ha cool, zonder beeld zou ik denken dat het David Byrne wasquote:
Ik ben ook nog een eenling qua kaart. Vriendengroep zegt het erg interessant te vinden maar voorlopig heeft nog niemand een kaart gekochtquote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef FourTet het volgende:
Hopelijk verkoopt het nog niet al te snel uit, ik moet nog een paar mensen overhalen om mee te gaan.
Ik koop al enkele jaren bewust geen Lowlands kaarten meer. Dit jaar wel voor iemand anders 2 kaarten gekocht. Ook geen spijt dat ik ze niet heb. Dit jaar meteen kaarten gehaald voor BKS. Prijs/kwaliteit namen verhouding is gewoon te goed om geen kaart te halen. Het gaat een feestje worden met veel nieuwe ontdekkingen. Zelf ga ik het meeste voor Portishead, Sigur Ros en Modest Mouse. Die drie namen zijn al totaal het geld waard.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een eenling qua kaart. Vriendengroep zegt het erg interessant te vinden maar voorlopig heeft nog niemand een kaart gekocht
Maar goed zij hebben dan weer een Lowlands kaart en ik niet(bewust)
quote:Nieuwe namen voor het Best Kept Secret Festival. Fuck Buttons, Savages (foto), King Krule, Suuns, Black Dice en Danny Brown komen naar het nieuwe festival dat van 21 t/m 23 juni plaatsvindt in Hilvarenbeek. Eerder al werden onder meer Alt-J, Sigur Rós, Arctic Monkeys, Portishead, Belle & Sebastian, Two Door Cinema Club, Agnes Obel en Tyler The Creator aangekondigd. De nieuwe namen staan in de Spotify-playlist van het festival.
Waar klaag ik nog meer over dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En niet zoveel klagen trouwens, ben je al een paar weken ongesteld ofzo?
Lees dit topic even door. Je bent volgens mij alleen positief geweest over bands die nog helemaal niet op BKS komen, behalve Suuns. Er komen hier hele mooie namen langs en je moet weer klagen over Bloc Party.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |