Afgezien van het feit dat ik me afvraag waarom er buitenlandse bands in dat programma moeten... waarom? Viel me wel op dat Matthijs geen interview deed.quote:Op maandag 5 november 2012 01:09 schreef On het volgende:
Heb gehoord dat de programmeur van DWDD een beetje op haar falie kreeg voor het boeken van de band. Band van het jaar voor mij in ieder geval.
Te luid en vreemd denk ik. Gemiddeld DWDD kijker moet niet teveel buiten zijn comfort zone getrapt worden. Het is sowieso een programma waar alle actualiteit en semi intelligente onderwerpen met comfortabel glijmiddel naar binnen geschoven worden en zo'n climax als tijdens Husbands scheurt dan teveel. Publiek heeft dan liever The Deaf. Spike, een vertrouwd gezicht, die lief en met wat show elementen een Who nummertje speelt en de toetsenist doet nog even rock n roll door op zijn orgel te staan; stoer, maar tegelijkertijd ook erg braaf.quote:Op maandag 5 november 2012 08:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat ik me afvraag waarom er buitenlandse bands in dat programma moeten... waarom? Viel me wel op dat Matthijs geen interview deed.
Ach, als de band volgend jaar op Pinkpop staat wordt die programmeur waarschijnlijk aanbeden omdat ze zo'n geweldig inzicht had
Nice, had hem al op vinyl gereserveerd en krijg daar zo te horen geen spijt van.quote:Op maandag 29 april 2013 16:07 schreef ranja het volgende:
Het hele album is nu te streamen:
http://silenceyourself.savagesband.com/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |