die discussie hoeven voeren hier, want dan begeven ze zich onder gelijkgestemden, ‘vallen ze traditionele single daters niet lastig’ en heeft men hier ook niet steeds de behoefte om t af te keuren.
Ik zou vanavond....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi slotwoord....
Nu weer over tot het daten: iemand nog geneukt?
goede topicwendingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was gisteren de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |