neequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef Guard het volgende:
heb je de plattegrond in de OP gezien?
Ik denk dat laatste (main / 2+3). Allemaal tegelijk lijkt mij niet, dan is er steeds een uur zonder muziek en alles om de beurt lijkt mij niet haalbaar qua mensenstromen (dan zouden alle podia ongeveer even groot moeten zijn)quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef ranja het volgende:
[..]
nee
dan is de vraag of er op de 3 podia tegelijk bands spelen of allemaal om de beurt (of afwisselend main/ 2+3)
Belew is deze baas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh die kende ik nog niet, even opgezocht maar wel redelijke grote naam idd
ha cool, zonder beeld zou ik denken dat het David Byrne wasquote:
Ik ben ook nog een eenling qua kaart. Vriendengroep zegt het erg interessant te vinden maar voorlopig heeft nog niemand een kaart gekochtquote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef FourTet het volgende:
Hopelijk verkoopt het nog niet al te snel uit, ik moet nog een paar mensen overhalen om mee te gaan.
Ik koop al enkele jaren bewust geen Lowlands kaarten meer. Dit jaar wel voor iemand anders 2 kaarten gekocht. Ook geen spijt dat ik ze niet heb. Dit jaar meteen kaarten gehaald voor BKS. Prijs/kwaliteit namen verhouding is gewoon te goed om geen kaart te halen. Het gaat een feestje worden met veel nieuwe ontdekkingen. Zelf ga ik het meeste voor Portishead, Sigur Ros en Modest Mouse. Die drie namen zijn al totaal het geld waard.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ben ook nog een eenling qua kaart. Vriendengroep zegt het erg interessant te vinden maar voorlopig heeft nog niemand een kaart gekocht
Maar goed zij hebben dan weer een Lowlands kaart en ik niet(bewust)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |