Nice! Keep me updated. Moet hem waarschijnlijk ook vervangen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:31 schreef JK het volgende:
Laat mijn vraag maar zitten over de batterij, heb er eentje bij DealExtreme besteld, 1800mAh (voor zover je dat mag geloven). Voor 3 euro wil ik het wel proberen.
Als ik de reviews op DX lees, is de batterij net iets te groot, maar konden ze het wel passend maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Nice! Keep me updated. Moet hem waarschijnlijk ook vervangen.
Ik heb mezelf toch maar ff er van overtuigd hem nu al te halen..... ik bedoel: 36 eur online inmiddels! (itt tot bijna 60 in de winkel).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 48.49 via billgames.nl vond ik goedkoop, GM of Nedgame vraagt er rond de 60 voor..
online scheelt altijd een hoop jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toch maar ff er van overtuigd hem nu al te halen..... ik bedoel: 36 eur online inmiddels! (itt tot bijna 60 in de winkel).
Benelux versie?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zag Tombraider vandaag in de stad voor ¤45,00 liggen bij de Gamemania, terwijl er geen actie van loopt of iets dergelijks. Heb helaas niet zo veel geld te besteden dus heb hem maar laten liggen.
Zijn er verschillende versies dan?quote:
Jazekerquote:Op zondag 10 maart 2013 13:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zijn er verschillende versies dan?
Het was dan de Benelux edition.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Jazeker
Buiten de normale kale versie ...
1. Benelux: twee exclusieve DLC packs, de Explorer Bundle en het Combat Strike Pack.
2. Survival edition:Survival Edition bevat: Survivaltasje (10 x 15 cm), Weapons Pack DLC, soundtrack met 10 tracks, The Art of Tomb Raider boek, dubbelzijdige kaart van het eiland en poster en een exclusieve Survival Edition verpakking.
Ja. Doen!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Het was dan de Benelux edition.
Trouwens, ik kan hem nu voor ¤40,- kopen, de Benelux editie. Zal ik hem bestellen of niet? Twijfel heel erg, aangezien ik een Uncharted fanboy ben, weet ik niet of dit met juist wel of juist niet gaat bevallen. Reviews waren allemaal veelbelovend.
Oei, pas op.. Uncharted bespotten is godslastering voor mij.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. Doen!
TombRaider is erg goed. Alleen al vanwege de hoofdpersoon is Uncharted er niks bij
Ik vond Drake altijd een beetje een lamlul eerlijk gezegd....quote:Op maandag 11 maart 2013 14:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oei, pas op.. Uncharted bespotten is godslastering voor mij.Ik hoorde dat Tombraider over de gehele game een serieuze sfeer had, en dat had Uncharted (gelukkig?) niet, omdat Drake zo nu en dan geweldige one-liners had. Bovendien twijfel ik of het voor ¤40 niet te duur is, aangezien de singleplayer maar 12 tot 14 uur schijnt te duren en de multiplayer niet echt gespeeld wordt..
Ik het feit dat je al een mafkees 100den mensen neerschiet die op rare onlogische plekken tevoorschijn komen, maar hoe dat bij TR is weet ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Drake altijd een beetje een lamlul eerlijk gezegd....
EENS!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond Drake altijd een beetje een lamlul eerlijk gezegd....
Nog niet meegemaakt in TR.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik het feit dat je al een mafkees 100den mensen neerschiet die op rare onlogische plekken tevoorschijn komen, maar hoe dat bij TR is weet ik niet.
Gewoon de nieuwste halen er aan beginnenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Mensen, ik heb besloten de Tombraider saga weer te gaan volgen (gezien de zeer goede recensies her en der) wat dus inhoudt dat ook ik als oudgediende de nieuwe Tombraider na jaren weer eens ga kopen. Mijn laatste Tombraider ervaringen waren Tombraider Angel of Darkness.
Nog goede tips waar ik mij op moet instellen qua gameplay of beleving in 2013?
Mijn games na TR waar ik naar uit kijk:quote:Op maandag 11 maart 2013 15:12 schreef Iwanius het volgende:
Nog goede tips waar ik mij op moet instellen qua gameplay of beleving in 2013?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |