Een keertje opladen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:35 schreef xminator het volgende:
Uit het niets valt mn ps3 controller uit en nu gaat die ook niet meer aan, een reset al geprobeerd. Echt klote dit.. Garantie claimen dan maar?!
Punt is als ik hem in de oplader steek dan branden de lichtjes niet, hoor een kleine klikje als ik een object in de resetknop duw dus neem aan van wel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een keertje opladen?
Heb je voor de reset dat gaatje in de controller gebruikt en wel een dun genoeg object gebruikt?
En garantie, hoe lang heb je die controller al?
Nee want mijn andere ps3 controller laad wel gewoon op. Zal dat laatste moeten doen, even maandag langs de mediamarkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:54 schreef Basp1 het volgende:
Is misschien je usb kabel niet kapot?
En anders idd even je bonnetje vinden en kijken of je garantie krijgt.
Die code zit er ongetwijfeld nog wel bij hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mensen, even een vraagje over Zavvi. Ik heb daar Naruto Ultimate Ninja Storm 3 besteld, omdat het mij toen maar ¤37 kostte daar. Toen stond nog op de product pagina van de game dat de pre-order bonus er bij zat, namelijk een alternatief kostuum voor Naruto. Nu keek ik vandaag dus of het toevallig al verzonden was, en zie ik dat die pre-order bonus er opeens niet meer bij staat op de product pagina?
Mijn vraag; komt dat omdat de game nu al uit is in Amerika (zou het me niet kunnen voorstellen dat dit de reden is, aangezien Zavvi in de UK zit), en dat ''pre-orderen'' dus eigenlijk niet meer kan, of is dit nu typisch goedkoop=duurkoop?
Gelukkig maar, ik ben echt een huge fan, en ik was in staat om hem nog bij 12game te bestellen want die konden mij garanderen dat ik een code kreeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die code zit er ongetwijfeld nog wel bij hoor.
Collega van mij is lyrischquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef dud0r het volgende:
Wat vinden jullie van de trailer van ac4 black flag?
Het lijkt mij helemaal niks. Beetje piraat spelen. Sinds revelations vind ik de serie al slechter. Met als dieptepunt deel 3.
Zavvi reageerde net op mijn vraag met het antwoord; ''nee, die krijg je alleen bij de collectors edition'', terwijl je hem bij elke andere retailer standaard in het hoesje krijgt, aangezien elke eerste druk van de game die DLC code bevat. Wat zijn dit nu weer voor rare fratsen van Zavvi dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die code zit er ongetwijfeld nog wel bij hoor.
Wat bedoelen ze hier mee? Ik heb namelijk 4 februari, toen ik het product bestelde, gewoon het bedrag over moeten maken. Ik neem aan dat ik toch wel gewoon mijn geld teruggestort krijg?quote:Beste Maurice -
Graag willen wij hierbij bevestigen dat één of meerdere artikelen uit onderstaande bestelling
met succes geannuleerd zijn. Voor de volledige details van de artikelen die zijn terugbetaald,
verzoeken wij je in te loggen op je account van de Zavvi Nederland website..
Er is geen betaling afgeschreven voor deze artikelen
Zit nu Mortal Kombat 9 te downloaden(9.2 gig)quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef nodig het volgende:
HOLY SHIT wat een gigabytes ga ik binnenslepen met de nieuwe PS+ games
Nee je kunt ze dan ook niet meer spelen behalve de games die je met korting hebt aangeschaft die kun je wel spelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
Stel mijn plus verloopt kan ik spellen die ik al gedownload heb gewoon blijven spelen? Ik snap dat je ze dan niet weer kan downloaden uit de store maar kan ik diegene die ik geinstalleerd heb gewoon vrolijk verder spelen?
Gewoon zorgen dat je sowieso elk spel geactiveerd hebt als je een actief abbo hebt. Dus downloaden of op download drukken en dan annuleren. De volgende keer dat je weer Plus hebt zijn ze nog steeds van jou.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef Che_ het volgende:
Blijven gedownloade spellen speelbaar als je psn plus abbo verloopt?
Oh lol
http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3/tomb-raider/10292311.htmlquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 48.49 via billgames.nl vond ik goedkoop, GM of Nedgame vraagt er rond de 60 voor..
Dat doe ik sowieso inderdaad!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef maxburger het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je sowieso elk spel geactiveerd hebt als je een actief abbo hebt. Dus downloaden of op download drukken en dan annuleren. De volgende keer dat je weer Plus hebt zijn ze nog steeds van jou.
Mocht ik ooit een Vita kopen heb ik iig drie games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |