In Gran Turismo klopt de tijd bij mij ook niet, straks even kijken of het ook door de zomer/wintertijd komt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mijn tijd staat altijd fout. Standaard. Pas ik hem aan, staat ie een dag later weer een uur later. ALTIJD.
Irriteer me er mateloos aan.
Had ik ook een hele tijd last van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mijn tijd staat altijd fout. Standaard. Pas ik hem aan, staat ie een dag later weer een uur later. ALTIJD.
Irriteer me er mateloos aan.
inFamous 2 (blauw of rood) en die is vaak al redelijk goedkoop te vinden. Ik heb 'm bij Makro vandaan voor 40 euro ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:48 schreef rioolheffing het volgende:
Ik wil graag een extra controller. Weet iemand nog package deals met games?
Vond de PS1 Tomb Raiders niet mijn ding iigquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik.heb gister Tomb Raider besteld. Nooit iets met de serie gehad of gedaan, en heb het spel ook niet gevolgt. Enkel wat reviews etc. Dus ga er zonder verwachting in. Ben benieuwd.
Ik vond de eerste paar echt tof maar de nieuwe vallen me tegen. Als je zo'n soort spel wil spelen kun je beter Uncharted of iets dergelijks kopen. Maar goed, wellicht bevalt hij jou wel!quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik.heb gister Tomb Raider besteld. Nooit iets met de serie gehad of gedaan, en heb het spel ook niet gevolgt. Enkel wat reviews etc. Dus ga er zonder verwachting in. Ben benieuwd.
Beelden zagen er vet uit. Tomb Raider ook nooit gespeeld verder maar zou deze toch wel bijna bestellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Uncharted nooit aan begonnen. Lijkt me wel leuk maar ja.. Ik heb pas sinds afgelopen september een ps3 dus heb heel veel gemist. Ik vermoed dat binnekort een bundel komt met alle UC's oid.. Dus misschien dan maar is halen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Beelden zagen er vet uit. Tomb Raider ook nooit gespeeld verder maar zou deze toch wel bijna bestellen
En idd wat hier boven gezegd wordt, zeker Uncharted gaan spelen als je dat nog niet gedaan hebt.
Ik heb alleen de allereerste gespeeld op de PC ooit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het is een '' Reboot'', en álle reviews zeggen hetzelfde dat het beste spel tot nu toe in de reeks is. Of één van de betere.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar echt tof maar de nieuwe vallen me tegen. Als je zo'n soort spel wil spelen kun je beter Uncharted of iets dergelijks kopen. Maar goed, wellicht bevalt hij jou wel!
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is een '' Reboot'', en álle reviews zeggen hetzelfde dat het beste spel tot nu toe in de reeks is. Of één van de betere.
Ik heb hem voor 48.49 via billgames.nl vond ik goedkoop, GM of Nedgame vraagt er rond de 60 voor..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister eens een paar youtube filmpjes gekeken met uitleg en gameplay etc. Ik ben verkochtHet spel nog niet aan mij, want even geen tijd. Dus ik wacht op een aanbdieing
Ziet er naar uit van wel. Mortal Kombat ook, en inFAMOUS 2.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:59 schreef xminator het volgende:
Huh? God of war HD gratis met psn plus nu?!
Welke MK?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ziet er naar uit van wel. Mortal Kombat ook, en inFAMOUS 2.
De nieuwe tomb raider lijkt daar juist wat meer op!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar echt tof maar de nieuwe vallen me tegen. Als je zo'n soort spel wil spelen kun je beter Uncharted of iets dergelijks kopen. Maar goed, wellicht bevalt hij jou wel!
Een keertje opladen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:35 schreef xminator het volgende:
Uit het niets valt mn ps3 controller uit en nu gaat die ook niet meer aan, een reset al geprobeerd. Echt klote dit.. Garantie claimen dan maar?!
Punt is als ik hem in de oplader steek dan branden de lichtjes niet, hoor een kleine klikje als ik een object in de resetknop duw dus neem aan van wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een keertje opladen?
Heb je voor de reset dat gaatje in de controller gebruikt en wel een dun genoeg object gebruikt?
En garantie, hoe lang heb je die controller al?
Nee want mijn andere ps3 controller laad wel gewoon op. Zal dat laatste moeten doen, even maandag langs de mediamarkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:54 schreef Basp1 het volgende:
Is misschien je usb kabel niet kapot?
En anders idd even je bonnetje vinden en kijken of je garantie krijgt.
Die code zit er ongetwijfeld nog wel bij hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, even een vraagje over Zavvi. Ik heb daar Naruto Ultimate Ninja Storm 3 besteld, omdat het mij toen maar ¤37 kostte daar. Toen stond nog op de product pagina van de game dat de pre-order bonus er bij zat, namelijk een alternatief kostuum voor Naruto. Nu keek ik vandaag dus of het toevallig al verzonden was, en zie ik dat die pre-order bonus er opeens niet meer bij staat op de product pagina?
Mijn vraag; komt dat omdat de game nu al uit is in Amerika (zou het me niet kunnen voorstellen dat dit de reden is, aangezien Zavvi in de UK zit), en dat ''pre-orderen'' dus eigenlijk niet meer kan, of is dit nu typisch goedkoop=duurkoop?
Gelukkig maar, ik ben echt een huge fan, en ik was in staat om hem nog bij 12game te bestellen want die konden mij garanderen dat ik een code kreeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die code zit er ongetwijfeld nog wel bij hoor.
Collega van mij is lyrischquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef dud0r het volgende:
Wat vinden jullie van de trailer van ac4 black flag?
Het lijkt mij helemaal niks. Beetje piraat spelen. Sinds revelations vind ik de serie al slechter. Met als dieptepunt deel 3.
Zavvi reageerde net op mijn vraag met het antwoord; ''nee, die krijg je alleen bij de collectors edition'', terwijl je hem bij elke andere retailer standaard in het hoesje krijgt, aangezien elke eerste druk van de game die DLC code bevat. Wat zijn dit nu weer voor rare fratsen van Zavvi dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die code zit er ongetwijfeld nog wel bij hoor.
Wat bedoelen ze hier mee? Ik heb namelijk 4 februari, toen ik het product bestelde, gewoon het bedrag over moeten maken. Ik neem aan dat ik toch wel gewoon mijn geld teruggestort krijg?quote:Beste Maurice -
Graag willen wij hierbij bevestigen dat één of meerdere artikelen uit onderstaande bestelling
met succes geannuleerd zijn. Voor de volledige details van de artikelen die zijn terugbetaald,
verzoeken wij je in te loggen op je account van de Zavvi Nederland website..
Er is geen betaling afgeschreven voor deze artikelen
Zit nu Mortal Kombat 9 te downloaden(9.2 gig)quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
HOLY SHIT wat een gigabytes ga ik binnenslepen met de nieuwe PS+ games
Nee je kunt ze dan ook niet meer spelen behalve de games die je met korting hebt aangeschaft die kun je wel spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
Stel mijn plus verloopt kan ik spellen die ik al gedownload heb gewoon blijven spelen? Ik snap dat je ze dan niet weer kan downloaden uit de store maar kan ik diegene die ik geinstalleerd heb gewoon vrolijk verder spelen?
Gewoon zorgen dat je sowieso elk spel geactiveerd hebt als je een actief abbo hebt. Dus downloaden of op download drukken en dan annuleren. De volgende keer dat je weer Plus hebt zijn ze nog steeds van jou.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef Che_ het volgende:
Blijven gedownloade spellen speelbaar als je psn plus abbo verloopt?
Oh lol
http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3/tomb-raider/10292311.htmlquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 48.49 via billgames.nl vond ik goedkoop, GM of Nedgame vraagt er rond de 60 voor..
Dat doe ik sowieso inderdaad!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je sowieso elk spel geactiveerd hebt als je een actief abbo hebt. Dus downloaden of op download drukken en dan annuleren. De volgende keer dat je weer Plus hebt zijn ze nog steeds van jou.
Mocht ik ooit een Vita kopen heb ik iig drie games.
Nice! Keep me updated. Moet hem waarschijnlijk ook vervangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:31 schreef JK het volgende:
Laat mijn vraag maar zitten over de batterij, heb er eentje bij DealExtreme besteld, 1800mAh (voor zover je dat mag geloven). Voor 3 euro wil ik het wel proberen.
Als ik de reviews op DX lees, is de batterij net iets te groot, maar konden ze het wel passend maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nice! Keep me updated. Moet hem waarschijnlijk ook vervangen.
Ik heb mezelf toch maar ff er van overtuigd hem nu al te halen..... ik bedoel: 36 eur online inmiddels! (itt tot bijna 60 in de winkel).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 48.49 via billgames.nl vond ik goedkoop, GM of Nedgame vraagt er rond de 60 voor..
online scheelt altijd een hoop jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toch maar ff er van overtuigd hem nu al te halen..... ik bedoel: 36 eur online inmiddels! (itt tot bijna 60 in de winkel).
Benelux versie?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zag Tombraider vandaag in de stad voor ¤45,00 liggen bij de Gamemania, terwijl er geen actie van loopt of iets dergelijks. Heb helaas niet zo veel geld te besteden dus heb hem maar laten liggen.
Zijn er verschillende versies dan?quote:
Jazekerquote:Op zondag 10 maart 2013 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zijn er verschillende versies dan?
Het was dan de Benelux edition.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Jazeker
Buiten de normale kale versie ...
1. Benelux: twee exclusieve DLC packs, de Explorer Bundle en het Combat Strike Pack.
2. Survival edition:Survival Edition bevat: Survivaltasje (10 x 15 cm), Weapons Pack DLC, soundtrack met 10 tracks, The Art of Tomb Raider boek, dubbelzijdige kaart van het eiland en poster en een exclusieve Survival Edition verpakking.
Ja. Doen!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het was dan de Benelux edition.
Trouwens, ik kan hem nu voor ¤40,- kopen, de Benelux editie. Zal ik hem bestellen of niet? Twijfel heel erg, aangezien ik een Uncharted fanboy ben, weet ik niet of dit met juist wel of juist niet gaat bevallen. Reviews waren allemaal veelbelovend.
Oei, pas op.. Uncharted bespotten is godslastering voor mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Doen!
TombRaider is erg goed. Alleen al vanwege de hoofdpersoon is Uncharted er niks bij
Ik vond Drake altijd een beetje een lamlul eerlijk gezegd....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oei, pas op.. Uncharted bespotten is godslastering voor mij.Ik hoorde dat Tombraider over de gehele game een serieuze sfeer had, en dat had Uncharted (gelukkig?) niet, omdat Drake zo nu en dan geweldige one-liners had. Bovendien twijfel ik of het voor ¤40 niet te duur is, aangezien de singleplayer maar 12 tot 14 uur schijnt te duren en de multiplayer niet echt gespeeld wordt..
Ik het feit dat je al een mafkees 100den mensen neerschiet die op rare onlogische plekken tevoorschijn komen, maar hoe dat bij TR is weet ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Drake altijd een beetje een lamlul eerlijk gezegd....
EENS!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Drake altijd een beetje een lamlul eerlijk gezegd....
Nog niet meegemaakt in TR.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik het feit dat je al een mafkees 100den mensen neerschiet die op rare onlogische plekken tevoorschijn komen, maar hoe dat bij TR is weet ik niet.
Gewoon de nieuwste halen er aan beginnenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Mensen, ik heb besloten de Tombraider saga weer te gaan volgen (gezien de zeer goede recensies her en der) wat dus inhoudt dat ook ik als oudgediende de nieuwe Tombraider na jaren weer eens ga kopen. Mijn laatste Tombraider ervaringen waren Tombraider Angel of Darkness.
Nog goede tips waar ik mij op moet instellen qua gameplay of beleving in 2013?
Mijn games na TR waar ik naar uit kijk:quote:Op maandag 11 maart 2013 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Nog goede tips waar ik mij op moet instellen qua gameplay of beleving in 2013?
Gisteren dus een nieuwe gestuurd, vanmorgen binnengekregen. Zo kan het ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De game die ik bij 12game besteld had is nog steeds niet binnen, en de schuld ligt blijkbaar bij Post NL (alweer). Ze sturen vandaag een 2e zending, geheel gratis, en die moet dan morgen of overmorgen wel gewoon binnenkomen. Klasse service vind ik dat, aangezien het hun volgens mij wel geld kost.
In V&Aquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hmmm, in GAM was er toch altijd een verkoop/ruiltopics voor de verschillende platforms? Is dat er niet meer?
Die van PS3 is hier:quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Hmmm, in GAM was er toch altijd een verkoop/ruiltopics voor de verschillende platforms? Is dat er niet meer?
Neequote:Op donderdag 14 maart 2013 18:38 schreef janrad het volgende:
Ff vraagje, heb net Mass effect 3 gedownload via de store maar vind het er nogal oudbollig uitzien. Is het soms een ps2 game ?
ME3 oudbollig?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:38 schreef janrad het volgende:
Ff vraagje, heb net Mass effect 3 gedownload via de store maar vind het er nogal oudbollig uitzien. Is het soms een ps2 game ?
Heb je je video-settings/TV-settings wel goed staan!?quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:38 schreef janrad het volgende:
Is de serie gewoon, Mass Effect is houterig. Zwaar overhyped.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:34 schreef janrad het volgende:
Ik vind het een beetje houterig spelen op de een of andere manier. Kan aan mij liggen natuurlijk.
Eens.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is de serie gewoon, Mass Effect is houterig. Zwaar overhyped.
Nou ja ik had hem gratis dus maakt niet veel uit. Vergeleken bij de dead space serie lijkt het helemaal nergens op.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is dan ook een compleet ander genre.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Nou ja ik had hem gratis dus maakt niet veel uit. Vergeleken bij de dead space serie lijkt het helemaal nergens op.
Sowieso mijn lievelings game, samen met Shenmue. Maar ik heb het al sinds de PS1 tijd niet meer gespeeld/gezien. Ik ben bang dat het echt gaat tegenvallen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:19 schreef dud0r het volgende:
Ziet er net zo uit als op een ps1. Dus pixels tellen kan.
Maar het gaat om de speelervaring. Ik vind de eerste 3 delen het sowieso waard om te spelen.
Sorry hoor maar Skyrim is ook een RPG en die heeft dat helemaal niet.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Het is wel een rpg dus dan mag je op de andere gebieden wel iets minder leveren maar al met al viel het me ook wel wat tegen..
In elk geval waren ze minder dan KoTOR
TES is ook altijd wel vrij houterig geweest zeker als je die camera er achter zet. Maar ik vind het nooit een probleem.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef janrad het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Skyrim is ook een RPG en die heeft dat helemaal niet.
Lol whut?!quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:38 schreef janrad het volgende:
Volledig mee eens. Vond het niet lekker spelen, en ben niet zo van de sci-fi.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als gratis game bij psn is er niets mis mee vind ik . Maar dat je alleen kan lopen en niet kan springen is wel vervelend in dat spel. Ik heb me er in ieder geval al een paar avonden goed mee vermaakt, vooral sommige vergezichten vind ik wel indrukwekkend.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn ook helemaal weg van Mass Effect.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou jaSinds wanneer is iedereen het met me eens?
Moet je zoiets in het 360-topic zeggen, dan hoor je heel andere meningen
Ik ben het niet met je eens maar heb respect voor jouw uitspraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou jaSinds wanneer is iedereen het met me eens?
Moet je zoiets in het 360-topic zeggen, dan hoor je heel andere meningen
Ik vond 1 het beste anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens maar heb respect voor jouw uitspraken.
Vind Mass Effect serie geniaal al is 1 wat saai en stoffig om door te komen.
Insta buyquote:
Als die ze wel heeft dan wil ik hemquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt hier in Hong Kong ook al in de winkels, al denk ik dat het geen engelse subs heeft.
Volgens yesasia.com niet:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt hier in Hong Kong ook al in de winkels, al denk ik dat het geen engelse subs heeft.
Yeah, ik keek net al even op play-asia en daar gaven ze in de comments ook al aan dat de game geen engelse subs heeft. Jammer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens yesasia.com niet:
No. of Players: 1
Genre: RPG 角色扮演
Voice: Japanese 日文
Subtitle: Japanese 日文
Manual: Japanese 日文
Operation Sheet: English/Chinese 英文/中文
Supported HD video: NTSC 480p,720p,1080i,1080p
Required Hard Disk Space: At least 10.9MB
Vibration Function Compatible
Linear PCM 5.1ch, Dolby Digital 5.1ch, DTS Digital Surround 5.1ch
IIRC krijgt de NA/EU-versie wel een optie voor Japanse stemmen (alhoewel ik niet weet of ik dat wel wil voor Disneykaraktersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik keek net al even op play-asia en daar gaven ze in de comments ook al aan dat de game geen engelse subs heeft. Jammer.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Tomb Raider bijna uitgespeeld. Laatste kamp. Ik wil niiiiieeeeeeeeeeeeet!!!
Is het de moeite waard ja? Zit nog te twijfelen, meer vanwege tijd gebrek btwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
God Of War Ascension speelt weer verrukkelijk!
Moet wel zeggen dat ik het begin van GOW3 spectaculairder vind.
Absoluut. Het ziet er echt weer belachelijk vet uit en Kratos schopt kont! Zelfs als mortalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Is het de moeite waard ja? Zit nog te twijfelen, meer vanwege tijd gebrek btw
Mijn controllers doen het al 5 jaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:50 schreef xminator het volgende:
Thanks.
Eigenlijk zou zo een controller wel minstens 2 jaar mee moeten kunnen gaan en dus 2 jaar garantie dienen te hebben. Maar kut mediamarktmet hun kutservice
gaat daar niet in mee.
De mijne ook. Misschien zelfs al iets langer. Denk dat het eerste wat er bij mij gaat gebeuren dat het linkerpookje af breekt daar zit al een redelijke rand in gesleten.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn controllers doen het al 5 jaar
Mijne ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn controllers doen het al 5 jaar
ben benieuwd!! ziet er wel tof uit!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef chibibo het volgende:
PlayStation 3 Exclusive Rain Looks Dark and Dreary (But Pretty, Too)
We hadden helaas geen afspraak (volgens mij ook niet aanwezig, ik zag het tijdens de persconferentie daar). Maar het maakte op mij de meeste indruk qua sfeer. Dus ik ben er ook erg benieuwd naar en hoop dat Sony geen Vita'tje doet op dit spel (kortom, laten ondersneeuwen want fapfap PS4).quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:43 schreef chibibo het volgende:
Is Rain in dit topic al voorbijgekomen? Blijkbaar op de Gamescom van vorig jaar aangekondigd, maar ik had er tot nu toe nog niet van gehoord. Potentieel pareltje van Sony's Japan Studio.
IGN: PlayStation 3 Exclusive Rain Looks Dark and Dreary (But Pretty, Too)
Hee F! Lijkt hier op een ylod die ik zelf ook gehad heb. Dus ik ben bang dat deze ook kaduuk isquote:Op vrijdag 22 maart 2013 13:16 schreef Apekoek het volgende:
Dikke kak, weet iemand wat er is gebeurd met mijn PS3? Heb een paar weken geleden een 2ehands 40gb phat ps3 gekocht nadat mijn eigen de geest had gegeven. Eerste paar weken lekker gespeeld op mijn nieuwe 2ehands, nu start deze niet meer op. Wanneer je de PS3 van standby afhaald start deze 2 seconden op en dan direct gaat het lampje weer op rood en dan knipperen. Ik krijg de PS3 niet uit deze loop. Opstarten zit er dus niet meer in, ook niet na de mainpower switch te gebruiken.
Iemand enig idee wat het is en wat ik er aan kan doen?
Nee,hoezo??quote:Op maandag 25 maart 2013 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet je nu elke keer extra inloggen in de store als je iets wil downloaden?
Die trailer is toch al van de PS4-onthulling?quote:
Maar net pas geupload door het YT channel van Playstationquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die trailer is toch al van de PS4-onthulling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |