In Gran Turismo klopt de tijd bij mij ook niet, straks even kijken of het ook door de zomer/wintertijd komt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mijn tijd staat altijd fout. Standaard. Pas ik hem aan, staat ie een dag later weer een uur later. ALTIJD.
Irriteer me er mateloos aan.
Had ik ook een hele tijd last van.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Mijn tijd staat altijd fout. Standaard. Pas ik hem aan, staat ie een dag later weer een uur later. ALTIJD.
Irriteer me er mateloos aan.
inFamous 2 (blauw of rood) en die is vaak al redelijk goedkoop te vinden. Ik heb 'm bij Makro vandaan voor 40 euro ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:48 schreef rioolheffing het volgende:
Ik wil graag een extra controller. Weet iemand nog package deals met games?
Vond de PS1 Tomb Raiders niet mijn ding iigquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik.heb gister Tomb Raider besteld. Nooit iets met de serie gehad of gedaan, en heb het spel ook niet gevolgt. Enkel wat reviews etc. Dus ga er zonder verwachting in. Ben benieuwd.
Ik vond de eerste paar echt tof maar de nieuwe vallen me tegen. Als je zo'n soort spel wil spelen kun je beter Uncharted of iets dergelijks kopen. Maar goed, wellicht bevalt hij jou wel!quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik.heb gister Tomb Raider besteld. Nooit iets met de serie gehad of gedaan, en heb het spel ook niet gevolgt. Enkel wat reviews etc. Dus ga er zonder verwachting in. Ben benieuwd.
Beelden zagen er vet uit. Tomb Raider ook nooit gespeeld verder maar zou deze toch wel bijna bestellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Uncharted nooit aan begonnen. Lijkt me wel leuk maar ja.. Ik heb pas sinds afgelopen september een ps3 dus heb heel veel gemist. Ik vermoed dat binnekort een bundel komt met alle UC's oid.. Dus misschien dan maar is halen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Beelden zagen er vet uit. Tomb Raider ook nooit gespeeld verder maar zou deze toch wel bijna bestellen
En idd wat hier boven gezegd wordt, zeker Uncharted gaan spelen als je dat nog niet gedaan hebt.
Ik heb alleen de allereerste gespeeld op de PC ooit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Het is een '' Reboot'', en álle reviews zeggen hetzelfde dat het beste spel tot nu toe in de reeks is. Of één van de betere.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar echt tof maar de nieuwe vallen me tegen. Als je zo'n soort spel wil spelen kun je beter Uncharted of iets dergelijks kopen. Maar goed, wellicht bevalt hij jou wel!
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het is een '' Reboot'', en álle reviews zeggen hetzelfde dat het beste spel tot nu toe in de reeks is. Of één van de betere.
Ik heb hem voor 48.49 via billgames.nl vond ik goedkoop, GM of Nedgame vraagt er rond de 60 voor..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb gister eens een paar youtube filmpjes gekeken met uitleg en gameplay etc. Ik ben verkochtHet spel nog niet aan mij, want even geen tijd. Dus ik wacht op een aanbdieing
Ziet er naar uit van wel. Mortal Kombat ook, en inFAMOUS 2.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:59 schreef xminator het volgende:
Huh? God of war HD gratis met psn plus nu?!
Welke MK?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ziet er naar uit van wel. Mortal Kombat ook, en inFAMOUS 2.
De nieuwe tomb raider lijkt daar juist wat meer op!quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vond de eerste paar echt tof maar de nieuwe vallen me tegen. Als je zo'n soort spel wil spelen kun je beter Uncharted of iets dergelijks kopen. Maar goed, wellicht bevalt hij jou wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |