Vrienden van mij zijn ook helemaal weg van Mass Effect.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou jaSinds wanneer is iedereen het met me eens?
Moet je zoiets in het 360-topic zeggen, dan hoor je heel andere meningen
Ik ben het niet met je eens maar heb respect voor jouw uitspraken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou jaSinds wanneer is iedereen het met me eens?
Moet je zoiets in het 360-topic zeggen, dan hoor je heel andere meningen
Ik vond 1 het beste anders.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens maar heb respect voor jouw uitspraken.
Vind Mass Effect serie geniaal al is 1 wat saai en stoffig om door te komen.
Insta buyquote:
Als die ze wel heeft dan wil ik hemquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt hier in Hong Kong ook al in de winkels, al denk ik dat het geen engelse subs heeft.
Volgens yesasia.com niet:quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:08 schreef Yi-Long het volgende:
Ligt hier in Hong Kong ook al in de winkels, al denk ik dat het geen engelse subs heeft.
Yeah, ik keek net al even op play-asia en daar gaven ze in de comments ook al aan dat de game geen engelse subs heeft. Jammer.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens yesasia.com niet:
No. of Players: 1
Genre: RPG 角色扮演
Voice: Japanese 日文
Subtitle: Japanese 日文
Manual: Japanese 日文
Operation Sheet: English/Chinese 英文/中文
Supported HD video: NTSC 480p,720p,1080i,1080p
Required Hard Disk Space: At least 10.9MB
Vibration Function Compatible
Linear PCM 5.1ch, Dolby Digital 5.1ch, DTS Digital Surround 5.1ch
IIRC krijgt de NA/EU-versie wel een optie voor Japanse stemmen (alhoewel ik niet weet of ik dat wel wil voor Disneykaraktersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, ik keek net al even op play-asia en daar gaven ze in de comments ook al aan dat de game geen engelse subs heeft. Jammer.
quote:Op zondag 17 maart 2013 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Shit. Tomb Raider bijna uitgespeeld. Laatste kamp. Ik wil niiiiieeeeeeeeeeeeet!!!
Is het de moeite waard ja? Zit nog te twijfelen, meer vanwege tijd gebrek btwquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
God Of War Ascension speelt weer verrukkelijk!
Moet wel zeggen dat ik het begin van GOW3 spectaculairder vind.
Absoluut. Het ziet er echt weer belachelijk vet uit en Kratos schopt kont! Zelfs als mortalquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:53 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Is het de moeite waard ja? Zit nog te twijfelen, meer vanwege tijd gebrek btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |